Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Škoda Octavia zdražila o deset až patnáct tisíc, nejlevnější přijde na necelých 418 tisíc

Vloženo: 30.11.2017

Přesně po roce nejprodávanější model na českém trhu podražil. Všechny verze s benzinovými motory o deset a všechny turbodiesely o 15 tisíc korun. Aktuálně přijde nejlevnější model Octavia 1.0 TSI Active na 417 900 korun.

Faceliftovaná Octavia s dělenými předními světlomety se nabízí se třemi zážehovými a třemi vznětovými motory. Nejslabší pohonnou jednotkou je tříválec 1.0 TSI/85 kW, silnější alternativou jsou čtyřválce 1.4 TSI/110 kW popřípadě 1.8 TSI/132 kW v kombinaci se šestistupňovou ručně řazenou nebo sedmistupňovou samočinnou převodovkou DSG (pro verze s pohonem všech kol je k dispozici pouze šestistupňová převodovka DSG). Nejsilnější motor 1.8 TSI/132 kW je k dispozici také s pohonem všech kol.

Nabídka vznětových čtyřválců začíná motorem 1.6 TDI/85 kW, zbytek nabídky tvoří dvě výkonové verze dvoulitru 2.0 TDI/110 a 135 kW. Slabší varianta 2.0 TDI/110 kW je k dispozici v kombinaci s pohonem předních kol a ručně řazenou převodovkou nebo převodovkou DSG popřípadě s pohonem všech kol a manuální šestistupňovou skříní. Vrcholná vznětová motorizace 2.0 TDI/135 kW se dodává výhradně s pohonem 4x4 a samočinnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Příznivcům ekologie a nízkých provozních nákladů je ještě určena Octavia G-TEC se čtyřválcem 1.4 TSI/81 kW, který umí kromě benzínu spalovat také stlačený zemní plyn (CNG). V nabídce je v obou karosářských verzích jak se šestistupňovou ručně řazenou tak se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Základnímu výbavovému stupni Active nechybí ve standardní výbavě například klimatizace, audiosystém, diodové zadní sdružené svítilny i denní svícení, 16palcová ocelová kola nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Základní výbavu lze za 10 000 Kč rozšířit o paket Active Plus, jehož součástí je kůží potažený volant a řadící páka, přední mlhové světlomety a palubní počítač. Tříválec 1.0 TSI/85 kW přijde na 417 900 korun, za motor 1.4 TSI/110 kW se připlácí 37 tisíc korun, za plynovou verzi 1.4 G-TEC 53 tisíc korun a za turbodiesel 1.6 TDI/85 kW celkem 64 tisíc korun. Příplatek za kombi je 30 tisíc korun a za sedmistupňovou převodovku DSG celkem 50 tisíc korun.

Vyšší výbava Ambition rozšiřuje standardní výbavu o elektrické ovládání předních i zadních bočních oken, kůží potažený volant a řadící páku, 16palcová kola z lehkých slitin, diodové denní svícení a diodové zadní svítilny, deštník pod sedadlem spolujezdce nebo čtyři reproduktory vzadu. U liftbacku nechybí zadní loketní opěrka a u kombi střešní ližiny nebo lampička v zavazadlovém prostoru. Výbavu lze ještě rozšířit o paket Ambition Plus s tempomatem, vyhříváním předních sedadel, audiosystémem s bluetooth a lepším palubním počítačem za 14 000 Kč.

Zde je k dispozici kompletní nabídka pohonných jednotek, s nejslabším zážehovým motorem 1.0 TSI/85 kW přijde na 473 900 korun. Za plynovou verzi 1.4 G-TEC/81 kW zaplatíte nyní 526 900 Kč, za nejsilnější „benzín“ 1.8 TSI/132 kW 549 900 Kč a za nejslabší diesel 1.6 TDI/85 kW celkem 542 900 Kč. Nejlevnější čtyřkolkou je pak verze 2.0 TDI/110 kW 4x4 za 647 900 korun, což je přesně o 55 tisíc korun více než dáte za motor 2.0 TDI/110 kW s pohonem předních kol.

Z výbavy Ambition vychází tradiční akční model Fresh, který nabízí navíc mimo jiné tempomat, vyhřívání předních sedadel, zadní parkovací senzory, lepší palubní počítač, multifunkční volant s ovládáním audiosystému a telefonu popřípadě plnohodnotné rezervní kolo. Nabídka motorizací je zde omezená, kromě základního tříválce za 446 900 korun jsou modely Fresh k dispozici ještě se čtyřválcem 1.4 TSI/110 kW za 483 900 Kč a turbodieselem 1.6 TDI/85 kW za 515 900 Kč.

Porovnali jsme Octavii 1.6 TDI Fresh s modely Renault Megane Grandcoupé, Fiat Tipo a Mazda 3 sedan. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých požadavků, měnit samozřejmě můžete i výbavy, motory nebo celé modely.

Poměrně bohatou a komfortní výbavu nabídne provedení Style, které má již ve standardu například plně diodové přední světlomety, dvouzónovou samočinná klimatizaci, bezklíčový přístup a startování tlačítkem, špičkový audiosystém s osmipalcovým displejem, multifunkční volant, dešťový i světelný senzor a u verzí se samočinnou převodovkou DSG řazení pádly pod volantem. Octavie ve výbavě Style se od nižších verzí odlišuje na první pohled chromovanými doplňky a černou leštěnou maskou chladiče. Výhodný paket Style Plus za 14 tisíc korun obsahuje například elektricky sklopná zpětná zrcátka, asistent rozjezdu do kopce, barevný displej palubního počítače, 17palcová kola z lehkých slitin či parkovací senzory vpředu i vzadu.

Nabídka motorizací je zde kompletní, nejlevněji přijde samozřejmě s tříválcem 1.0 TSI/85 kW za 523 900 Kč. Jinak jsou příplatky za jednotlivé motorizace stejné jako u stupně Ambition. Nejdražší zážehovou verzí je 1.8 TSI/132 kW 4x4 DSG za 704 900 korun, nejdražší turbodiesel 2.0 TDI/135 kW 4x4 DSG stojí 749 900 korun.

Porovnali jsme Octavii Combi 1.8 TSI DSG Style s modely Volkswagen Golf, Opel Astra Sports Tourer a pro zajímavost ještě se čtyřkolkou Subaru Levorg, protože tato verze je u Octavie k dispozici také s pohonem všech kol. Podívejte se zde.

Úplně na vrcholu je tradiční výbava Laurin&Klement s černou leštěnou mřížkou chladiče. Najdete v ní nově mimo jiné navigační systém Amundsen s osmipalcovým dotykovým displejem, možnost bezdrátového dobíjení mobilního telefonu pomocí elektrické indukce, wi-fi hotspot a hlasové ovládání. Nechybí ani ambientní osvětlení interiéru, vyhřívaný volant, USB konektor pro cestující vzadu, řazení na volantu pro verze s DSG, pro kombi střešní ližiny z eloxovaného hliníku nebo vyjímatelnou svítilnu (LED) v zavazadlovém prostoru. Modely kombi mají navíc elektrické otevírání víka zavazadelníku.

Nejlevnější verze L&K je k dispozici s motorem 1.4 TSI/110 KW za 650 900 korun, dále jsou v nabídce pouze motory 1.8 TSI a 2.0 TDI v obou výkonových verzích. Vůbec nejdražší Octavia bez příplatkové výbavy má označení Combi 2.0 TDI/135 kW 4x4 DSG Laurin&Klement a přijde na 874 900 Kč.

O stejné částky jako běžná provedení zdražily i speciální deriváty. Sportovní provedení RS nyní přijde s motorem 2.0 TSI/169 kW minimálně na 706 900 korun, s turbodieselem 2.0 TDI/135 kW na 722 900 korun. Silnější provedení RS245 s motorem 2.0 TSI/180 kW stojí 781 900 korun. Outdoorová varianta Scout s atraktivními designovými doplňky a vyšší světlou výškou je k dispozici pouze s pohonem všech kol a motory 1.8 TSI/132 kW DSG za 774 900 korun nebo 2.0 TDI/110 kW za 774 900 a 2.0 TDI/135 kW DSG za 826 900 korun.

Kompletní ceníky Octavie i dalších modelů mladoboleslavské automobilky najdete zde.

Související články

Nabídka Karoqu se rozšířila na šestnáct variant, základní výbava Active mezi nimi není
Škoda uvádí na trh Kodiaq ve verzích Scout a Sportline, nejlepší stojí přes milion
Subaru Impreza se vrací na český trh. Nabízí se výhradně s pohonem všech kol od 560 tisíc korun
Hyundai i30 je s karosérií liftback levnější než Octavia a dražší než Rapid. Prodává se od 380 tisíc

blog comments powered by Disqus

Škoda Fabia mění ceny. Zdražení až o 7 tisíc korun.
Podzimní změny se dotkly další Škodovky. Faceliftovaná Fabia se po čtvrt roce od uvedení na trh zdražila až o 7 000 Kč. Nejlevněji ji pořídíte za 284 900 Kč.
13.11.2018 | více
 

Modernizovaná Škoda Fabia už nepatří mezi deset nejlevnějších malých pětidveřových hatchbacků
Nejlevnějším malým pětidveřovým hatchbackem je Dacia Sandero. Prodává se od 174 900 korun. Novinka Mitsubishi Space Star se řadí díky ceně od 239 850 korun na třetí místo. Doprodávající se Fabii patří čtvrté místo, verze po faceliftu se do TOP 10 nedostala.
11.11.2018 | více
 

Renault Mégane zlevnil a dostal zpět automatickou převodovku
Francouzská automobilka během podzimu osvěžila své ceníky, slevy se týkají hned několika modelů. Oblíbený hatchback Mégane je nyní nejen o 35 tisíc korun levnější, zároveň se ale nově nabízí i se dvěma top motorizacemi.
10.11.2018 | více
 

V Česku se veřejnosti poprvé představuje SUV Kodiaq RS, aktuálně nejdražší Škoda
Škoda Kodiaq RS se poprvé představuje české veřejnosti. Je to aktuálně nejdražší model v portfoliu škodovky.
9.11.2018 | více
 

Restart značky DS obstarává luxusní SUV střední velikosti s označením 7 Crossback
DS 7 Crossback konkuruje vozům SUV prémiových značek, tedy například BMW. Prodává se od 895 tisíc korun. Základní verze disponuje pohonem přední nápravy a naftovým motorem 1.5 BlueHDI/95 kW. V ceně je pětiletá záruka i servis.
8.11.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál