Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Peugeot 2008 dostal nové motory. Prodává se od 316 500 korun

Vloženo: 20.11.2015

Malý vůz poloterénní kategorie SUV, který zároveň částečně konkuruje i kombíkům, letos vyměnil motorovou paletu. Ceny Peugeotu 2008 se sice měsíc od měsíce pohybují jako na houpačce, ale zlevňování převládá.

Peugeot 2008 se pere s Renaultem Captur o pozici nejprodávanějšího malého SUV na českém trhu a zároveň jde vedle modelů 208 a 308 o nejoblíbenější model značky.

Částečný nástupce kombíku 207 SW letos prošel výraznou obměnou nabídky motorů. Postupně z těch, které byly k dispozici při uvedení na trh v roce 2008, zůstal pouze ten základní - benzinový tříválec bez turba 1.2 PureTech/60 kW. Čtyřválcovou šestnáctistovku VTi nahradily tříválce 1.2 PureTech s turbem a výkony 81 a 96 kW, naftové motory 1.4 HDI a 1.6 e-HDI pro změnu vystřídaly pohonné jednotky 1.6 BlueHDI s výkony 73 a 88 kW. Důvod byl jednoznačný - přechod z emisní normy Euro 5 na novou Euro 6.

Nové motory se chlubí nižší spotřebou a lepší dynamikou. Základní dvanáctistovka v kombinaci s robotizovanou převodovkou ETG dělá z 2008 nejúspornější malé SUV polykající natural (výrobce uvádí spotřebu jen 4,3 l). Mezi největší šetřílky ale patří i benzinové turbomotory, které navíc potěší nadprůměrnou dynamikou, což se o loudavém základním tříválci bez turba napsat nedá. K nejúspornějším řadí Peugeot 2008 i naftové motory 1.6 BlueHDI se shodnou spotřebou 3,7 l u všech třech výkonových verzí. Nejsilnější z nich zároveň patří do popředí žebříčku i z hlediska dynamiky, ta nejslabší je líná. Porovnávat parametry motorů Peugeotu 2008 se soupeři můžete zde.

Ceny Peugeotu 2008 se mění prakticky měsíc co měsíc, ale zatímco začátkem roku převážně stoupaly, v poslední době spíše klesaly. Základní varianta 1.2 PureTech Access aktuálně stojí 316 500 korun. Mezi soupeři jde spíše o vyšší vstupní cenu, jak se můžete přesvědčit v přehledu všech verzí vozů SUV do 350 000 korun.

Základní výbava Peugeotu 2008 obsahuje například šest airbagů, tempomat udržující řidičem nastavenou rychlost i její omezovač nebo palubní počítač informující o spotřebě paliva. Začátkem letošního roku se prodloužila záruka ze dvou let na pět s omezením na 60 000 kilometrů. Za klimatizaci se připlácí 20 tisíc a za rádio 8900 Kč. Stupeň Access se dá kombinovat i s motorem 1.6 BlueHDI/55 kW za 370 tisíc korun.

Mnohem více se u Peugeotu 2008 podle nás vyplatí druhá výbava Active, která stojí o 21 tisíc víc než Access, a klimatizaci i rádio už obsahuje ve standardu. Ten navíc rozšiřuje mimo jiné i o větší kola (16 palců místo 15), přední mlhovky nebo kůží potažený volant. Rovněž umožňuje pořídit si auto s kompletní škálou motorů.

Porovnali jsme Peugeot 2008 poháněný benzinovým turbomotorem 1.2 PureTech/81 kW se stejně motorizovaným Citroënem C4 Cactus a novým Suzuki Vitara - podívejte se zdeParametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Nejvyšší výbava Peugeotu 2008 označená Allure je o padesát tisíc dražší než Active a rozšiřuje výbavu o řadu dalších komfortních prvků. Jde mimo jiné o lepší klimatizaci s automatickým udržováním teploty ve dvou nezávislých zónách, litá kola, zadní parkovací senzory, elektricky sklopná zrcátka, diodová denní světla a vnitřní LED osvětlení, zatmavená zadní okna nebo chromování karoserie.

Porovnali jsme Peugeot 2008 1.6 BlueHDI/73 kW s modely Kia Soul a Renault Captur - podívejte se zde

Všechny varianty Peugeotu 2008 lze mít o dvacet tisíc levněji, pokud u prodejce necháte na protiúčet své ojeté auto.

Kompletní ceník Peugeotu 2008 včetně prvků standardní a příplatkové výbavy, technických dat a dalších informací najdete zde. Podrobný test nového modelu čtěte zde.

Související články

Nová Honda HR-V láká na rekordně úsporné motory
Vitara dostala jako první Suzuki benzinový turbomotor
Renault Captur Advantage - s klimatizací a rádiem za 314 900 Kč
Listopad zatím probíhá ve znamení zdražování nových aut

blog comments powered by Disqus

Hyundai zdražil své nejmenší hatchbacky. Za i10 a i20 zaplatíte víc
V červnu se zvedají ceny u korejské automobilky. Zdražení se týká Hyundai i10 a i20 a to ve všech výbavách. Navíc se platí 10 tisíc korun.
1.6.2020 | více
 

Nejlevnějším mild-hybridům kraluje Suzuki. Tři koupíte do 300 tisíc korun
Nabídka vozů s mild-hybridními motory se na českém trhu rozšiřuje. Hledali jsme nejlevnější modely, celkem našli 10 do částky 700 tisíc korun. Tři z nich se ale dokonce vejdou pod 300 tisíc.
27.5.2020 | více
 

Toyota Yaris je v Česku od 335 tisíc korun. Máme podrobný ceník
Japonská automobilka už na českém trhu prodává novou generaci Toyoty Yaris. Malý městský hatchback se prodává se třemi benzinovými motory a v pěti výbavách. Podívejte se na podrobnosti.
25.5.2020 | více
 

Toyota CH-R láká na obrovskou slevu. Zlevnila o 60 tisíc korun
Japonská automobilka chce zřejmě nalákat víc českých zákazníků do svých showroomů. Toyota CH-R zlevnila ve výbavě Comfort o 60 tisíc korun. Vyšší verze Selection a Style jsou naopak dražší.
23.5.2020 | více
 

Seat Leon je na českém trhu jako hatchback i kombi. Známe detailní ceny
Španělský model z nižší střední třídy se před časem objevil na českém trhu. Nyní jsme ho zanesli i do našeho katalogu. Auto se rovnou prodává ve dvou karosářských verzích, tedy jako hatchback a kombi zvané Sportstourer.
19.5.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál