Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Škoda Octavia Trumf: za necelých 450 tisíc bohatá výbava a výkonný motor 1.4 TSI

Vloženo: 23.1.2018

Škoda sice před koncem loňského roku zdražovala, ale již v lednu přichází s atraktivní nabídkou u nejprodávanější Octavie. Akční model Trumf vychází z výbavy Fresh a s motorem 1.4 TSI přijde na necelých 450 tisíc korun.

Aktuální Octavia nebo Octavia Combi se nabízí se třemi zážehovými a třemi vznětovými motory. Nejslabší pohonnou jednotkou je tříválec 1.0 TSI/85 kW, silnější alternativou jsou čtyřválce 1.4 TSI/110 kW popřípadě 1.8 TSI/132 kW v kombinaci se šestistupňovou ručně řazenou nebo sedmistupňovou samočinnou převodovkou DSG (pro verze s pohonem všech kol je k dispozici pouze šestistupňová převodovka DSG). Nejsilnější motor 1.8 TSI/132 kW je k dispozici také s pohonem všech kol.

Nabídka vznětových čtyřválců začíná motorem 1.6 TDI/85 kW, zbytek nabídky tvoří dvě výkonové verze dvoulitru 2.0 TDI/110 a 135 kW. Slabší varianta 2.0 TDI/110 kW je k dispozici v kombinaci s pohonem předních kol a ručně řazenou převodovkou nebo převodovkou DSG popřípadě s pohonem všech kol a manuální šestistupňovou skříní. Vrcholná vznětová motorizace 2.0 TDI/135 kW se dodává výhradně s pohonem 4x4 a samočinnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Příznivcům ekologie a nízkých provozních nákladů je ještě určena Octavia G-TEC se čtyřválcem 1.4 TSI/81 kW, který umí kromě benzínu spalovat také stlačený zemní plyn (CNG). V nabídce je v obou karosářských verzích jak se šestistupňovou ručně řazenou tak se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Nejlevněji nyní pořídíte Octavii ve výbavě Active s motorem 1.0 TSI/85 kW za 417 900 korun. Ve standardní výbavě nechybí klimatizace, audiosystém, diodové zadní sdružené svítilny i denní svícení, 16palcová ocelová kola nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Za motor 1.4 TSI/110 kW se připlácí 37 tisíc korun, za plynovou verzi 1.4 G-TEC 53 tisíc korun a za turbodiesel 1.6 TDI/85 kW celkem 64 tisíc korun. Příplatek za kombi je 30 tisíc korun a za sedmistupňovou převodovku DSG celkem 50 tisíc korun.

Výbava Ambition rozšiřuje standardní výbavu o elektrické ovládání předních i zadních bočních oken, kůží potažený volant a řadící páku, 16palcová kola z lehkých slitin, diodové denní svícení a diodové zadní svítilny, deštník pod sedadlem spolujezdce nebo čtyři reproduktory vzadu. U liftbacku nechybí zadní loketní opěrka a u kombi střešní ližiny nebo lampička v zavazadlovém prostoru. Zde je již k dispozici kompletní nabídka pohonných jednotek, s nejslabším zážehovým motorem 1.0 TSI/85 kW přijde na 473 900 korun.

Z výbavy Ambition vychází akční model Fresh, který nabízí navíc mimo jiné tempomat, vyhřívání předních sedadel, zadní parkovací senzory, lepší palubní počítač, multifunkční volant s ovládáním audiosystému a telefonu popřípadě plnohodnotné rezervní kolo. Nabídka motorizací je zde omezená, kromě základního tříválce za 446 900 korun jsou modely Fresh k dispozici ještě se čtyřválcem 1.4 TSI/110 kW za 483 900 Kč a turbodieselem 1.6 TDI/85 kW za 515 900 Kč.

Kdo má zájem o Octavii Fresh s karoserií liftback v silnější zážehové motorizaci, měl by určitě radost z nového akčního modelu Trumf, který se nabízí pouze s motorem 1.4 ZSI/110 kW, ručně řazenou šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol. Výbava je stejná jako u verze Fresh, ale navíc dostanete ještě světelný a dešťový senzor pro samočinné spouštění světlometů a stíračů čelního skla. Zatímco Octavie Fresh přijde v této konfiguraci na 483 900 korun, verze Trumf stojí pouze 444 900 korun, což je o 39 tisíc korun méně.

Porovnali jsme Octavii 1.4 TSI Trumf s modely Hyundai i30 Fastback, Toyota Corolla a Mazda 3 sedan. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých požadavků, měnit samozřejmě můžete i výbavy, motory nebo celé modely.

Kompletní ceníky Octavie i dalších modelů mladoboleslavské automobilky najdete zde.

Související články

Deset aktuálně nejlevnějších aut střední třídy
Hyundai i30 je s karosérií liftback levnější než Octavia a dražší než Rapid. Prodává se od 380 tisíc
Ani Rapid nebyl ušetřen. Benzínové motory zdražily o tři a naftové o pět tisíc korun
Pouze základní Toyota Auris s nejslabším motorem 1.33 Dual VVT-i stojí pod 400 tisíc

blog comments powered by Disqus

Upsizing od Renaultu. Nová generace benzinových motorů pro Scénic a Grand Scénic
Stejně jako Peugeot obnovuje svůj motorový program také další francouzská automobilka, Renault nasazuje novou generaci přeplňovaného čtyřválce 1,3 litru jako první do rodinných MPV Scénic a Grand Scénic.
14.2.2018 | více
 

Peugeot 308 dostal nové motory. Ty jsou dražší o 5 až 10 tisíc korun
Zanedlouho začne platit emisní norma Euro 6.2, kde budou spotřeba i vypouštěné škodliviny měřeny v běžném provozu. Automobilky tak postupně upravují své pohonné jednotky, aby normě vyhověly. Mezi nimi je i Peugeot, který do nabídky kompaktu 308 přidal nové zážehové i vznětové agregáty.
13.2.2018 | více
 

Peugeot 2008: nejprodávanější crossover byl zlevněn o dva tisíce korun
Francouzský crossover se stal v roce 2017 nejprodávanějším modelem segmentu B-SUV, nyní přichází český importér s jeho decentním zlevněním. Základní model nově přijde na 335 tisíc korun.
12.2.2018 | více
 

Ford Kuga: pětiletá záruka a nová výbava Trend TOP Edition za necelých 550 tisíc
Ford přichází s novými ceníky a zvýhodněnými výbavami TOP Edition. Týká se to modelů EcoSport, Edge, S-Max a také Kuga. Na ní respektive na její nový ceník se podíváme trochu podrobněji.
9.2.2018 | více
 

Fiat 500 výrazně zlevnil, novinkou je dobře vybavená verze Cool za necelých 290 tisíc
Úspěšný retromodel v nabídce italské automobilky přichází v lednu s výraznějšími slevami u některých specifikací. Slevy se pohybují v rozpětí dva až 44 tisíc korun, novinkou je varianta Cool dodávaná pouze se čtyřválcem 1,2 litru o výkonu 51 kW.
7.2.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál