Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Renault Espace: nový benzinový motor 1.8 TCe a výbava Magnetic

Vloženo: 11.7.2017

Renault o pět tisíc korun zdražil svou vlajkovou loď Espace, nahradil motorizaci 1.6 TCe novou 1.8 TCe a zavedl novou výbavu Magnetic, která je levnější alternativou k vrcholné výbavě Initiale Paris.

Modelová řada Espace se prodává od roku 1984, její pátá generace je na trhu již dva roky. Svého času populární velké vany se během této doby staly vymírajícím druhem. Proto poslední provedení tohoto populárního rodinného MPV Renault nazývá crossoverem, aby naznačil jistou kontinuitu mezi některými MPV a stále populárnější kategorií SUV.

Současná generace Espace představuje zároveň i vrchol nabídky francouzského automobilky jak svými rozměry, tak luxusní výbavou. Horší je to s motory. Jestliže ještě nedávno mívaly špičkové modely francouzské značky – Espace nevyjímaje – pod kapotou i třílitrové šestiválce, současná generace si při nástupu na trh musela vystačit se čtyřválci o objemu 1,6 litru. To se nyní trochu změnilo. Zatímco vznětové motory 1.6 dCi o výkonech 96 a 118 kW v nabídce zůstávají, motor 1.6 TCe z modelu Clio RS byl nahrazen větším čtyřválcem 1.8 TCe ze sportovního kupé Alpine 110, které mělo premiéru letos v Ženevě, ale u nás se zatím prodávat nebude. Jenže zatímco ve sporťáku s legendárním názvem dosahuje výkonu 185 kW, pro účely rodinného MPV byl jeho výkon snížen na 165 kW. Kombinovat se pak bude pouze se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou.

I tak by měly být jízdní výkony Espace 1.8 TCe velmi zajímavé. Automobil totiž dokáže akcelerovat z klidu na 100 km/h za 7,6 s (o vteřinu rychleji než s motorem 1.6 TCe) a dosáhne nejvyšší rychlosti 224 km/h. S přehledem je tak nejrychlejším Espacem v nabídce. Se silnějším z dvojice turbodieselů totiž velké MPV dosáhne stovky až za 9,9 s a může pokračovat jen do rychlosti 202 km/h. Co se týče spotřeby, měl by si nejvýkonnější Espace vystačit s 6,8 l benzínu na 100 km (motor 1.6 TCe si vystačil s 6,2 l/100 km). Na přehled parametrů benzinových motorů pod kapotami MPV střední třídy se podívejte v přehledných tabulkách zde.

Nejlevnější Renault Espace s naftovým motorem 1.6 dCi/96 kW a základní výbavou Life byl nyní zdražen o pět tisíc a přijde na 804 900 korun. Mezi MPV střední třídy nejde o malou částku. Většina soupeřů začíná s cenou níže, ale za benzinový motor. Přehled všech verzí MPV střední třídy s cenou do 900 tisíc naleznete zde.

Standardní výbava základního Espace však není nijak chudá a zahrnuje mimo jiné například dvouzónovou samočinnou klimatizaci, multimediální systém R-Link 2 s dotekovým displejem o uhlopříčce 8,7 palce, kompletně diodové přední světlomety i zadní sdružené svítilny, dešťový senzor, vestavěnou navigací a bluetooth rozhraním, tři samostatná, posuvná a elektricky sklopná sedadla ve druhé řadě, LED světlomety, parkovací senzory vpředu i vzadu, bezklíčový přístup a startování tlačítkem, tempomat s omezovačem rychlosti, sedmnáctipalcová ocelová kola nebo otevírací střechu nad předními sedadly.

Druhý stupeň výbavy nového Espace se jmenuje Zen a stojí přesně o 50 tisíc korun víc než Life. Standardní výbavu obohacuje mimo jiné o osmnáctipalcová kola z lehkých slitin, částečně kožené čalounění, systém sledování mrtvého úhlu, zatmavená zadní okna nebo ambietntní osvětlení interiéru. V této výbavě již Espace nabízí standardně také systém nastavení jízdních režimů Renault Multi-Sense a připlatit si zde můžete i nastavitelné adaptivní tlumiče a zadní řiditelná kola (50 000 Kč). Ve výbavě Zen si můžete pořídit i nový motor 1.8 TCe (od 934 900 Kč). Slabší turbodiesel 1.6 dCi/96 kW je levnější (854 900 Kč), silnější 1.6 dCi/118 kW naopak dražší (954 900 korun).

Novinkou v nabídce je výbava Magnetic, která je oproti výbavě Zen dražší o 95 tisíc korun, ale nabízí ve standardu navíc například systémy pro sledování vyjetí z jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek, automatické přepínání dálkových světlometů, adaptivní odpružení a natáčení zadní nápravy systému 4 Control, větší 19palcová kola, kožené čalounění nebo elektricky nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla. Výbava Magnetic je k dispozici pouze s motory 1.8 TCe/165 kW (1 029 900 Kč) a 1.6 dCi/118 kW (1 049 900 Kč).

Porovnali jsme Renault Espace 1.8 TCe Magnetic s podobně vybaveným a Volkswagenem Sharan, Fordem S-Max a také novým Peugeotem 5008, který však patří o segment níže. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Výbava Magnetic však není o mnoho levnější než luxusní Initiale Paris, která stojí o 45 tisíc korun více a nabízí se stejnými motory. Kromě výrazného označení Initiale na nejrůznějších částech vozidla nabízí navíc oproti výbavě Magnetic mimo jiné samočinného parkovacího asistenta, parkovací kameru, elektricky otevíratelné víko zavazadlového prostoru pohybem nohy, autonomní nouzový brzdový systém a varování před překážkou, speciální 19palcová kola a speciální černo-fialový lak, koženné čalounění Nappa, vrstvená boční skla, třízónovou klimatizaci, opěrky hlavy Relax, soudsystém Bose s 12 reproduktory nebo ventilované sedadlo řidiče s masážní funkcí.

Kompletní ceník Renaultu Espace si prohlédněte zde.

Související články

Renault uvedl na trh omlazený Captur. Poprvé představuje luxusní výbavu Initiale Paris
Nový Renault Koleos je převlečeným Nissanem X-Trail. Konkuruje Škodě Kodiaq
Renault Mégane: Zdražení o 5000 korun, nová výbava Limited a bonus 10 tisíc
Renault Kadjar je dražší, ale dostal novou výbavu Adventure a motor 1.6 TCe

blog comments powered by Disqus

Nový Volkswagen Tiguan Maraton Edition přijde minimálně na 672 900 korun
Volkswagen vydal nový ceník Tiguanu. Druhá generace nejprodávanějšího evropského SUV přišla o základní výbavu Trendline, nabídku však rozšiřuje akční verze Maraton Edition. Základní provedení 1.4 TSI Comfortline nyní pořídíte za 643 900 korun.
19.1.2018 | více
 

Pouze základní Toyota Auris s nejslabším motorem 1.33 Dual VVT-i stojí pod 400 tisíc
Toyota loni prožila úspěšný rok. I díky prosincovému finiši, kdy se stala sedmou nejprodávanější značkou na trhu, nakonec skončila v prestižním „topten“. Od nového roku však dovozce začal kouzlit s cenami směrem nahoru. Podívejme se, jak se to projevilo na řadě Auris.
17.1.2018 | více
 

Omlazená Honda Jazz přichází s novým motorem a výbavou. Cena základního modelu klesla na 340 tisíc korun
Honda Jazz nepatří v Česku mezi nejprodávanější malé vozy, jistou osobitost jí však upřít nelze. Aby Japonci zaujali o něco více zákazníků, podrobili konkurenta Škody Fabia nebo Hyundaie i20 modernizaci. Ta přinesla nový motor, výbavový stupeň a ceny od 340 tisíc korun.
16.1.2018 | více
 

Dacia: Nejlevnější automobily na trhu podražily o dva tisíce
Loni velmi úspěšná Dacia hodlá i nadále nabízet automobily, u nichž hlavní roli hraje poměr nabízené hodnoty a ceny. Nijak to neovlivní ani decentní zdražení, se kterým dovozce přichází začátkem letošního roku.
15.1.2018 | více
 

Kia zlevňovala. Nový crossover Stonic je nyní k mání za necelých 340 tisíc
Kia přichází se zajímavými slevami. 10 tisíc si můžete odečíst ze standardních cen řad Venga a Stonic, o pět tisíc méně stojí výbava Exclusive modelu Rio a navíc lze u většiny model získat bonus 20 tisíc při výkupu starého vozu.
12.1.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál