Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Volkswagen T-Roc stojí nejméně 453 tisíc korun. Překvapí bohatou výbavou

Vloženo: 11.10.2017

Nabídka SUV od Volkswagenu se postupně rozšiřuje. Po sedmimístném Tiguanu Allspace přichází na český trh také podstatně menší T-Roc. Ten se svou velikostí zařadí i pod klasický Tiguan, s cenami začíná na 453 tisících korunách.

T-Roc je doposud nejmenším SUV, jaké má Volkswagen ve své nabídce. Na délku má 4234 mm, přičemž 2590 mm připadá z této cifry na rozvor náprav. Verze s pohonem všech kol má mezi nápravami ještě o 3 mm více. Šířka 1819 mm je naopak pro obě verze stejná, výška 1573 mm je u předokolky o milimetr vyšší než u čtyřkolky. Kufr má základní objem 392 litrů, po sklopení zadních opěradel vznikne ložná plocha s objemem 1237 litrů.

Pokud nepočítáme již pouze doprodávanou Škodu Yeti, je T-Roc nejkratším kompaktním SUV, jehož rozvor náprav se řadí rovněž do podprůměru kategorie. Kufr je v obou hodnotách podprůměrný. Na kompletní data se podívejte do následující tabulky.

Základním motorem je u T-Rocu přeplňovaný litrový tříválec TSI s výkonem 85 kW, manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem všech kol. Následuje nová přeplňovaná patnáctistovka TSI s výkonem 110 kW a stejnou kombinaci pohonu jako litr. Nejvýše stojí čtyřválec 2.0 TSI o výkonu 140 kW, který spolupracuje s pohonem obou náprav a sedmistupňovým dvouspojkovým automatem DSG. Turbodiesel je zatím jen jeden, dvoulitr TDI s výkonem 110 kW. Ten má ruční nebo automatické řazení, vždy s pohonem obou náprav.

K dvoulitrovému TDI s manuálem a patnáctistovce TSI si Volkswagen zatím nechává technická data pro sebe. Litrový tříválec je dynamicky průměrný, spotřeba 5,1 l/100 km je ale jen těsně druhá nejlepší ve třídě. Větší zážehový agregát znamená lepší zrychlení na úrovni nejlepších, spotřeba je ale podprůměrná. Turbodiesel s automatickým ústrojím má rovněž nadprůměrné zrychlení, spotřeba je však velice podprůměrná. Na kompletní data se můžete podívat do následujících tabulek

Základní výbava s jednoduchým označením T-Roc nabízí Front Assist s funkcí City Brake, udržování v jízdním pruhu, varování před opuštěním jízdního pruhu, manuální klimatizaci, rádio s pětipalcovým barevným displejem nebo 16palcová litá kola. K dispozici je pouze tříválcová jednotka za cenu od 452 900 korun.

Na srovnání s Fiatem 500X a novou Škodou Karoq se podívejte zde. Parametry porovnání můžete měnit či přidávat podle svých preferencí.

Linie Design přidává adaptivní tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, automatickou dvouzónovou klimatizaci, multifunkční kožený volant nebo volbu jízdních profilů. Provedení Design Style má navíc sledování únavy řidiče, ambientní osvětlení nebo LED osvětlení nohou. Pro obě výbavy jsou k dispozici motory 1.5 TSI a 2.0 TDI s manuální převodovkou. T-Roc Design startuje na 584 900 korunách. Design Style na 614 900 korunách. Přehled všech kompaktních SUV s cenou do 650 tisíc korun najdete zde.

Nejvyšší výbava Sport má navíc digitální přístrojovou desku s úhlopříčkou 12,3 palce, rádio s osmipalcovou obrazovkou a šesti reproduktory, mlhovky, LED světla vpředu i vzadu, diody pro denní svícení, sportovní doplňky exteriéru i interiéru nebo 17palcová litá kola. Z motorů se nenabízí pouze litrový tříválec, ceny začínají na 652 900 korunách.

Kompletní ceník vozu najdete tady.

Související články

Jeep Compass konkuruje Škodě Karoq. V jediné výbavě přijde na více než 800 tisíc
Volkswagen Tiguan Allspace je v základu levnější než Škoda Kodiaq. Začíná na 689 tisících
První malé SUV koncernu Volkswagen přichází na trh. Seat Arona pořídíte jen s turbomotory

blog comments powered by Disqus

Foto: V centru Prahy je částečný zákaz kol, auta ale jezdí dál. Podívejte se, jak zákaz (ne)funguje
Praha 1 pod vedením Oldřicha Lomeckého z TOP 09 zavedla omezení cyklistů v pěších zónách v centru. Radnice argumentuje tím, že se především snaží omezit elektrické koloběžky, které se vyrojily po zákazu segwayů. A pak chce také chránit chodce před bezohlednými cyklisty. "Normální cyklista to chápe," tvrdí mluvčí Prahy 1 Veronika Blažková. Mezi lety 2007 a 2017 se přitom v pěších zónách Prahy 1 staly pouze tři nehody chodce s cyklistou. Podívali jsme se, jak omezení funguje v praxi.
17.7.2018 | více
 

Test motorky: Aprilia Tuono je bestie na silnice i na okruh. Krotit ji mohou jen odvážní
Tuono je jedna z mála motorek, která má díky svým vlastnostem třídu samu pro sebe. Když se v patnácti rozhodovala, co dál dělat, neměla svou jasnou volbu, a tak je to na první pohled naháč, ale na první svezení “prachsprostý“ supersport. Podrobili jsme ji testu.
17.7.2018 | více
 

První český hybrid není za hubičku. Hyundai Tucson nabízí po modernizaci i levnější verze
Se sloganem "první český hybridní vůz" přichází na český trh omlazená podoba Hyundai Tucson. Podívejte se do galerie, kolik stojí.
17.7.2018 | více
 

Prodáváte své ojeté auto? Vyvarujte se chyb, které vás mohou připravit o peníze
Soukromník své hýčkané ojeté auto obvykle neprodává každý den. A tak se může stát, že z obchodu nezíská tolik peněz, kolik by mohl, kdyby věděl jak na to. Projdete si náš přehled, jak prodat svou ojetinu snadno a za co nejlepší cenu. Poradíme, jak se vyvarovat chyb nezkušených.
17.7.2018 | více
 

Škoda má za sebou rekordní pololetí. Zákazníkům dodala 650 tisíc aut, tahouny prodejů jsou SUV
Škoda Auto v posledních letech pravidelně překonává svá prodejní čísla. Loni například prodala celosvětově 1,2 milionu automobilů. Podle trendu z prvního pololetí roku 2018, kdy dodávky zákazníkům přesáhly 652 tisíc aut, by však mohla toto číslo letos ještě o něco překonat.
16.7.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál