Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Škoda Karoq dostává konkurenci od Mitsubishi. Eclipse Cross začíná na 550 tisících korunách

Vloženo: 14.12.2017

Mitsubishi po delší době uvádí na český trh zcela nové auto. Jedná se o kompaktní SUV Eclipse Cross, které se postaví především proti Škodě Karoq. Oproti ní má Japonec hned od začátku nevýhodu pouze jedné motorizace v nabídce. Ceny začínají na 550 tisících korunách.

Nabídka kompaktních SUV se na českém trhu v posledních měsících pořádně rozrostla. Mitsubishi Eclipse Cross se svou délkou 4405 mm a rozvorem 2670 mm řadí do velikostního nadprůměru třídy. Nadprůměrná je i výška 1685 mm, naopak šířka 1805 mm je vysoce průměrná. Kde Japonec vyloženě zklame, to je zavazadlový prostor o základním objemu jen 341 litrů. Všichni konkurenti nabídnou někdy i mnohem více. Kompletní data můžete porovnávat zde.

Motorová paleta obsahuje zatím pouze jednu jednotku. Jedná se o přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1.5 litru s výkonem 120 kW. Pohon předních kol se pojí se šestistupňovou manuální převodovkou a automatem CVT, který má možnost řadit osm přednastavených stupňů. Pohon všech kol je spojen výhradně se samočinným řazením. Zrychlení z 0 na 100 km/h je u všech variant průměrné, mírně nad průměrem je pouze předokolka s automatem, která zrychlí za 9,3 sekundy. Průměrná až mírně podprůměrná je také spotřeba paliva, pohybující se u všech verzí mezi 6,6 až 7,0 l/100 km. Na kompletní data se podívejte do tabulek zde.

Základní výbava Inform obsahuje kolenní airbag řidiče, přednárazový systém s detekcí chodců, udržování v jízdním pruhu, dešťový a světelný senzor, tempomat, automatickou klimatizaci, rádio s CD a MP3 přehrávačem a čtyřmi reproduktory, střešní ližiny nebo 16palcová litá kola. K dispozici je pouze verze s ručním řazením a pohonem přední nápravy, cena této verze je 549 650 korun.

To je v segmentu kompaktních SUV docela vysoká startovací hranice. Jaké konkurenty Mitsubishi koupíte pod půl milionu korun se podívejte zde.

Druhý stupeň Invite přidává rádio s 6,1palcovým displejem, přijmem digitálního signálu a šesti reproduktory, Bluetooth, couvací kameru, kožený multifunkční volant, vyhřívaná přední sedadla nebo mlhovky. K dispozici je model s pohonem předních kol a oběma typy převodovek. Manuál vychází na 569 650 korun a automat na 619 750 korun.

Třetí výbava Intense má navíc sledování mrtvého úhlu, asistent změny jízdního pruhu, monitorování situace za vozidlem při couvání, panoramatický kamerový systém nebo LED přední světlomety. To platí ale pouze pro automat s pohonem všech kol za 719 850 korun. Provedení s automatem a pohonem předních nebo všech kol má oproti verzi Invite navíc parkovací senzory vpředu i vzadu, head up displej nebo rádio se sedmipalcovým displejem. Cena za předokolku je 649 750 korun. Všechny verze mají navíc vyhřívaná zrcátka, dvouzónovou automatickou klimatizaci, bezklíčové odemykání nebo 18palcová litá kola. Provedení s manuální převodovkou stojí od 599 650 korun.

Porovnali jsme Eclipse Cross s pohonem předních kol a automatem se Škodou Karoq a Volkswagenem Tiguan. Podívejte se zde. Parametry porovnání můžete měnit podle vlastních požadavků a preferencí.

Nejvyšší provedení Instyle, nabízené už jen s automatem a pohonem všech kol za 789 850 korun, má navíc adaptivním tempomat, audio Fosgate s devíti reproduktory, kožené čalounění nebo elektricky stavitelné sedadlo řidiče.

Kompletní ceník vozu najdete zde.

Související články

Nový Opel Grandland X je levnější sourozenec Peugeotu 3008. Stojí od 479 900 korun
Volkswagen T-Roc stojí nejméně 453 tisíc korun. Překvapí bohatou výbavou
Nissan Qashqai Czech Line: Bohatě vybavený model startuje pod půl milionem korun
Mitsubishi ASX 2018: Zdražení o 10 tisíc a k mání pouze na benzín s pohonem předních kol

blog comments powered by Disqus

Nový Volkswagen Tiguan Maraton Edition přijde minimálně na 672 900 korun
Volkswagen vydal nový ceník Tiguanu. Druhá generace nejprodávanějšího evropského SUV přišla o základní výbavu Trendline, nabídku však rozšiřuje akční verze Maraton Edition. Základní provedení 1.4 TSI Comfortline nyní pořídíte za 643 900 korun.
19.1.2018 | více
 

Pouze základní Toyota Auris s nejslabším motorem 1.33 Dual VVT-i stojí pod 400 tisíc
Toyota loni prožila úspěšný rok. I díky prosincovému finiši, kdy se stala sedmou nejprodávanější značkou na trhu, nakonec skončila v prestižním „topten“. Od nového roku však dovozce začal kouzlit s cenami směrem nahoru. Podívejme se, jak se to projevilo na řadě Auris.
17.1.2018 | více
 

Omlazená Honda Jazz přichází s novým motorem a výbavou. Cena základního modelu klesla na 340 tisíc korun
Honda Jazz nepatří v Česku mezi nejprodávanější malé vozy, jistou osobitost jí však upřít nelze. Aby Japonci zaujali o něco více zákazníků, podrobili konkurenta Škody Fabia nebo Hyundaie i20 modernizaci. Ta přinesla nový motor, výbavový stupeň a ceny od 340 tisíc korun.
16.1.2018 | více
 

Dacia: Nejlevnější automobily na trhu podražily o dva tisíce
Loni velmi úspěšná Dacia hodlá i nadále nabízet automobily, u nichž hlavní roli hraje poměr nabízené hodnoty a ceny. Nijak to neovlivní ani decentní zdražení, se kterým dovozce přichází začátkem letošního roku.
15.1.2018 | více
 

Kia zlevňovala. Nový crossover Stonic je nyní k mání za necelých 340 tisíc
Kia přichází se zajímavými slevami. 10 tisíc si můžete odečíst ze standardních cen řad Venga a Stonic, o pět tisíc méně stojí výbava Exclusive modelu Rio a navíc lze u většiny model získat bonus 20 tisíc při výkupu starého vozu.
12.1.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál