Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Praktický van Ford Tourneo Connect zdražil o bezmála 17 tisíc korun, nejlevnější stojí nyní 462 825 korun

Vloženo: 30.12.2017

Ford v prosinci zdražil celou svou nabídku na českém trhu. Nevyhnulo se to ani osobní verzi užitkového Transitu Connect, které nese jméno Tourneo Connect. Příjemnou novinkou je naopak prodloužení standardní záruky na 5 let nebo do ujetí 120 tisíc kilometrů.

Ford Tourneo Connect je osobní verze užitkového Transitu Connect (liší se mimo jiné odružením zadní nápravy) a v bohaté evropské nabídce praktických MPV vyplňuje mezeru mezi kompaktním Courierem a velkým Customem. Nabízí se ve dvou variantách karoserie jako pětimístný s rozvorem 2662 mm a jako sedmimístný s rozvorem 3062 mm.

Pod přední kapotou najdete buď vznětový čtyřválec 1.6 TDCi o výkonech 55, 70 a 85 kW nebo přeplňovaný tříválec 1.0 EcoBoost/74 kW. Tourneo Connect a Grand Tourneo Connect je k dispozici ve dvou stupních výbavy: Trend a Titanium.

Všechny modely byly od prosince zdraženy plošně o 16 940 korun, cenově zvýhodněný základní model 1.0 EcoBoost ve výbavě Trend tak nyní přijde na 462 825 korun. To je sice o 86 709 korun méně, než by stál podle standardního ceníku, ale konkurence je stále podstatně levnější. Podívejte se na nabídku modelů v této kategorii na českém trhu do 470 tisíc korun – zde.

Základní stupeň výbavy nese označení Trend a má ve standardu palubní počítač, elektrické ovládání předních oken, dálkové ovládaným centrálním zamykáním a boční posuvné dveře na pravé i levé straně, manuální klimatizaci, vyhřívané čelní sklo, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, audiosystém s bluetooth, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, přední mlhové světlomety, posuvná okna ve druhé řadě a síť v zavazadlovém prostoru.

Porovnali jsme Ford Tourneo Connect s modely Fiat Dobló Panorama, Peugeot Partner Tepee a Volkswagen Caddy Live. Podívejte se zde.

I když krátké Tourneo Connect se zážehovým motorem 1.0 EcoBoost přijde výše zmíněným 462 825 korun, alternativní provdení s turbodieselem 1.5 TDCi/55 kW již stojí 589 464 korun a prodloužená sedmimístná verze Grand Tourneo Connect dokonce 635 444 korun.

Druhý a nejvyšší stupeň výbavy se jmenuje tradičně Titanium a stojí o bezmála 5é tisíc korun více než Trend. Ve standardní výbavě však najdete mimo jiné dvouzónovou samočinnou klimatizaci, panoramatické střešní okno, střešní ližiny, multimediální systém SYNC 1, automatické světlomety i stěrače, zadní parkovací senzory, tmavě tónovaná zadní boční okna a 16palcová kola z lehkých slitin. Základní Tourneo Connect 1.0 EcoBoost/74 kW Titanium tak přijde na 599 144 korun, vůbec nejdražší verze bGrand Tourneo Connect 1.5 TDCi/88 kW se šestistupňovou samočinnou převodovkou stojí 784 274 korun.

Kompletní ceník a další údaje k modelu Tourneo Connect najdete zde, to samé pro Grand Tourneo Conncet je zde.

Související články

Do třídy malých SUV přichází Ford EcoSport. Zatím má jen dva motory a ceny od 400 tisíc korun
Ford Focus: zdražení o deset tisíc, kombi stále za cenu hatchbacku
Kompaktní MPV Ford C-Max je dražší, nejlevnější verze však stále stojí pod 400 tisíc

blog comments powered by Disqus

Fiat Chrysler kvůli tempomatu svolá ke kontrole 4,8 milionu aut vyrobených v posledních 4 letech
Koncern Fiat Chrysler svolá ke kontrole 4,8 milionu aut, mohou mít vadný tempomat. Týká se to údajně vozů vyrobených v USA.
25.5.2018 | více
 

Mladoboleslavská Škoda navazuje intenzivní spolupráci s Izraelci
Automobilka Škoda Auto bude více spolupracovat s izraelskými start-upy. Chce vymýšlet nové technologie jak pro sebe, tak i pro celý koncern Volkswagenu.
25.5.2018 | více
 

Toyota má větší zisk, ale Volkswagen byl ve čtvrtletí největší automobilkou podle odbytu i tržeb
Po zhodnocení prvního čtvrtletí letošního roku z hlediska odbytu i tržeb je největším automobilovým koncernem světa Volkswagen, jehož součástí je i Škoda Auto. Toyota je ovšem ziskovější.
25.5.2018 | více
 

Lada Niva na tisíc způsobů. Věděli jste, že se legendární off-road prodává v tolika verzích?
Lada Niva vzniká v ruském AvtoVAZ již od roku 1977. A i když prodělala několik menších či větších modernizací a oficiálně se už ani nejmenuje Niva, ale Lada 4x4, pořád je to v jádru ten stejný off-road se samonosnou kompaktní karoserií. V posledních letech se čím dál častěji spekuluje o nástupci vozu, který by měl dostat techniku Dacie Duster. Jeho příchod je nicméně stále v nedohlednu (hovoří se o roce 2020 či později) a zájem zákazníků o Nivu zatím neupadá. Do České republiky umí off-road dovézt několik firem, společnost AMC Plant však nabízí i širokou škálu odvozených variant. A o mnohých jste možná nikdy neslyšeli.
25.5.2018 | více
 

Přehled: Tříválce lákají na nízkou spotřebu. Má je už i 20 SUV na trhu. Víte, která?
Se třemi válci nemusí jezdit jen malá auta do města. Na českém trhu jsme našli 20 SUV, která jsou tímto motorem poháněná. Nepřekvapí hlavně u Francouzů, ale s tříválcem jezdí i česká Škoda Karoq a také luxusní modely od BMW a Volva. Prohlédněte si následující přehled.
25.5.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál