Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Nový Volkswagen Tiguan Maraton Edition přijde minimálně na 672 900 korun

Vloženo: 19.1.2018

Volkswagen vydal nový ceník Tiguanu. Druhá generace nejprodávanějšího evropského SUV přišla o základní výbavu Trendline, nabídku však rozšiřuje akční verze Maraton Edition. Základní provedení 1.4 TSI Comfortline nyní pořídíte za 643 900 korun.

Zástupce Volkswagenu ve střední třídě SUV není příliš prostorný ani levný, přesto je i u nás o něj velký zájem. V loňském roce se v Česku prodalo 2997 vozů, což jej řadí na konec první dvacítku žebříčku nejprodávanějších modelů. Lépe na tom v kategorii SUV byly jenom Škoda Kodiaq (5252), Dacia Duster (5065), Hyundai Tucson (3816) a Nissan Qashqai (3795).

I když svými rozměry patří Tiguan mezi kompaktní SUV, pohonné jednotky jej posunují spíše do střední třídy. Pod kapotou najdete vyvážený mix čtyřválcových zážehových a vznětových motorů. Pouze obě základní motorizace 1.4 TSI/92 kW a 2.0 TDI/85 kW nabídnou výkony pod 100 kW a pohon pouze předních kol. Ostatní motory se nabízejí také s pohonem všech kol počínaje benzinovými 1.4 TSI/110 kW a 2.0 TSI/132 a 162 kW a konče naftovými 2.0 TDI/110, 140 a 176 kW.

Jelikož základní výbava Trendline se již nenabízí, jsou na výběr pouze dvě standardní výbavy: Comfortline a Highline. Již první jmenovaná je v podstatě bez mezer. Zákazníkům nebude chybět třeba dvouzónová klimatizace, audiosystém, volant s koženým potahem, vnitřní zpětné zrcátko s automatickou clonou, světlený a dešťový senzor, parkovací senzory vpředu i vzadu, ambientní osvětlení interiéru, zatmavená skla vzadu, audiosystém s 8palcovým dotykovým displejem, přední mlhové světlomety s funkcí přisvěcování do zatáček, adaptivní tempomat ACC nebo 17palcová kola z lehké slitiny.

Za základní model s nejslabším benzinovým motorem 1.4 TSI/92 kW a pohonem předních kol zaplatíte 643 900 korun, turbodiesel 2.0 TDI/85 kW stojí již 708 900 korun. Nejlevnější čtyřkolka 1.4 TSI ACT/110 kW 4 Motion přijde na 763 900 korun, s turbodieselem 2.0 TDI/110 kW 4 Motion dokonce 831 900 korun.

Vyšší výbava Highline má ve standardu navíc mimo jiné 18palcová kola, LCD displej 12,3“ místo analogových kontrolních přístrojů, bezklíčový přístup a startování tlačítkem, parkovací kameru nebo diododvé světlomety. Zážehové motory jsou zde k dispozici pouze s automatickou převodovkou DSG a pohonem všech kol. V případě motoru 1.4 TSI/110 kW (916 900 Kč) má automat šest stupňů, u dvoulitru 2.0 TSI/162 kW (1 040 900 Kč) dokonce sedm. Verze s turbodieselem 2.0 TDI/110 kW 4 Motion a manuální převodovkou přijde na 920 900 korun, silnější provedení 2.0 TDI/140 kW se sedmistupňovou převodovkou DSG již stojí 1 046 900 korun. Nejdražší Tiguan má pod kapotou dvěma turbodmychadly dopovaný dvoulitrový turbodiesel o výkonu 176 kW, pohon všech kol, sedmistupňové DSG a stojí 1 151 900 Kč.

Novinkou v nabídce modelové řady Tiguan je akční výbava Maraton Edition. Ta vychází z výbavy Comfortline, ale navíc nabídne třeba bezklíčový přístup a startování tlačítkem, vyhřívaná přední sedadla ErgoActive, sklopná vnější zpětná zrcátka, diodové světlomety, parkovací kameru, parkovací systém Park Assist a prodlouženou záruku na 5 let nebo do ujetí 100 000 km. Nabídka motorizací je stejná jako u výbavy Comfortline, základní model s motorem 1.4 TSI/92 kW s pohonem předních kol přijde na 672 900 korun.

Porovnali jsme Tiguan 2.0 TDI/110 kW 4Motion Maraton Edition s modely Škoda Karoq,Nissan Qashqai a Hyundai Tucson. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Kompletní ceník modelu Tiguan najdete zde.

Související články

Volkswagen Tiguan Allspace je v základu levnější než Škoda Kodiaq. Začíná na 689 tisících
Volkswagen T-Roc stojí nejméně 453 tisíc korun. Překvapí bohatou výbavou
Škoda Karoq dostává konkurenci od Mitsubishi. Eclipse Cross začíná na 550 tisících korunách
Omlazený Volkswagen Golf Sportsvan dostal nové benzinové motory. Základní verze stojí 455 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Fiat Chrysler kvůli tempomatu svolá ke kontrole 4,8 milionu aut vyrobených v posledních 4 letech
Koncern Fiat Chrysler svolá ke kontrole 4,8 milionu aut, mohou mít vadný tempomat. Týká se to údajně vozů vyrobených v USA.
25.5.2018 | více
 

Mladoboleslavská Škoda navazuje intenzivní spolupráci s Izraelci
Automobilka Škoda Auto bude více spolupracovat s izraelskými start-upy. Chce vymýšlet nové technologie jak pro sebe, tak i pro celý koncern Volkswagenu.
25.5.2018 | více
 

Toyota má větší zisk, ale Volkswagen byl ve čtvrtletí největší automobilkou podle odbytu i tržeb
Po zhodnocení prvního čtvrtletí letošního roku z hlediska odbytu i tržeb je největším automobilovým koncernem světa Volkswagen, jehož součástí je i Škoda Auto. Toyota je ovšem ziskovější.
25.5.2018 | více
 

Lada Niva na tisíc způsobů. Věděli jste, že se legendární off-road prodává v tolika verzích?
Lada Niva vzniká v ruském AvtoVAZ již od roku 1977. A i když prodělala několik menších či větších modernizací a oficiálně se už ani nejmenuje Niva, ale Lada 4x4, pořád je to v jádru ten stejný off-road se samonosnou kompaktní karoserií. V posledních letech se čím dál častěji spekuluje o nástupci vozu, který by měl dostat techniku Dacie Duster. Jeho příchod je nicméně stále v nedohlednu (hovoří se o roce 2020 či později) a zájem zákazníků o Nivu zatím neupadá. Do České republiky umí off-road dovézt několik firem, společnost AMC Plant však nabízí i širokou škálu odvozených variant. A o mnohých jste možná nikdy neslyšeli.
25.5.2018 | více
 

Přehled: Tříválce lákají na nízkou spotřebu. Má je už i 20 SUV na trhu. Víte, která?
Se třemi válci nemusí jezdit jen malá auta do města. Na českém trhu jsme našli 20 SUV, která jsou tímto motorem poháněná. Nepřekvapí hlavně u Francouzů, ale s tříválcem jezdí i česká Škoda Karoq a také luxusní modely od BMW a Volva. Prohlédněte si následující přehled.
25.5.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál