Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Peugeot 2008: nejprodávanější crossover byl zlevněn o dva tisíce korun

Vloženo: 12.2.2018

Francouzský crossover se stal v roce 2017 nejprodávanějším modelem segmentu B-SUV, nyní přichází český importér s jeho decentním zlevněním. Základní model nově přijde na 335 tisíc korun.

Nejmenší crossover od Peugeotu je současně také nejprodávanějším modelem značky. Za leden 2018 získal model 2008 celkem 252 registrací, což jej řadí v žebříčku nejprodávanějším modelů českého trhu na konec první dvacítky.

Vybírat si můžete z pětice pohonných jednotek. Nejslabší je atmosféricky plněný benzinový tříválec 1.2 PureTech/60 kW, náročnější motoristé ale spíše zvolí jeho přeplňovanou variantu 1.2 PureTech/81 kW. Naftovou alternativou tvoří turbodiesely 1.6 BlueHDI ve třech výkonových verzích (55, 73 a 88 kW). K tomu je třeba dodat, že všechny ke svému provozu potřebují vedle nafty i kapalinu AdBlue.

Po zrušení výbavy Access představuje základ nabídky výbava Active. Zvýšila se tím sice základní cena, ale takto vybavený model více odpovídá realitě. Ve standardu tak nechybí třeba klimatizace nebo audiosystém s bluetooth a ovládáním na volantu. Dále dostanete tempomat, palubní počítač, mlhové přední světlomety, kůží potažený volant, centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo střešní ližiny.

Verze Active se dodává na 16palcových ocelových kolech a nejslabším motorem 1.2 PureTech/60 kW přijde nově na 335 tisíc korun, což je o 2000 korun méně, než stála tato verze v listopadu. Za silnější turbomotor si musíte připlatit 30 tisíc korun, za samočinnou převodovku pak dalších 35 tisíc korun.

Nejslabší dieselová alternativa 1.6 BlueHDi/55 kW nyní přijde na 370 tisíc, silnější 1.6 BlueHDi/73 kW s šestistupňovou převodovkou je o 10 tisíc korun dražší. V ceně je i záruka na pět let nebo do ujetí 60 tisíc km popřípadě lze využít bonus 10 tisíc korun při výkupu starého vozu.

Porovnali jsme Peugeot 2008 1.2 PureTech/81 kW Active s modely Ford EcoSport, Seat Arona a Citroën C3 Aircross - podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Druhý stupeň výbavy Allure stojí již o 50 tisíc korun více než Active. Nabídka motorizací je podobná, jen chybí nejslabší turbodiesel 1.6 BlueHDi/55 kW a naopak zde najdete ten nejsilnější 1.6 BlueHDi/88 kW. Navíc dostanete například dvouzónovou samočinnou klimatizaci, 16palcová kola z lehkých slitin, sportovní sedadla čalouněná látkou v kombinaci se syntetickou kůží, multimediální systém s dotykovým displejem, zadní parkovací senzory, elektricky sklopná zrcátka, diodová denní světla a vnitřní LED osvětlení nebo zatmavená zadní okna.

Opticky se verze Allure odlišuje i chromovanými prvky na karoserii. Základní motorizace 1.2 PureTech/60 kW po zlevnění přijde na 385 000 Kč, nejsilnější turbodiesel 1.6 BlueHDi/88 kW stojí 475 000 Kč.

Vrcholem nabídky řady 2008 je výbava GT Line. Ta se od Allure liší na první pohled černým doplňky karoserie (černé lemování oken a mlhovek) a 17palcovými koly. Interiér je v černočerveném provedení. Verze GT Line má navíc ve standardu systém Grip Control, který zlepšuje trakci předních kol na površích s horší adhezí. Trochu to samozřejmě pomůže, ale nahradit absenci pohonu všech kol tento systém nedokáže.

Také u výbavy GT Line došlo k plošnému zlevnění o 2000 korun, základní model s motorem 1.2 PureTech/81 kW tak nyní přijde na 440 000 Kč. Vůbec nejdražší verzi představuje 1.6 BlueHDi/120 kW, který vás po zlevnění přijde na 510 tisíc korun.

Kompletní ceník Peugeotu 2008 si prohlédněte zde, test čtěte zde.

Související články

První malé SUV koncernu Volkswagen přichází na trh. Seat Arona pořídíte jen s turbomotory
Nissan Juke zdražen plošně o pět tisíc, základ se stále vejde do 300 tisíc korun
Renault zlevnil omlazený Captur, ale zrušil výbavu zdarma. Základní model stojí 305 tisíc
Opel Crossland X podražil a přichází s novými motory

blog comments powered by Disqus

Do Plzně se sjely benzinové skvosty. Komornější Legendy přilákaly LaFerrari i auto Lídy Baarové
Do bývalého depa plzeňských dopravních podniků se již podruhé sjely veterány, youngtimery i současná auta. Akce s názvem Skvosty s vůní benzinu letos přilákala více automobilů (a také motorek) než loni. K vidění byla řada unikátních vozidel, které se nepředstavily ani na nedávných Legendách v pražských Holešovicích. Právě k této akci by se ta plzeňská dala, i když v menším měřítku, přirovnat. Do galerie se podívejte, co všechno bylo v areálu DEPO2015 k vidění.
22.7.2018 | více
 

Chytrý Putinův tah proti Trumpovi? Prezidenti si na summitu poměřili limuzíny, ruská je delší
Na summitu v Helsinkách se prezidenti dvou nejmocnějších zemí světa vozili ve svých limuzínách. Svět se teď baví tím, že ta Putinova je téměř o metr delší než Trumpova.
21.7.2018 | více
 

Test: Ford nafoukl Fiestu a zdražil o desítky tisíc. V čem je Active lepší než obyčejný model?
Nabídka Fordu Fiesta poslední generace se rozrůstá o další modely. Kromě sporťáku ST přichází také verze Active, která kompaktní pětidveřový hatchback posunuje mezi crossovery. Její benefity spočívají v atraktivním designu a větší světlé výšce, která minimálně zamezí poškození nárazníků a prahů o vyšší obrubníky při parkování a umožní průjezd po hodně hrbolaté polní cestě. S pohonem všech kol se u takto koncipovaného modelu nepočítá. Oproti podobně vybavené standardní Fiestě si musíte připlatit 44 tisíc korun. Základní model s tříválcem 1.0 Ecoboost/74 kW přijde na 377 990 korun, za silnější motor 1.0 EcoBoost/92 kW přihodíte dalších 29 000 korun.
20.7.2018 | více
 

Je vám horko v autě? Vybrali jsme 20 nejlevnějších vozů s chlazenými sedadly
Odvětrávané sedačky už nejsou záležitostí jen luxusních značek. Dopřát si studený vánek na záda nebo hýždě vám dnes umožní vozy Škody, Opelu, Hyundai nebo Kia. Je ale fakt, že v řadě případů si za tuto komfortní výbavu budete muset trochu připlatit. Nejdražší vůz z našeho přehledu stojí přes 900 tisíc, nejlevnější naopak 340. Prohlédněte si galerii.
20.7.2018 | více
 

Je to nejlepší auto, které jsme kdy vyrobili, říká Ford o novém Focusu. Už jsme ho řídili
Jedna z nejdůležitějších novinek letošního roku už přijíždí na český trh. Ford totálně předělal svůj evropský bestseller Focus a ve stejné podobě ho nabídne i na jiných kontinentech. Stojí proto před těžkým úkolem – zalíbit se všem. Jak se mu to povedlo, jsme zjišťovali během prvních jízd.
19.7.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál