Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Subaru Impreza se vrací na český trh. Nabízí se výhradně s pohonem všech kol od 560 tisíc korun

Vloženo: 21.11.2017

Končící čtvrtá generace Subaru Impreza nebyla na českém trhu dostupná. Páté vydání vozu, v evropské premiéře představené v září ve Frankfurtu, však k českým zákazníkům doputuje. Nabídka je ale oproti konkurenci netradiční a začíná na 560 tisících korunách.

Novou Imprezu postavilo Subaru na globální modulární platformu, což s sebou nese mimo jiné mezigenerační zvětšení. Na délku má japonský kompakt 4460 mm, mezi nápravami nabízí 2670 mm. Šířka vozu je 1775 mm a do výšky Impreza narostla na 1480 mm. Délka i rozvor náprav jsou v rámci třídy nadprůměrné, Subaru ale ztrácí body podprůměrnou šířkou. Výška je také nadprůměrná. Zavazadlový prostor vozu pojme 385 litrů, po sklopení sedadel potom 1310 litrů (o 20 litrů méně se střešním oknem). Obě hodnoty patří do nadprůměru segmentu kompaktních hatchbacků. Kompletní data můžete porovnávat v následujících tabulkách.

Pod kapotou Imprezy mohou být pouze benzinové čtyřválce. Základem je 1.6i nebo i-S o výkonu 84 kW. Obě verze mají také pohon všech kol Symmetrical AWD v kombinaci s automatem s plynule měnitelným převodem Lineartronic. Jediný rozdíl tak tkví ve vyšší spotřebě verze s písmenem S na konci. Alternativu představuje dvoulitr s výkonem 115 kW. Ten má také pohon všech kol, jeho verze automatu s plynule měnitelným převodem přidává ještě možnost sekvenčního řazení sedmi přednastavených stupňů.

Šestnáctistovka je se zrychlením z 0 na 100 km/h za 12,4 sekundy dynamicky podprůměrná, kombinovanou spotřebou se obě verze řadí do průměru třídy. Dvoulitr je dynamicky lepší, stále však ve třídě podprůměrný. Stejně je na tom kombinovaná spotřeba 7,0 l/100 km. Podrobná data najdete v tabulkách zde.

Základní výbava Trend obsahuje kolenní airbag řidiče, systém EyeSight (udržování jízdního pruhu, varování před opuštěním jízdního pruhu, adaptivní tempomat a přednárazový systém s automatickým brzděním), automatickou klimatizaci, rádio s 6,5palcovým displejem a čtyřmi reproduktory, manuálně nastavitelné sedadlo řidiče v šesti směrech, mlhovky nebo 16palcová litá kola. Se základní výbavou se pojí pouze motor 1.6i za 560 tisíc korun.

To je v nižší střední třídě vysoká startovací cena, což dokazuje přehled kompaktních pětidveřových hatchbacků s atmosférickým benzinovým motorem a cenou do 600 tisíc korun. Podívejte se zde. Na druhou stranu má vůz pohon všech kol, což žádný z konkurentů v dané cenové hladině nenabízí.

Druhý stupeň Comfort přidává parkovací kameru, dešťový a světelný senzor, dvouzónovou automatickou klimatizaci, infotainment Subaru Starlink s osmipalcovým displejem a audiem s osmi reproduktory, kožený volant, automatické LED světlomety nebo 17palcová litá kola. Tuto linii lze kombinovat s motorem 1.6i-S za 630 tisíc korun nebo 2.0i-S za 680 tisíc korun.

Imprezu s dvoulitrem jsme postavili proti Hyundai i30, Renaultu Mégane a VW Golf, kteří podobný výkon generují z přeplňovaných jednotek. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle vlastních preferencí.

Linie Executive má navíc sledování mrtvého úhlu, automatické přepínání mezi dálkovými a potkávacími světly, navigaci nebo bezklíčkové otevírání a startování. Motory jsou opět dva – 1.6i-S za 670 tisíc korun a 2.0i-S za 720 tisíc korun. Vrcholné provedení Sport nabízí elektricky nastavitelné sedadlo řidiče v osmi směrech, kožené čalounění, elektrické střešní okno nebo 18palcová litá kola. Tento stupeň je vyhrazen pouze dvoulitrovému motoru za 790 tisíc korun.

Kompletní ceník najdete zde.

Související články

Omlazený Peugeot 308 je až o 30 tisíc korun dražší než předchůdce. Nový turbodiesel v nabídce zatím chybí
Hyundai i30 uvedl sportovní variantu N. Jede až 250 km/h a stojí od sedmi set tisíc
Volkswagen Golf: zdražení všech verzí, hatchback minimálně přijde na 414 900 korun
Renault Mégane nyní s bonusem 15 tisíc korun. Základní verze se vejde pod 325 tisíc

blog comments powered by Disqus

Upsizing od Renaultu. Nová generace benzinových motorů pro Scénic a Grand Scénic
Stejně jako Peugeot obnovuje svůj motorový program také další francouzská automobilka, Renault nasazuje novou generaci přeplňovaného čtyřválce 1,3 litru jako první do rodinných MPV Scénic a Grand Scénic.
14.2.2018 | více
 

Peugeot 308 dostal nové motory. Ty jsou dražší o 5 až 10 tisíc korun
Zanedlouho začne platit emisní norma Euro 6.2, kde budou spotřeba i vypouštěné škodliviny měřeny v běžném provozu. Automobilky tak postupně upravují své pohonné jednotky, aby normě vyhověly. Mezi nimi je i Peugeot, který do nabídky kompaktu 308 přidal nové zážehové i vznětové agregáty.
13.2.2018 | více
 

Peugeot 2008: nejprodávanější crossover byl zlevněn o dva tisíce korun
Francouzský crossover se stal v roce 2017 nejprodávanějším modelem segmentu B-SUV, nyní přichází český importér s jeho decentním zlevněním. Základní model nově přijde na 335 tisíc korun.
12.2.2018 | více
 

Ford Kuga: pětiletá záruka a nová výbava Trend TOP Edition za necelých 550 tisíc
Ford přichází s novými ceníky a zvýhodněnými výbavami TOP Edition. Týká se to modelů EcoSport, Edge, S-Max a také Kuga. Na ní respektive na její nový ceník se podíváme trochu podrobněji.
9.2.2018 | více
 

Fiat 500 výrazně zlevnil, novinkou je dobře vybavená verze Cool za necelých 290 tisíc
Úspěšný retromodel v nabídce italské automobilky přichází v lednu s výraznějšími slevami u některých specifikací. Slevy se pohybují v rozpětí dva až 44 tisíc korun, novinkou je varianta Cool dodávaná pouze se čtyřválcem 1,2 litru o výkonu 51 kW.
7.2.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál