Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Nový Peugeot 508 je v Česku. Začíná na ceně 730 tisíc korun

Vloženo: 20.9.2018

Francouzská automobilka se vrací do kategorie střední třídy. Netají se tím, že bude hledat hlavně mezi firemními zákazníky. Vzhledově nápadný Peugeot 508 má ale nakročeno k tomu, aby lákal i mladé. Víme, kolik stojí.

Peugeot ještě nezveřejnil své kompletní ceníky pro nový model 508, my už ale víme, kolik budou stát jednotlivé verze bez příplatků. K dispozici budou celkem čtyři výbavy, od základní Active, přes střední Allure ke sportovně pojaté GT Line. Pro nejvyšší motory je také připravena top verze GT. Automobilka během uvedení vozu na trh zatím nespecifikovala, co v jakých výbavách najdeme. Na to si musíme počkat až na zveřejnění kompletních ceníků, které očekáváme v nejbližších dnech.

První cena 730 tisíc korun patří základnímu naftovému motoru 1.5 BlueHDi o výkonu 130 koní. Ten je jako jediný spojen se šestistupňovou manuální převodovkou, ostatní jednotky jsou zkombinované s osmistupňovým automatem. V základní výbavě Active lze mít ještě silnější dvoulitrový diesel BlueHDi s výkonem 160 koní nebo benzinovou jedna-šestku PureTech (180 koní). Střední výbava Allure pak otevírá cestu k nejvýkonnějšímu naftovému motoru, dvoulitru BlueHDi 180. Ten patří i sportovní verzi GT, kterou si můžete pořídit také s nejvýkonnějším motorem nabídky – benzinovým PureTech 225.

Kompletní ceník včetně všech technických údajů týkajících se nového Peugeotu 508 najdete zde, jakmile automobilka zveřejní oficiální ceny. Pokud se vám pro rozkliknutí odkazu zobrazuje zpráva "Cena není k dispozici", můžete si prohlédnout následující tabulku s námi zjištěnými základními cenami:

Benzinové motory
Active - PureTech 180 EAT8: 800 000 Kč
GT - PureTech 225 EAT8: 1 045 000 Kč

Naftové motory
Active - BlueHDi 130 MAN6: 730 000 Kč
Active - BlueHDi 130 EAT8: 790 000 Kč
Active - BlueHDi 160 EAT8: 830 000 Kč
Allure - BlueHDi 180 EAT8: 900 000 Kč

Zajímé je srovnání nového Peugeot 508 se starou generací. Zatímco ostatní automobilky většinou sází na zvětšování rozměrů, Francouzi šli tentokrát cestou opačnou. Novinka měří na délku 4750 mm a má rozvor 2793 mm. Stará verze měla 4830 mm a 2817 mm. Taková změna může znamenat, že je také uvnitř o něco méně místa k sezení. Auto jsme již změřili a výsledek překvapil. Novinka má podélně 155 cm místa v kabině, což je o dva centimetry více než dříve. Na šířku je to už ale horší, ve druhé řada najdete 144 cm místa, v první 149 cm. Odcházející generace na tom byla lépe: 150 cm, resp. 155 cm. Prostor bude scházet také nad hlavou, hlavně vzadu. Tam vysokým postavám bude vadit jen 86 cm nad sedákem, minule to bylo aspoň 92 cm.

A jak je na tom kufr? Ten se mírně zvětšil. A to už podle oficiálních údajů. Základní kapacita je 487 litrů, po sklopení zadních sedadel pak 1537. Dříve to bylo 473 litrů. Kufr je hluboký 51 cm a široký 106 cm, minulá generace měla hodnoty 53 a 110 cm. Tady jsou tedy změny minimální. Je dobře, že Peugeot 508 je liftback, tudíž je využitelnost kufru poměrně solidní.

Oproti odcházející generaci je ale novinka o poznání dražší . Základní model s motorem 2.0 BlueHDi se prodával ve výbavě Allure za cenu 655 tisíc korun. Jednotka o výkonu 150 koní se výkonnostně vešla mezi nové motory BlueHDi 130 a 160. Slabší model o výkonu 130 koní ale stojí o 75 tisíc korun víc. To vše kompenzuje nápadným designem a slibovanými dobrými jízdními vlastnostmi, které ověříme při nejbližší příležitosti v podrobném testu.

Dokud Peugeot nezveřejní kompletní ceník pro svůj nový model 508, můžete se alespoň podívat na náš přehled liftbacků na českém trhu, které patří mezi nižší střední a střední třídu. Najdete ho zde.

Související články

Nová Kia Ceed - obří kufr pro kombík SW a ceny od 379 980 korun u hatchbacku
Škoda Octavia byla sesazena, už nemá největší kufr mezi kompaktními kombíky
Devět nejlepších aut pro velkou rodinu: od levné Dacie po luxusní VW Multivan
Nejdřív podpora Hitlera, pak láska hippies a nakonec smutné stáří. VW Brouk končí
Benzinové motory bez turba čeká polosmrt. Přehled, v jakých modelech je ještě koupíte

blog comments powered by Disqus

Škoda Scala dostala nový základní motor a tím i cenu: 369 900 korun
Mladoboleslavská automobilka rozšířila ceník své letošní novinky. Ta se konečně nabízí i s motorem 1.0 TSI ve dvou výkonnostních verzích, přičemž ta nižší tvoří také nový základ hatchbacku nižší střední třídy. Nově přibyl i silný motor v kombinaci s manuálem
22.7.2019 | více
 

Audi, Hyundai i Mercedes. Tohle jsou největší skokani na českém trhu
Hledáte auto, které je in? Vybrali jsme vozy, jenž si za první pololetí letošního roku výrazně polepšily. Někteří skokani nabrali na prodejích i 300procentní nárůst. Tady je jejich přehled.
17.7.2019 | více
 

Auto z rýžových slupek a vína. Bentley oslavuje sto let vizí luxusního kupé roku 2035
Bentley ukázalo koncept EXP 100 GT. Ten má lak z popela rýžových slupek a potahy ze zbytků vzniklých při výrobě vína.
12.7.2019 | více
 

Škoda Octavia a Octavia Combi zdražily. Vyšší cenu ale nahrazuje bohatší výbava
Elektrická okénka pro zadní cestující i automatické světlomety. To vše už dostanete v základní výbavě nové Škody Octavia. Nejprodávanější auto v Česku ale stojí o něco víc než před prázdninami.
9.7.2019 | více
 

Hyundai výrazně mění ceníky všech modelů. Máme podrobný přehled.
Nové auto na dovolenou by mohlo být skutečností. Korejská automobilka zlevnila ceny ve standardním ceníku až o 200 tisíc korun a k tomu přidala nové benefity. Na druhou stranu odstranila všechny akční výbavy. Kolik opravdu ušetříte? To se dočtete v našem článku.
3.7.2019 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál