Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Praktický van Ford Tourneo Connect zdražil o bezmála 17 tisíc korun, nejlevnější stojí nyní 462 825 korun

Vloženo: 30.12.2017

Ford v prosinci zdražil celou svou nabídku na českém trhu. Nevyhnulo se to ani osobní verzi užitkového Transitu Connect, které nese jméno Tourneo Connect. Příjemnou novinkou je naopak prodloužení standardní záruky na 5 let nebo do ujetí 120 tisíc kilometrů.

Ford Tourneo Connect je osobní verze užitkového Transitu Connect (liší se mimo jiné odružením zadní nápravy) a v bohaté evropské nabídce praktických MPV vyplňuje mezeru mezi kompaktním Courierem a velkým Customem. Nabízí se ve dvou variantách karoserie jako pětimístný s rozvorem 2662 mm a jako sedmimístný s rozvorem 3062 mm.

Pod přední kapotou najdete buď vznětový čtyřválec 1.6 TDCi o výkonech 55, 70 a 85 kW nebo přeplňovaný tříválec 1.0 EcoBoost/74 kW. Tourneo Connect a Grand Tourneo Connect je k dispozici ve dvou stupních výbavy: Trend a Titanium.

Všechny modely byly od prosince zdraženy plošně o 16 940 korun, cenově zvýhodněný základní model 1.0 EcoBoost ve výbavě Trend tak nyní přijde na 462 825 korun. To je sice o 86 709 korun méně, než by stál podle standardního ceníku, ale konkurence je stále podstatně levnější. Podívejte se na nabídku modelů v této kategorii na českém trhu do 470 tisíc korun – zde.

Základní stupeň výbavy nese označení Trend a má ve standardu palubní počítač, elektrické ovládání předních oken, dálkové ovládaným centrálním zamykáním a boční posuvné dveře na pravé i levé straně, manuální klimatizaci, vyhřívané čelní sklo, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, audiosystém s bluetooth, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, přední mlhové světlomety, posuvná okna ve druhé řadě a síť v zavazadlovém prostoru.

Porovnali jsme Ford Tourneo Connect s modely Fiat Dobló Panorama, Peugeot Partner Tepee a Volkswagen Caddy Live. Podívejte se zde.

I když krátké Tourneo Connect se zážehovým motorem 1.0 EcoBoost přijde výše zmíněným 462 825 korun, alternativní provdení s turbodieselem 1.5 TDCi/55 kW již stojí 589 464 korun a prodloužená sedmimístná verze Grand Tourneo Connect dokonce 635 444 korun.

Druhý a nejvyšší stupeň výbavy se jmenuje tradičně Titanium a stojí o bezmála 5é tisíc korun více než Trend. Ve standardní výbavě však najdete mimo jiné dvouzónovou samočinnou klimatizaci, panoramatické střešní okno, střešní ližiny, multimediální systém SYNC 1, automatické světlomety i stěrače, zadní parkovací senzory, tmavě tónovaná zadní boční okna a 16palcová kola z lehkých slitin. Základní Tourneo Connect 1.0 EcoBoost/74 kW Titanium tak přijde na 599 144 korun, vůbec nejdražší verze bGrand Tourneo Connect 1.5 TDCi/88 kW se šestistupňovou samočinnou převodovkou stojí 784 274 korun.

Kompletní ceník a další údaje k modelu Tourneo Connect najdete zde, to samé pro Grand Tourneo Conncet je zde.

Související články

Do třídy malých SUV přichází Ford EcoSport. Zatím má jen dva motory a ceny od 400 tisíc korun
Ford Focus: zdražení o deset tisíc, kombi stále za cenu hatchbacku
Kompaktní MPV Ford C-Max je dražší, nejlevnější verze však stále stojí pod 400 tisíc

blog comments powered by Disqus

Dacia mírně zdražila. Oblíbený Duster se pochlubil novým motorem
Rumunská značka na českém trhu lehce zdražuje. Stále ale patří k nejlevnějším. SUV Dacia Duster dostalo nový přeplňovaný benzinový motor 1.3 TCe ve dvou výkonnostních verzích. Na kolik vyjde?
19.2.2019 | více
 

Volkswagen má odpověď na starosti všech otců od velkých rodin. Test VW Multivan
Osobní verze dodávek jsou žádaným zbožím mezi početnými rodinami. Když vám velké MPV nestačí, není už nic vhodnějšího. Jen je potřeba dlouho šetřit.
16.2.2019 | více
 

Novinky Hyundai v Česku v roce 2019: elektřina, vodík a sport
Hyundai letos uvede na český trh sportovně laděnou výbavu N Line u rodinného SUV Tucson. Menší SUV Kona dostane hybridní variantu. Takzvaný mild hybrid zamíří v kombinaci s naftovým motorem i do bestselleru i30. Prodávat by se mělo začít vodíkové Nexo.
14.2.2019 | více
 

Nouzové brzdění bude povinnou výbavou. Funguje dobře, dokud mu to nezačne klouzat
Problémem je, že systémy své chování nedokážou upravit podle počasí. Na námraze pak nehodě nezabrání. Vyzkoušel to německý ADAC.
13.2.2019 | více
 

Škoda si pořídila rychlonabíjecí stanice od Siemense. Bude se více elektrifikovat
Škoda Auto zakládá infrastrukturu pro elektromobily ve svých výrobních závodech. Využije k tomu 56 nových rychlodobíjecích stanic od Siemense.
12.2.2019 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál