Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Nový Peugeot 508 je v Česku. Začíná na ceně 730 tisíc korun

Vloženo: 20.9.2018

Francouzská automobilka se vrací do kategorie střední třídy. Netají se tím, že bude hledat hlavně mezi firemními zákazníky. Vzhledově nápadný Peugeot 508 má ale nakročeno k tomu, aby lákal i mladé. Víme, kolik stojí.

Peugeot ještě nezveřejnil své kompletní ceníky pro nový model 508, my už ale víme, kolik budou stát jednotlivé verze bez příplatků. K dispozici budou celkem čtyři výbavy, od základní Active, přes střední Allure ke sportovně pojaté GT Line. Pro nejvyšší motory je také připravena top verze GT. Automobilka během uvedení vozu na trh zatím nespecifikovala, co v jakých výbavách najdeme. Na to si musíme počkat až na zveřejnění kompletních ceníků, které očekáváme v nejbližších dnech.

První cena 730 tisíc korun patří základnímu naftovému motoru 1.5 BlueHDi o výkonu 130 koní. Ten je jako jediný spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, ostatní jednotky jsou zkombinované s osmistupňovým automatem. V základní výbavě Active lze mít ještě silnější dvoulitrový diesel BlueHDi s výkonem 160 koní nebo benzinovou jedna-šestku PureTech (180 koní). Střední výbava Allure pak otevírá cestu k nejvýkonnějšímu naftovému motoru, dvoulitru BlueHDi 180. Ten patří i sportovní verzi GT, kterou si můžete pořídit také s nejvýkonnějším motorem nabídky – benzinovým PureTech 225.

Kompletní ceník včetně všech technických údajů týkajících se nového Peugeotu 508 najdete zde, jakmile automobilka zveřejní oficiální ceny. Pokud se vám pro rozkliknutí odkazu zobrazuje zpráva "Cena není k dispozici", můžete si prohlédnout následující tabulku s námi zjištěnými základními cenami:

Benzinové motory
Active - PureTech 180 EAT8: 800 000 Kč
GT - PureTech 225 EAT8: 1 045 000 Kč

Naftové motory
Active - BlueHDi 130 MAN6: 730 000 Kč
Active - BlueHDi 130 EAT8: 790 000 Kč
Active - BlueHDi 160 EAT8: 830 000 Kč
Allure - BlueHDi 180 EAT8: 900 000 Kč

Zajímé je srovnání nového Peugeot 508 se starou generací. Zatímco ostatní automobilky většinou sází na zvětšování rozměrů, Francouzi šli tentokrát cestou opačnou. Novinka měří na délku 4750 mm a má rozvor 2793 mm. Stará verze měla 4830 mm a 2817 mm. Taková změna může znamenat, že je také uvnitř o něco méně místa k sezení. Auto jsme již změřili a výsledek překvapil. Novinka má podélně 155 cm místa v kabině, což je o dva centimetry více než dříve. Na šířku je to už ale horší, ve druhé řada najdete 144 cm místa, v první 149 cm. Odcházející generace na tom byla lépe: 150 cm, resp. 155 cm. Prostor bude scházet také nad hlavou, hlavně vzadu. Tam vysokým postavám bude vadit jen 86 cm nad sedákem, minule to bylo aspoň 92 cm.

A jak je na tom kufr? Ten se mírně zvětšil. A to už podle oficiálních údajů. Základní kapacita je 487 litrů, po sklopení zadních sedadel pak 1537. Dříve to bylo 473 litrů. Kufr je hluboký 51 cm a široký 106 cm, minulá generace měla hodnoty 53 a 110 cm. Tady jsou tedy změny minimální. Je dobře, že Peugeot 508 je liftback, tudíž je využitelnost kufru poměrně solidní.

Oproti odcházející generaci je ale novinka o poznání dražší . Základní model s motorem 2.0 BlueHDi se prodával ve výbavě Allure za cenu 655 tisíc korun. Jednotka o výkonu 150 koní se výkonnostně vešla mezi nové motory BlueHDi 130 a 160. Slabší model o výkonu 130 koní ale stojí o 75 tisíc korun víc. To vše kompenzuje nápadným designem a slibovanými dobrými jízdními vlastnostmi, které ověříme při nejbližší příležitosti v podrobném testu.

Dokud Peugeot nezveřejní kompletní ceník pro svůj nový model 508, můžete se alespoň podívat na náš přehled liftbacků na českém trhu, které patří mezi nižší střední a střední třídu. Najdete ho zde.

Související články

Nová Kia Ceed - obří kufr pro kombík SW a ceny od 379 980 korun u hatchbacku
Škoda Octavia byla sesazena, už nemá největší kufr mezi kompaktními kombíky
Devět nejlepších aut pro velkou rodinu: od levné Dacie po luxusní VW Multivan
Nejdřív podpora Hitlera, pak láska hippies a nakonec smutné stáří. VW Brouk končí
Benzinové motory bez turba čeká polosmrt. Přehled, v jakých modelech je ještě koupíte

blog comments powered by Disqus

Hyundai i30 se prodává pod 300 tisíc korun. Je nejlevnější kompaktní hatchback v Česku
České zastoupení korejské automobilky radikálně snížilo cenu u základního modelu. Výhodně koupíte také jeho praktičtější provedení Kombi. V ceníku se navíc objevila nová výbava. Víme víc.
17.10.2019 | více
 

Honda CR-V zlevnila. Ušetříte až 35 tisíc korun, ale jen na některých motorech
Japonská automobilka proměnila nabídku u svého SUV střední velikosti. Honda CR-V sice v několika motorizacích zdražil, ale našli jsem i celou řadu slev. Víme, kde lze ušetřit. Čtěte dál
13.10.2019 | více
 

Ford Puma je na českém trhu. Začíná na 449 900 korunách
Auto je možné objednávat už teď, první vozy se ale lidem dostanou do ruky až v dubnu příštího roku. Chystají se i další motory.
4.10.2019 | více
 

Škoda Superb už jezdí jako hybrid do zásuvky. Začíná na 876 900 korunách
Verze PHEV je dostupná jak pro liftback, tak pro verzi Combi. Auto je k dispozici celkem ve čtyřech výbavách. Tady jsou podrobnosti.
25.9.2019 | více
 

Peugeot odstartoval každoroční slevovou akci. Vyplatilo se čekat?
Počínaje dnešním dnem začíná speciální nabídka 7 dní Peugeot, přinášející zvýhodněné ceny některých modelů. O jaké vozy se jedná a jak vysoké jsou slevy? To se dočtete v našem přehledu.
16.9.2019 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál