Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Volkswagen T-Roc stojí nejméně 453 tisíc korun. Překvapí bohatou výbavou

Vloženo: 11.10.2017

Nabídka SUV od Volkswagenu se postupně rozšiřuje. Po sedmimístném Tiguanu Allspace přichází na český trh také podstatně menší T-Roc. Ten se svou velikostí zařadí i pod klasický Tiguan, s cenami začíná na 453 tisících korunách.

T-Roc je doposud nejmenším SUV, jaké má Volkswagen ve své nabídce. Na délku má 4234 mm, přičemž 2590 mm připadá z této cifry na rozvor náprav. Verze s pohonem všech kol má mezi nápravami ještě o 3 mm více. Šířka 1819 mm je naopak pro obě verze stejná, výška 1573 mm je u předokolky o milimetr vyšší než u čtyřkolky. Kufr má základní objem 392 litrů, po sklopení zadních opěradel vznikne ložná plocha s objemem 1237 litrů.

Pokud nepočítáme již pouze doprodávanou Škodu Yeti, je T-Roc nejkratším kompaktním SUV, jehož rozvor náprav se řadí rovněž do podprůměru kategorie. Kufr je v obou hodnotách podprůměrný. Na kompletní data se podívejte do následující tabulky.

Základním motorem je u T-Rocu přeplňovaný litrový tříválec TSI s výkonem 85 kW, manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem všech kol. Následuje nová přeplňovaná patnáctistovka TSI s výkonem 110 kW a stejnou kombinaci pohonu jako litr. Nejvýše stojí čtyřválec 2.0 TSI o výkonu 140 kW, který spolupracuje s pohonem obou náprav a sedmistupňovým dvouspojkovým automatem DSG. Turbodiesel je zatím jen jeden, dvoulitr TDI s výkonem 110 kW. Ten má ruční nebo automatické řazení, vždy s pohonem obou náprav.

K dvoulitrovému TDI s manuálem a patnáctistovce TSI si Volkswagen zatím nechává technická data pro sebe. Litrový tříválec je dynamicky průměrný, spotřeba 5,1 l/100 km je ale jen těsně druhá nejlepší ve třídě. Větší zážehový agregát znamená lepší zrychlení na úrovni nejlepších, spotřeba je ale podprůměrná. Turbodiesel s automatickým ústrojím má rovněž nadprůměrné zrychlení, spotřeba je však velice podprůměrná. Na kompletní data se můžete podívat do následujících tabulek

Základní výbava s jednoduchým označením T-Roc nabízí Front Assist s funkcí City Brake, udržování v jízdním pruhu, varování před opuštěním jízdního pruhu, manuální klimatizaci, rádio s pětipalcovým barevným displejem nebo 16palcová litá kola. K dispozici je pouze tříválcová jednotka za cenu od 452 900 korun.

Na srovnání s Fiatem 500X a novou Škodou Karoq se podívejte zde. Parametry porovnání můžete měnit či přidávat podle svých preferencí.

Linie Design přidává adaptivní tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, automatickou dvouzónovou klimatizaci, multifunkční kožený volant nebo volbu jízdních profilů. Provedení Design Style má navíc sledování únavy řidiče, ambientní osvětlení nebo LED osvětlení nohou. Pro obě výbavy jsou k dispozici motory 1.5 TSI a 2.0 TDI s manuální převodovkou. T-Roc Design startuje na 584 900 korunách. Design Style na 614 900 korunách. Přehled všech kompaktních SUV s cenou do 650 tisíc korun najdete zde.

Nejvyšší výbava Sport má navíc digitální přístrojovou desku s úhlopříčkou 12,3 palce, rádio s osmipalcovou obrazovkou a šesti reproduktory, mlhovky, LED světla vpředu i vzadu, diody pro denní svícení, sportovní doplňky exteriéru i interiéru nebo 17palcová litá kola. Z motorů se nenabízí pouze litrový tříválec, ceny začínají na 652 900 korunách.

Kompletní ceník vozu najdete tady.

Související články

Jeep Compass konkuruje Škodě Karoq. V jediné výbavě přijde na více než 800 tisíc
Volkswagen Tiguan Allspace je v základu levnější než Škoda Kodiaq. Začíná na 689 tisících
První malé SUV koncernu Volkswagen přichází na trh. Seat Arona pořídíte jen s turbomotory

blog comments powered by Disqus

Nový Volkswagen Tiguan Maraton Edition přijde minimálně na 672 900 korun
Volkswagen vydal nový ceník Tiguanu. Druhá generace nejprodávanějšího evropského SUV přišla o základní výbavu Trendline, nabídku však rozšiřuje akční verze Maraton Edition. Základní provedení 1.4 TSI Comfortline nyní pořídíte za 643 900 korun.
19.1.2018 | více
 

Pouze základní Toyota Auris s nejslabším motorem 1.33 Dual VVT-i stojí pod 400 tisíc
Toyota loni prožila úspěšný rok. I díky prosincovému finiši, kdy se stala sedmou nejprodávanější značkou na trhu, nakonec skončila v prestižním „topten“. Od nového roku však dovozce začal kouzlit s cenami směrem nahoru. Podívejme se, jak se to projevilo na řadě Auris.
17.1.2018 | více
 

Omlazená Honda Jazz přichází s novým motorem a výbavou. Cena základního modelu klesla na 340 tisíc korun
Honda Jazz nepatří v Česku mezi nejprodávanější malé vozy, jistou osobitost jí však upřít nelze. Aby Japonci zaujali o něco více zákazníků, podrobili konkurenta Škody Fabia nebo Hyundaie i20 modernizaci. Ta přinesla nový motor, výbavový stupeň a ceny od 340 tisíc korun.
16.1.2018 | více
 

Dacia: Nejlevnější automobily na trhu podražily o dva tisíce
Loni velmi úspěšná Dacia hodlá i nadále nabízet automobily, u nichž hlavní roli hraje poměr nabízené hodnoty a ceny. Nijak to neovlivní ani decentní zdražení, se kterým dovozce přichází začátkem letošního roku.
15.1.2018 | více
 

Kia zlevňovala. Nový crossover Stonic je nyní k mání za necelých 340 tisíc
Kia přichází se zajímavými slevami. 10 tisíc si můžete odečíst ze standardních cen řad Venga a Stonic, o pět tisíc méně stojí výbava Exclusive modelu Rio a navíc lze u většiny model získat bonus 20 tisíc při výkupu starého vozu.
12.1.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál