Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Škoda Octavia Trumf: za necelých 450 tisíc bohatá výbava a výkonný motor 1.4 TSI

Vloženo: 23.1.2018

Škoda sice před koncem loňského roku zdražovala, ale již v lednu přichází s atraktivní nabídkou u nejprodávanější Octavie. Akční model Trumf vychází z výbavy Fresh a s motorem 1.4 TSI přijde na necelých 450 tisíc korun.

Aktuální Octavia nebo Octavia Combi se nabízí se třemi zážehovými a třemi vznětovými motory. Nejslabší pohonnou jednotkou je tříválec 1.0 TSI/85 kW, silnější alternativou jsou čtyřválce 1.4 TSI/110 kW popřípadě 1.8 TSI/132 kW v kombinaci se šestistupňovou ručně řazenou nebo sedmistupňovou samočinnou převodovkou DSG (pro verze s pohonem všech kol je k dispozici pouze šestistupňová převodovka DSG). Nejsilnější motor 1.8 TSI/132 kW je k dispozici také s pohonem všech kol.

Nabídka vznětových čtyřválců začíná motorem 1.6 TDI/85 kW, zbytek nabídky tvoří dvě výkonové verze dvoulitru 2.0 TDI/110 a 135 kW. Slabší varianta 2.0 TDI/110 kW je k dispozici v kombinaci s pohonem předních kol a ručně řazenou převodovkou nebo převodovkou DSG popřípadě s pohonem všech kol a manuální šestistupňovou skříní. Vrcholná vznětová motorizace 2.0 TDI/135 kW se dodává výhradně s pohonem 4x4 a samočinnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Příznivcům ekologie a nízkých provozních nákladů je ještě určena Octavia G-TEC se čtyřválcem 1.4 TSI/81 kW, který umí kromě benzínu spalovat také stlačený zemní plyn (CNG). V nabídce je v obou karosářských verzích jak se šestistupňovou ručně řazenou tak se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Nejlevněji nyní pořídíte Octavii ve výbavě Active s motorem 1.0 TSI/85 kW za 417 900 korun. Ve standardní výbavě nechybí klimatizace, audiosystém, diodové zadní sdružené svítilny i denní svícení, 16palcová ocelová kola nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Za motor 1.4 TSI/110 kW se připlácí 37 tisíc korun, za plynovou verzi 1.4 G-TEC 53 tisíc korun a za turbodiesel 1.6 TDI/85 kW celkem 64 tisíc korun. Příplatek za kombi je 30 tisíc korun a za sedmistupňovou převodovku DSG celkem 50 tisíc korun.

Výbava Ambition rozšiřuje standardní výbavu o elektrické ovládání předních i zadních bočních oken, kůží potažený volant a řadící páku, 16palcová kola z lehkých slitin, diodové denní svícení a diodové zadní svítilny, deštník pod sedadlem spolujezdce nebo čtyři reproduktory vzadu. U liftbacku nechybí zadní loketní opěrka a u kombi střešní ližiny nebo lampička v zavazadlovém prostoru. Zde je již k dispozici kompletní nabídka pohonných jednotek, s nejslabším zážehovým motorem 1.0 TSI/85 kW přijde na 473 900 korun.

Z výbavy Ambition vychází akční model Fresh, který nabízí navíc mimo jiné tempomat, vyhřívání předních sedadel, zadní parkovací senzory, lepší palubní počítač, multifunkční volant s ovládáním audiosystému a telefonu popřípadě plnohodnotné rezervní kolo. Nabídka motorizací je zde omezená, kromě základního tříválce za 446 900 korun jsou modely Fresh k dispozici ještě se čtyřválcem 1.4 TSI/110 kW za 483 900 Kč a turbodieselem 1.6 TDI/85 kW za 515 900 Kč.

Kdo má zájem o Octavii Fresh s karoserií liftback v silnější zážehové motorizaci, měl by určitě radost z nového akčního modelu Trumf, který se nabízí pouze s motorem 1.4 ZSI/110 kW, ručně řazenou šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol. Výbava je stejná jako u verze Fresh, ale navíc dostanete ještě světelný a dešťový senzor pro samočinné spouštění světlometů a stíračů čelního skla. Zatímco Octavie Fresh přijde v této konfiguraci na 483 900 korun, verze Trumf stojí pouze 444 900 korun, což je o 39 tisíc korun méně.

Porovnali jsme Octavii 1.4 TSI Trumf s modely Hyundai i30 Fastback, Toyota Corolla a Mazda 3 sedan. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých požadavků, měnit samozřejmě můžete i výbavy, motory nebo celé modely.

Kompletní ceníky Octavie i dalších modelů mladoboleslavské automobilky najdete zde.

Související články

Deset aktuálně nejlevnějších aut střední třídy
Hyundai i30 je s karosérií liftback levnější než Octavia a dražší než Rapid. Prodává se od 380 tisíc
Ani Rapid nebyl ušetřen. Benzínové motory zdražily o tři a naftové o pět tisíc korun
Pouze základní Toyota Auris s nejslabším motorem 1.33 Dual VVT-i stojí pod 400 tisíc

blog comments powered by Disqus

Peugeot upravuje ceny. Zlevnil až o několik tisíc korun
Změny v cenících se týkají modelu 308 a oblíbeného Peugeotu Rifter. Prodloužená verze ale přišla zkrátka. Přinášíme podrobný přehled.
14.2.2020 | více
 

Na český trh míří první hybridní Opel. Stojí necelý milion korun
Německá automobilka pokračuje v elektrifikaci. Do modelu Grandland X namontovala novou hybridní pohonnou jednotku. K dostání je i ve verzi 4x4.
12.2.2020 | více
 

Po kombíku přichází liftback. Škoda začala prodávat další verzi Octavie
Na oficiální prezentaci si budeme muset ještě zhruba měsíc počkat, už nyní ale máme k dispozici ceník. Za kolik se elegantnější varianta prodává? Přinášíme přehled včetně porovnání s konkurencí.
11.2.2020 | více
 

Lednové prodeje meziročně klesly. Nejhůře dopadla Dacia!
V novém roce se zatím moc nedaří francouzským automobilkám. Korejci posílili a do hry se vrací BMW. Jaké značky nejvíce zabodovaly a jaké vozy patří do top desítky?
7.2.2020 | více
 

Další Peugeot do zásuvky! Nový model e-2008 startuje na 840 000 korunách
Nová generace modelu 2008 se na českém trhu sotva ohřála a už se objevilo její nové elektrifikované dvojče. V čem se od sebe liší a jak si stojí vedle konkurence?
6.2.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál