Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Škoda Octavia Trumf: za necelých 450 tisíc bohatá výbava a výkonný motor 1.4 TSI

Vloženo: 23.1.2018

Škoda sice před koncem loňského roku zdražovala, ale již v lednu přichází s atraktivní nabídkou u nejprodávanější Octavie. Akční model Trumf vychází z výbavy Fresh a s motorem 1.4 TSI přijde na necelých 450 tisíc korun.

Aktuální Octavia nebo Octavia Combi se nabízí se třemi zážehovými a třemi vznětovými motory. Nejslabší pohonnou jednotkou je tříválec 1.0 TSI/85 kW, silnější alternativou jsou čtyřválce 1.4 TSI/110 kW popřípadě 1.8 TSI/132 kW v kombinaci se šestistupňovou ručně řazenou nebo sedmistupňovou samočinnou převodovkou DSG (pro verze s pohonem všech kol je k dispozici pouze šestistupňová převodovka DSG). Nejsilnější motor 1.8 TSI/132 kW je k dispozici také s pohonem všech kol.

Nabídka vznětových čtyřválců začíná motorem 1.6 TDI/85 kW, zbytek nabídky tvoří dvě výkonové verze dvoulitru 2.0 TDI/110 a 135 kW. Slabší varianta 2.0 TDI/110 kW je k dispozici v kombinaci s pohonem předních kol a ručně řazenou převodovkou nebo převodovkou DSG popřípadě s pohonem všech kol a manuální šestistupňovou skříní. Vrcholná vznětová motorizace 2.0 TDI/135 kW se dodává výhradně s pohonem 4x4 a samočinnou šestistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Příznivcům ekologie a nízkých provozních nákladů je ještě určena Octavia G-TEC se čtyřválcem 1.4 TSI/81 kW, který umí kromě benzínu spalovat také stlačený zemní plyn (CNG). V nabídce je v obou karosářských verzích jak se šestistupňovou ručně řazenou tak se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

Nejlevněji nyní pořídíte Octavii ve výbavě Active s motorem 1.0 TSI/85 kW za 417 900 korun. Ve standardní výbavě nechybí klimatizace, audiosystém, diodové zadní sdružené svítilny i denní svícení, 16palcová ocelová kola nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Za motor 1.4 TSI/110 kW se připlácí 37 tisíc korun, za plynovou verzi 1.4 G-TEC 53 tisíc korun a za turbodiesel 1.6 TDI/85 kW celkem 64 tisíc korun. Příplatek za kombi je 30 tisíc korun a za sedmistupňovou převodovku DSG celkem 50 tisíc korun.

Výbava Ambition rozšiřuje standardní výbavu o elektrické ovládání předních i zadních bočních oken, kůží potažený volant a řadící páku, 16palcová kola z lehkých slitin, diodové denní svícení a diodové zadní svítilny, deštník pod sedadlem spolujezdce nebo čtyři reproduktory vzadu. U liftbacku nechybí zadní loketní opěrka a u kombi střešní ližiny nebo lampička v zavazadlovém prostoru. Zde je již k dispozici kompletní nabídka pohonných jednotek, s nejslabším zážehovým motorem 1.0 TSI/85 kW přijde na 473 900 korun.

Z výbavy Ambition vychází akční model Fresh, který nabízí navíc mimo jiné tempomat, vyhřívání předních sedadel, zadní parkovací senzory, lepší palubní počítač, multifunkční volant s ovládáním audiosystému a telefonu popřípadě plnohodnotné rezervní kolo. Nabídka motorizací je zde omezená, kromě základního tříválce za 446 900 korun jsou modely Fresh k dispozici ještě se čtyřválcem 1.4 TSI/110 kW za 483 900 Kč a turbodieselem 1.6 TDI/85 kW za 515 900 Kč.

Kdo má zájem o Octavii Fresh s karoserií liftback v silnější zážehové motorizaci, měl by určitě radost z nového akčního modelu Trumf, který se nabízí pouze s motorem 1.4 ZSI/110 kW, ručně řazenou šestistupňovou převodovkou a pohonem předních kol. Výbava je stejná jako u verze Fresh, ale navíc dostanete ještě světelný a dešťový senzor pro samočinné spouštění světlometů a stíračů čelního skla. Zatímco Octavie Fresh přijde v této konfiguraci na 483 900 korun, verze Trumf stojí pouze 444 900 korun, což je o 39 tisíc korun méně.

Porovnali jsme Octavii 1.4 TSI Trumf s modely Hyundai i30 Fastback, Toyota Corolla a Mazda 3 sedan. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých požadavků, měnit samozřejmě můžete i výbavy, motory nebo celé modely.

Kompletní ceníky Octavie i dalších modelů mladoboleslavské automobilky najdete zde.

Související články

Deset aktuálně nejlevnějších aut střední třídy
Hyundai i30 je s karosérií liftback levnější než Octavia a dražší než Rapid. Prodává se od 380 tisíc
Ani Rapid nebyl ušetřen. Benzínové motory zdražily o tři a naftové o pět tisíc korun
Pouze základní Toyota Auris s nejslabším motorem 1.33 Dual VVT-i stojí pod 400 tisíc

blog comments powered by Disqus

Opel plošně zdražil malé SUV Crossland X,i tak může být dostupnější než předtím
Malý sportovně-užitkový vůz, spadající do produkce koncernu PSA, se zdražil o 10 tisíc korun a začíná na 324 900 Kč. Pro některé však může být výhodnější než předtím, a to díky nově zavedenému bonusu při výkupu starého vozu na protiúčet.
17.10.2018 | více
 

Srovnali jsme nové Mitsubishi Space Star s konkurencí. Jak si stojí?
Japonská automobilka se po letech rozhodla v Česku vrátit do třídy městských mini aut. Model Space Star okouzlí i nízkou cenou, díky které se může poprat s nejchtěnějšími konkurenty dané třídy.
15.10.2018 | více
 

Škoda Felicia se nevrátí. Nástupce Rapidu ponese jméno Scala
Škoda odtajnila jméno nástupce modelu Rapid. Novinka ponese označení Scala. Dříve ho používal Renault.
15.10.2018 | více
 

Patnáct nejlevnějších kombíků na českém trhu
Připravili jsme přehled patnácti aktuálně nejdostupnějších nových kombíků na českém trhu. Jeden se prodává za méně než dvě stě tisíc korun. Dva další za méně než tři sta tisíc korun. Do hranice 400 000 Kč se aktuálně vejde jedenáct nových aut s karoserií kombi.
14.10.2018 | více
 

Nissan Micra zlevňuje modernizované motory. Začíná na 249 000 Kč
V průběhu léta přijela Micra s novým modelovým rokem, který přinesl úpravy motorů, splňující novou emisní normu Euro 6c, a většiny výbav. S příchodem podzimu se dočkal i prvních změn v podobě zlevnění až o 22 tisíc.
12.10.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál