Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Nový Renault Koleos je převlečeným Nissanem X-Trail. Konkuruje Škodě Kodiaq

Vloženo: 21.5.2017

Renault na český trh uvádí druhou generaci středně velkého SUV Koleos. Ta je dvojčetem Nissanu X-Trail, míří tak mimo jiné do teritoria Škody Kodiaq. České ceny začínají na 700 tisících korunách.

Mezi SUV střední třídy neměl Renault před lety šťastnou ruku. Sáhl totiž po korejském Samsungu QM5, který upravil a začal prodávat pod označením Koleos. Auto ale prodejní úspěch nezaznamenalo. 

Teď přichází na trh Koleos druhé generace a je to úplně jiné auto. Vychází z Nissanu X-Trail a stává se tak přímým konkurentem Škody Kodiaq. Tu téměř dohání vnějšími rozměry, délkou 4673 milimetrů, šířkou 1843 milimetrů i rozvorem o délce 2705 milimetrů. Čísla také značí zvětšení v porovnání s předchůdcem, například do délky o nezanedbatelných 153 milimetrů. To se projevilo také v interiéru, kde je více místa. Kufr má navíc v základu objem 530 litrů, o 80 litrů více než doposud. Maximální hodnota 1677 litrů je dokonce o 297 litrů větší. Na Kodiaq to ale stále nestačí, další nevýhodou francouzského SUV je také absence třetí řady sedadel. Porovnávat parametry Renaultu Koleos s konkurenty můžete v přehledných tabulkách zde.

Technicky je Koleos Nissanem X-Trail se vším všudy, včetně nabídky motorů. To znamená, že na zážehové jednotky zapomeňte. Základním motorem je turbodiesel 1.6 dCi o výkonu 96 kW se šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Silnější je dvoulitrové dCi o výkonu 128 kW. To má výhradně pohon všech kol s voličem jízdních režimů, vybírat je možné mezi šestistupňovým manuálem nebo automatem X-Tronic s plynule měnitelným převodem a možností manuálně vybírat mezi sedmi přednastavenými stupni. 

Laboratorní spotřeba naftové šestnáctistovky patří mezi SUV střední třídy k nejnižším, dvoulitry se řadí k průměru. Dynamikou patří Koleos 1.6 dCi i 2.0 dCi s manuálním řazením k lenochům, verze s automatem se dostala alespoň do průměru. Porovnávat parametry motorů nového Renaultu Koleos s ostatními SUV střední třídy můžete v přehledných tabulkách zde.

V ceníku jsou tři stupně výbavy. Základní Zen má například varování před opuštěním jízdního pruhu, čtení dopravních značek s omezením rychlosti, nouzové brzdění, zadní parkovací senzory, dvouzónovou automatickou klimatizaci, multimediální a navigační systém R-Link 2 se sedmipalcovou obrazovkou a příjmem digitálního rádia, hudební systém Arkamys s osmi reproduktory, mlhovky nebo litá kola se 17 palci. V nabídce je pouze slabší šestnáctistovka, a to za 699 900 korun. Porovnali jsme základní Koleos s Hondou CR-V a Fordem Kuga. Klikněte zde

Základní cena je dost sebevědomá, většina SUV střední třídy totiž začíná mnohem níž. Podívejte se na přehled všech SUV střední třídy s cenou do 700 tisíc korun.

Prostřední stupeň Intens přináší navíc sledování mrtvého úhlu, automatické přepínání dálkových světel, parkovací senzory vpředu i vzadu, couvací kameru, multimediální a navigační systém R-Link 2 s 8,7palcovou obrazovkou, světla LED Pure Vision nebo větší kola. K dispozici jsou všechny tři motorové varianty, nejnižší cena je 749 900 korun. Proti Koleosu 2.0 dCi 4x4 jsme postavili Škodu Kodiaq 2.0 TDI/110 kW 4x4. Jak si konkurenti proti sobě stojí sledujte zde.

Vrcholem nabídky je Koleos Initiale Paris pouze se silnějším turbodieslem v kombinaci se čtyřkolkou a automatem. Tato verze přijde na 979 900 korun. Ve výbavě pak kromě unikátních exteriérových prvků má třeba elektricky nastavitelná a vyhřívaná přední sedadla, audio Bose s 12 reproduktory, kožené čalounění Nappa nebo 19palcová litá kola.

Kompletní ceník nového Renaultu Koleos najdete zde.  

Související články

Nové generace modelů Renault Scénic a Grand Scénic přicházejí na český trh
Mitsubishi ASX s novou tváří na českém trhu. Přijde minimálně na 385 tisíc korun
Nové Volvo XC60 nebude pro každého. V základu stojí přes 1,3 milionu korun
Nová Mazda CX-5 dostala více výbavy a místa na nohy, mírně zdražila a má vyšší spotřebu

blog comments powered by Disqus

Češi mohou objednávat Dacii Spring. Je to nejlevnější elektromobil na trhu
Dacia Spring přišla s jarem na český trh. První elektromobil rumunské automobilky se hned stal nejlevnějším vozem této kategorie, který si nyní můžete koupit. Máme jeho kompletní ceník.
21.4.2021 | více
 

Hyundai Tucson jezdí už jako hybrid do zásuvky. Známe české ceny
Na českém trhu se začala prodávat nová ekologicky střižená motorizace SUV Hyundai Tucson. Jde o motor 1.6 T-GDI PHEV, tedy plug-in hybridní provedení. Známe ceny této verze ve všech výbavách.
20.4.2021 | více
 

Hyundai prodává v Česku další elektromobil. Máme kompletní ceník modelu Ioniq 5
Korejská automobilka to s elektromobilitou myslí vážně. I proto poslala na český trh další model do zásuvky. Jde o první vůz jezdící pod samostatnou značkou Ioniq. Je to crossover a my máme kompletní ceník.
17.4.2021 | více
 

Kia Ceed je levnější až o 20 tisíc korun. Je ale potřeba vědět po jaké verzi sáhnout
Korejská automobilka změnila ceník u řady svých modelů. Většina jich zdražila, ale najdou se výjimky. Na nich se dá ušetřit 10 až 20 tisíc korun. Jednou z nich je i oblíbený model nižší střední třídy hatchback Ceed a kombi Ceed SW.
14.4.2021 | více
 

Renault Kadjar mírně zdražuje. Připlatíte si za základní motor
Francouzská automobilka na českém trhu zvedla ceny svého středně velkého SUV Renault Kadjar. To je tak nyní o 10 tisíc korun dražší. Zdražení platí pro motor 1.3 TCe o výkonu 103 kW, který se nově prodává ve výbavě Zen za 535 tisíc korun.
13.4.2021 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál