Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Nový Volkswagen Tiguan Maraton Edition přijde minimálně na 672 900 korun

Vloženo: 19.1.2018

Volkswagen vydal nový ceník Tiguanu. Druhá generace nejprodávanějšího evropského SUV přišla o základní výbavu Trendline, nabídku však rozšiřuje akční verze Maraton Edition. Základní provedení 1.4 TSI Comfortline nyní pořídíte za 643 900 korun.

Zástupce Volkswagenu ve střední třídě SUV není příliš prostorný ani levný, přesto je i u nás o něj velký zájem. V loňském roce se v Česku prodalo 2997 vozů, což jej řadí na konec první dvacítku žebříčku nejprodávanějších modelů. Lépe na tom v kategorii SUV byly jenom Škoda Kodiaq (5252), Dacia Duster (5065), Hyundai Tucson (3816) a Nissan Qashqai (3795).

I když svými rozměry patří Tiguan mezi kompaktní SUV, pohonné jednotky jej posunují spíše do střední třídy. Pod kapotou najdete vyvážený mix čtyřválcových zážehových a vznětových motorů. Pouze obě základní motorizace 1.4 TSI/92 kW a 2.0 TDI/85 kW nabídnou výkony pod 100 kW a pohon pouze předních kol. Ostatní motory se nabízejí také s pohonem všech kol počínaje benzinovými 1.4 TSI/110 kW a 2.0 TSI/132 a 162 kW a konče naftovými 2.0 TDI/110, 140 a 176 kW.

Jelikož základní výbava Trendline se již nenabízí, jsou na výběr pouze dvě standardní výbavy: Comfortline a Highline. Již první jmenovaná je v podstatě bez mezer. Zákazníkům nebude chybět třeba dvouzónová klimatizace, audiosystém, volant s koženým potahem, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, světlený a dešťový senzor, parkovací senzory vpředu i vzadu, ambientní osvětlení interiéru, zatmavená skla vzadu, audiosystém s 8palcovým dotykovým displejem, přední mlhové světlomety s funkcí přisvěcování do zatáček, adaptivní tempomat ACC nebo 17palcová kola z lehké slitiny.

Za základní model s nejslabším benzinovým motorem 1.4 TSI/92 kW a pohonem předních kol zaplatíte 643 900 korun, turbodiesel 2.0 TDI/85 kW stojí již 708 900 korun. Nejlevnější čtyřkolka 1.4 TSI ACT/110 kW 4 Motion přijde na 763 900 korun, s turbodieselem 2.0 TDI/110 kW 4 Motion dokonce 831 900 korun.

Vyšší výbava Highline má ve standardu navíc mimo jiné 18palcová kola, LCD displej 12,3“ místo analogových kontrolních přístrojů, bezklíčový přístup a startování tlačítkem, parkovací kameru nebo diododvé světlomety. Zážehové motory jsou zde k dispozici pouze s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. V případě motoru 1.4 TSI/110 kW (916 900 Kč) má automat šest stupňů, u dvoulitru 2.0 TSI/162 kW (1 040 900 Kč) dokonce sedm. Verze s turbodieselem 2.0 TDI/110 kW 4 Motion a manuální převodovkou přijde na 920 900 korun, silnější provedení 2.0 TDI/140 kW se sedmistupňovou převodovkou DSG již stojí 1 046 900 korun. Nejdražší Tiguan má pod kapotou dvěma turbodmychadly dopovaný dvoulitrový turbodiesel o výkonu 176 kW, pohon všech kol, sedmistupňové DSG a stojí 1 151 900 Kč.

Novinkou v nabídce modelové řady Tiguan je akční výbava Maraton Edition. Ta vychází z výbavy Comfortline, ale navíc nabídne třeba bezklíčový přístup a startování tlačítkem, vyhřívaná přední sedadla ErgoActive, sklopná vnější zpětná zrcátka, diodové světlomety, parkovací kameru, parkovací systém Park Assist a prodlouženou záruku na 5 let nebo do ujetí 100 000 km. Nabídka motorizací je stejná jako u výbavy Comfortline, základní model s motorem 1.4 TSI/92 kW s pohonem předních kol přijde na 672 900 korun.

Porovnali jsme Tiguan 2.0 TDI/110 kW 4Motion Maraton Edition s modely Škoda Karoq,Nissan Qashqai a Hyundai Tucson. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Kompletní ceník modelu Tiguan najdete zde.

Související články

Volkswagen Tiguan Allspace je v základu levnější než Škoda Kodiaq. Začíná na 689 tisících
Volkswagen T-Roc stojí nejméně 453 tisíc korun. Překvapí bohatou výbavou
Škoda Karoq dostává konkurenci od Mitsubishi. Eclipse Cross začíná na 550 tisících korunách
Omlazený Volkswagen Golf Sportsvan dostal nové benzinové motory. Základní verze stojí 455 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Kia Venga: nejdostupnější malé MPV
Kia zlevnila model Venga plošně o 10 000 Kč. Malé MPV se stává díky ceně 294 980 Kč nejdostupnějším vozem ve své kategorii. Porovnali jsme s konkurenty.
14.8.2018 | více
 

Kombík u modernizované Škody Fabia je nyní o 14 tisíc korun dražší než hatchback. Dříve byl rozdíl 10 tisíc
Škoda Fabia Combi se po faceliftu prodává od 293 000 korun, tedy o dvacet tisíc dráž než předchůdce. Standardní výbavu ale obohatily například klimatizace, rádio, palubní počítač nebo střešní ližiny.
13.8.2018 | více
 

Toužíte v létě po autu bez střechy? Představujeme vám 17 nejprodávanějších kabrioletů českého trhu
Česko leží v mírném pásu, kde se střídají sychravé zimy a decentně teplá léta. I proto nikdy nebylo a nebude zemí zaslíbenou kabrioletům. Od dob legendární Škody Felicie (1959) se zde také žádné kabriolety nevyráběly, pokud nebereme v úvahu některé malosériové produkce, jako například značku Kaipan ze Smržovky. Letošní mimořádně teplé počasí samozřejmě nahrává tomu, že i u nás by se dal automobil tohoto druhu využívat po většinu roku. Podívali jsme se proto do statistiky prodejů nových automobilů a seřadili podle ní žebříček nejprodávanějších modelů. Občas to číslo není úplně přesné, protože někteří výrobci prodávají kupé i kabriolet jako dvě karosářské varianty jedné modelové řady.
10.8.2018 | více
 

Modernizovaná Škoda Fabia - více výbavy, vyšší ceny a papírově horší spotřeba
Škoda zveřejnila ceníky a technická data k modernizované Fabii. Nejlevnější Škoda Fabia po faceliftu poháněná motorem 1.0/55 kW stojí 279 900 korun.
10.8.2018 | více
 

Peugeot Rifter - Partner v novém kabátu
Peugeot přichází jako první ze svých francouzských krajanů s novou verzí MPV odvozeného od dodávky. S novou vizáží přichází i nové jméno. Jak si vede Rifter v porovnání se svým předchůdcem z indiánské rezervace - Partnerem Tepee?
9.8.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál