Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Renault Espace: nový benzinový motor 1.8 TCe a výbava Magnetic

Vloženo: 11.7.2017

Renault o pět tisíc korun zdražil svou vlajkovou loď Espace, nahradil motorizaci 1.6 TCe novou 1.8 TCe a zavedl novou výbavu Magnetic, která je levnější alternativou k vrcholné výbavě Initiale Paris.

Modelová řada Espace se prodává od roku 1984, její pátá generace je na trhu již dva roky. Svého času populární velké vany se během této doby staly vymírajícím druhem. Proto poslední provedení tohoto populárního rodinného MPV Renault nazývá crossoverem, aby naznačil jistou kontinuitu mezi některými MPV a stále populárnější kategorií SUV.

Současná generace Espace představuje zároveň i vrchol nabídky francouzského automobilky jak svými rozměry, tak luxusní výbavou. Horší je to s motory. Jestliže ještě nedávno mívaly špičkové modely francouzské značky – Espace nevyjímaje – pod kapotou i třílitrové šestiválce, současná generace si při nástupu na trh musela vystačit se čtyřválci o objemu 1,6 litru. To se nyní trochu změnilo. Zatímco vznětové motory 1.6 dCi o výkonech 96 a 118 kW v nabídce zůstávají, motor 1.6 TCe z modelu Clio RS byl nahrazen větším čtyřválcem 1.8 TCe ze sportovního kupé Alpine 110, které mělo premiéru letos v Ženevě, ale u nás se zatím prodávat nebude. Jenže zatímco ve sporťáku s legendárním názvem dosahuje výkonu 185 kW, pro účely rodinného MPV byl jeho výkon snížen na 165 kW. Kombinovat se pak bude pouze se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

I tak by měly být jízdní výkony Espace 1.8 TCe velmi zajímavé. Automobil totiž dokáže akcelerovat z klidu na 100 km/h za 7,6 s (o vteřinu rychleji než s motorem 1.6 TCe) a dosáhne nejvyšší rychlosti 224 km/h. S přehledem je tak nejrychlejším Espacem v nabídce. Se silnějším z dvojice turbodieselů totiž velké MPV dosáhne stovky až za 9,9 s a může pokračovat jen do rychlosti 202 km/h. Co se týče spotřeby, měl by si nejvýkonnější Espace vystačit s 6,8 l benzínu na 100 km (motor 1.6 TCe si vystačil s 6,2 l/100 km). Na přehled parametrů benzinových motorů pod kapotami MPV střední třídy se podívejte v přehledných tabulkách zde.

Nejlevnější Renault Espace s naftovým motorem 1.6 dCi/96 kW a základní výbavou Life byl nyní zdražen o pět tisíc a přijde na 804 900 korun. Mezi MPV střední třídy nejde o malou částku. Většina soupeřů začíná s cenou níže, ale za benzinový motor. Přehled všech verzí MPV střední třídy s cenou do 900 tisíc naleznete zde.

Standardní výbava základního Espace však není nijak chudá a zahrnuje mimo jiné například dvouzónovou samočinnou klimatizaci, multimediální systém R-Link 2 s dotekovým displejem o uhlopříčce 8,7 palce, kompletně diodové přední světlomety i zadní sdružené svítilny, dešťový senzor, vestavěnou navigací a bluetooth rozhraním, tři samostatná, posuvná a elektricky sklopná sedadla ve druhé řadě, LED světlomety, parkovací senzory vpředu i vzadu, bezklíčový přístup a startování tlačítkem, tempomat s omezovačem rychlosti, sedmnáctipalcová ocelová kola nebo otevírací střechu nad předními sedadly.

Druhý stupeň výbavy nového Espace se jmenuje Zen a stojí přesně o 50 tisíc korun víc než Life. Standardní výbavu obohacuje mimo jiné o osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, částečně kožené čalounění, systém sledování mrtvého úhlu, zatmavená zadní okna nebo ambietntní osvětlení interiéru. V této výbavě již Espace nabízí standardně také systém nastavení jízdních režimů Renault Multi-Sense a připlatit si zde můžete i nastavitelné adaptivní tlumiče a zadní řiditelná kola (50 000 Kč). Ve výbavě Zen si můžete pořídit i nový motor 1.8 TCe (od 934 900 Kč). Slabší turbodiesel 1.6 dCi/96 kW je levnější (854 900 Kč), silnější 1.6 dCi/118 kW naopak dražší (954 900 korun).

Novinkou v nabídce je výbava Magnetic, která je oproti výbavě Zen dražší o 95 tisíc korun, ale nabízí ve standardu navíc například systémy pro sledování vyjetí z jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, automatické přepínání dálkových světlometů, adaptivní odpružení a natáčení zadní nápravy systému 4 Control, větší 19palcová kola, kožené čalounění nebo elektricky nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla. Výbava Magnetic je k dispozici pouze s motory 1.8 TCe/165 kW (1 029 900 Kč) a 1.6 dCi/118 kW (1 049 900 Kč).

Porovnali jsme Renault Espace 1.8 TCe Magnetic s podobně vybaveným a Volkswagenem Sharan, Fordem S-Max a také novým Peugeotem 5008, který však patří o segment níže. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Výbava Magnetic však není o mnoho levnější než luxusní Initiale Paris, která stojí o 45 tisíc korun více a nabízí se stejnými motory. Kromě výrazného označení Initiale na nejrůznějších částech vozidla nabízí navíc oproti výbavě Magnetic mimo jiné samočinného parkovacího asistenta, parkovací kameru, elektricky otevíratelné víko zavazadlového prostoru pohybem nohy, autonomní nouzový brzdový systém a varování před překážkou, speciální 19palcová kola a speciální černo-fialový lak, koženné čalounění Nappa, vrstvená boční skla, třízónovou klimatizaci, opěrky hlavy Relax, soudsystém Bose s 12 reproduktory nebo ventilované sedadlo řidiče s masážní funkcí.

Kompletní ceník Renaultu Espace si prohlédněte zde.

Související články

Renault uvedl na trh omlazený Captur. Poprvé představuje luxusní výbavu Initiale Paris
Nový Renault Koleos je převlečeným Nissanem X-Trail. Konkuruje Škodě Kodiaq
Renault Mégane: Zdražení o 5000 korun, nová výbava Limited a bonus 10 tisíc
Renault Kadjar je dražší, ale dostal novou výbavu Adventure a motor 1.6 TCe

blog comments powered by Disqus

Hyundai i30 kombi: Zdražení atraktivní motorizace s přeplňovaným čtyřválcem o 20 tisíc korun
Nová generace Hyundai i30 se v červnu konečně začala nabízet i jako praktičtější verze kombi. Díky akční výbavě Best of Czech je základní model levnější než Škoda Octavia. U výkonnějšího motorizace 1,4 litru T-GDI však došlo ke zdražení o 20 tisíc korun.
20.7.2017 | více
 

Mazda 6: Nová výbava Revolution Plus pro verze se samočinnou převodovkou
Současná generace Mazdy 6 se nabízí hned v šesti výbavách, jednotlivých specifikací je tak k dispozici bezmála třicet. Nyní se v ceníku objevil nový sloupek s druhou nejvyšší výbavou Revolution Plus. Všechny takto vybavené modely mají samočinnou převodovku.
18.7.2017 | více
 

Deset aktuálně nejlevnějších aut střední třídy
Osm z deseti aktuálně nejlevnějších aut střední třídy se dá pořídit za méně než 600 tisíc korun. Pět z nich ale patří do kategorie SUV, kde se rozdíl mezi kompakty a střední třídou hodně stírá. Velká auta za posledního dva a půl roku výrazně zdražila.
17.7.2017 | více
 

Dacia Duster: Nejlevnější SUV zdraženo o tři až deset tisíc korun
Nejdostupnější čtyřkolka českého trhu se po dlouhé době dočkala zdražení. Nejvíce se cena zvedla u základního modelu Access, který nyní stojí o 10 tisíc korun více, takže jej pořídíte minimálně za 259 900 korun.
15.7.2017 | více
 

Renault Espace: nový benzinový motor 1.8 TCe a výbava Magnetic
Renault o pět tisíc korun zdražil svou vlajkovou loď Espace, nahradil motorizaci 1.6 TCe novou 1.8 TCe a zavedl novou výbavu Magnetic, která je levnější alternativou k vrcholné výbavě Initiale Paris.
11.7.2017 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál