Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Peugeot 308 upravil motory. Zpomalily, ale chlubí se nižší spotřebou

Vloženo: 9.4.2019

Francouzská automobilka upravila parametry u svého hatchbacku a kombi Peugeot 308 a 308 SW. Změny se týkají benzinového motoru 1.2 Puretech ve výkonnostních provedeních 81 a 96 kW. Výsledek potěší hlavně ty, kteří hledají úspornější svezení.

Peugeot 308 a 308 SW mají nové parametry pro své benzinové motory. Tedy konkrétně ty nejmenší – 1.2 Puretech je pro hatchback a kombi základem. Obě jednotky zpomalily. Nově u motoru naměříte maximální rychlost 188 km/h, což je o 17 méně než před změnou. Parametr je stejný pro obě výkonnostní verze a nezáleží ani na volbě karoserie.

Zajímavější proměna se ale odehrála ve spotřebě. Hatchback s motorem 1.2 Puretech 81 kW si v průměru řekne o 4,6 litru benzinu na 100 km, což je o dvě deci méně. Stejná hodnota je také u silnější pohonné jednotky. V případě kombi SW je ale změna citelnější. Oba motory spotřebují stejně jako v případě hatchbacku, ale oproti původním parametrům jde o výhodu tří, respektive čtyř deci. A to už by mohlo být poznat i reálném provozu.

Pozor ale, nic není zadarmo. Peugeot si po změně parametrů dovolil také mírně zdražit. Hatchback ve výbavě Active je nyní o 9000 Kč dražší, nejlevněji ho tedy pořídíte s motorem 1.2 Puretech 81 kW za 384 000 korun. Vyšší verze GT Line stojí o 4000 Kč více, tedy 469 000 korun, ale u ní je základem 1.2 Puretech 96 kW. Kompletní ceník Peugeotu 308 najdete zde.

Ceník se měnil i u kombi a to rovnou ve třech výbavách. Základní Active je o 4000 až 14 000 dražší podle motoru, vyjde nejméně na 409 000 Kč s motorem 1.2 Puretech 81 kW. Allure stojí o stejnou částku víc, tedy 464 000 Kč s motorem 1.2 Puretech 96 kW. Top varianta GT Line vyjde také o stejné peníze dráž, připravte si alespoň 514 000 Kč za verzi 1.2 Puretech 96 kW. Kompletní ceník Peugeotu 308 SW najdete pod tímto odkazem.

Peugeot 308 s novými parametry pro základní benzinový motor 1.2 Puretech 81 kW jsme porovnali s konkurencí. Do hry přišla nejen nová Škoda Scala, ale i Opel Astra a Hyundai i30. Výsledek najdete pod tímto odkazem.

Pokud jste spíše příznivci kombi, tedy Peugeotu 308 SW, pak se podívejte na jeho konkurenci a další možnosti volby v kompletním výpisu kombíků nižší střední třídy od 400 do 600 tisíc korun s benzinovým motorem a manuální převodovkou. Ten je k dispozici pod tímto odkazem.

Související články

Seat Tarraco je největší SUV španělské značky. Jak si stojí proti konkurenci?
Nová Kia Ceed poprvé zlevnila. O dvacet tisíc korun
Renault Koleos zdražil o 50 tisíc korun. Chce lákat na bonus
Honda HR-V dostala nový benzinový turbomotor. Stojí 689 900 Kč
Mazda MX-5 dostala novou výbavu na oslavu svých třicátých narozenin
Seat Leon přišel o verzi na plyn. Místo toho dostal výkonný turbodiesel
Ford Kuga zamíchal výbavami. V nabídce se objevily i nové motory

blog comments powered by Disqus

Ukrást auto s bezklíčovým odemykáním? Snadné. Některé automobilky to zatím moc neřeší
Bezklíčové odemykání a startování má svá rizika. Hrozí krádež pomocí speciálních zesilovačů signálu v klíčku. Poradíme, jak se bránit.
20.4.2019 | více
 

Opel Grandland X zdražil benzinový motor. Zachraňuje to slevou na výbavu
SUV německé značky s francouzskou technikou nyní pořídíte o něco dráž. Více se platí za verzi s benzinovým motorem 1.6 Turbo v kombinaci s automatickou převodovkou. Výbava Smile je ale bohatší a ještě ke všemu o 29 tisíc korun levnější než dříve.
19.4.2019 | více
 

Nová auta v letošním prvním čtvrtletí podražila, luxusní SUV v průměru o 50 tisíc
Nové osobní vozy na českém trhu v prvním čtvrtletí meziročně zdražily. V kategorii SUV jsou vrcholné varianty v průměru o 49 000 Kč dražší.
17.4.2019 | více
 

Fiat Tipo zdražuje ve všech verzích. Víme o kolik
Jedno z nejlevnějších aut na českém trhu podražilo. Fiat proměnil ceník u všech tří karosářských verzí, tedy sedan, hatchback i kombi. Víme, o kolik si nyní musíte připlatit.
16.4.2019 | více
 

Slabé čtvrtletí pro auta v Česku. Registrace klesají, Dacia se drží třetí
Výrazně menší množství registrací nových vozů na českém trhu pomohlo Dacii. Už v únoru porazila v žebříčku prodejnosti Hyundai a vystřídala ji tak na třetím místě. To se potvrdilo i s příchodem březnových statistik. Máme čísla za celé první čtvrtletí.
11.4.2019 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál