Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Mitsubishi ASX s turbodieselem je zpět. V jediné výbavě stojí skoro 700 tisíc

Vloženo: 20.2.2018

S příchodem modelového roku 2018 české zastoupení Mitsubishi výrazně upravilo ceník populárního kompaktního SUV ASX. Především z něj vyřadilo všechny turbodiesely a jedinou možností tak zůstal benzinový čtyřválec 1.6 MIVEC. Teď se jeden z naftových agregátů vrací do nabídky.

ASX je dlouhodobě nejprodávanějším Mitsubishi na českém trhu, což potvrzují i lednové registrace. Podívejte se na ně zde. Proto mohlo trochu jako překvapení působit stažení všech naftových agregátů z nabídky vozu, počínaje modelovým rokem 2018.

Tato situace ale netrvala příliš dlouho. K benzinovému čtyřválci 1.6 MIVEC o výkonu 86 kW, který je dostupný v kombinaci pohonu předních kol a manuální pětistupňové převodovky, se opět vrátil jeden z naftových agregátů. Jde o čtyřválec 2.2 DI-D s filtrem pevných částic o výkonu 110 kW, u nějž je možné zvolit pouze pohon všech kol a šestistupňovou automatickou převodovku. Slabší 1.6 DI-D o výkonu 84 kW s pohonem všech kol a šestistupňovým ručním řazením tak lze koupit pouze v doprodeji skladových zásob modelového roku 2017. Úspornou alternativu má ale ASX přece jen i v aktuálním ceníku – benzinový motor lze za 35 900 korun přestavět na LPG, což by podle Mitsubishi mělo snížit náklady zhruba na polovinu a zvýšit dojezd o asi 550 km.

Základní výbava Inform obsahuje kolenní airbag řidiče, manuální klimatizaci, elektrická okna vpředu i vzadu, vyhřívaná zrcátka, rádio s CD, MP3 a čtyřmi reproduktory nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. K dispozici je pouze benzinový motor za akční cenu 395 tisíc korun. Přehled všech konkurentů, které koupíte pod 400 tisíc korun, najdete zde.

Druhý stupeň Invite+ přidává dešťový a světelný senzor, tempomat, zadní parkovací senzory, automatickou klimatizaci, kožený multifunkční volant, rádio se šesti reproduktory, mlhovky, LED denní svícení a 16palcová litá kola. Dostupná je opět jen zážehová šestnáctistovka za 449 850 korun.

Nejvyšší výbava Intense+ má navíc bezklíčkové odemykání a startování, couvací kameru, vyhřívaná přední sedadla, rádio se sedmipalcovým displejem, MP3, přijmem digitálního signálu a šesti reproduktory, Bluetooth, 18palcová litá kola nebo xenonová světla. Oproti druhé linii však chybí zadní parkovací čidla. Až s nejvyšším stupněm se pojí naftový agregát, jehož cena je 699 850 korun (to je o 14 tisíc korun více než v případě modelového roku 2017). Benzinový motor stojí 533 850 korun.

Porovnali jsme Mitsubishi ASX 2.2 DI-D Intense+ se Škodou Karoq, Hyundaiem Tucson a Suzuki S-Cross. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle vlastních preferencí.

Vedle základních verzí existují ještě dvě akční, u nichž ale opět není turbodiesel dostupný. Edice 100 let nabízí zvýhodnění ve výšce 25 tisíc korun, když už v základu má tempomat, couvací kameru, automatickou klimatizaci, navigaci, rádio se šesti reproduktory a příjmem digitálního signálu, Bluetooth, multifunkční kožený volant, 16palcová litá kola, mlhovky nebo loga edice "100 let". Takto vybavený vůz přijde na 461 850 korun.

O 22 tisíc korun dražší je verze 100 let Diamond s celkovým zvýhodněním 31 tisíc korun. Ta nabízí navíc zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, sadu pro zvětšení kufru na 488 litrů a střešní nosič. Obě varianty mají pod kapotou 1.6 MIVEC.

Kompletní ceník Mitsubishi ASX najdete zde.

Související články

Volkswagen T-Roc stojí nejméně 453 tisíc korun. Překvapí bohatou výbavou
Škoda Karoq dostává konkurenci od Mitsubishi. Eclipse Cross začíná na 550 tisících korunách
Nová Dacia Duster zůstala mezi nejlevnějšími SUV na trhu. Začíná na 260 tisících korunách
Subaru XV přichazí na český trh v nové generaci. Terénní Impreza začíná na 590 tisících

blog comments powered by Disqus

Auto za vysvědčení: Vybrali jsme levné ojetiny, které školákům udělají radost
Jaké auto vybrat pro čerstvého řidiče? Nejlépe co nejlevnější, ale zároveň takové, se kterým by se nestyděl před svými vrstevníky. Prošli jsme nabídky českých autobazarů a vybrali desítku dostupných ojetin se zajímavým vzhledem, jízdními vlastnostmi i cenou. A nechybí ani auto pro patnáctileté. Vše najdete v následujícím přehledu.
20.6.2018 | více
 

Legendární auto Jamese Bonda jde do aukce. Filmová kariéra šponuje jeho cenu o desítky milionů
Téměř 47 milionů korun je odhadní cena britského sporťáku Aston Martin DB5, který si zahrál ve slavné bondovce Zlaté Oko s Piercem Brosnanem. Auto půjde v červenci do aukce a očekává se, že budoucí majitel za něj zaplatí mnohem více, než je běžné za podobné auto bez filmové historie. Prohlédněte si ho ve fotogalerii.
19.6.2018 | více
 

Zadrženého ředitele Audi Stadlera suspendovali. Zastoupí ho šéf prodeje
Mnichovská prokuratura již minulý týden oznámila, že Stadler je v souvislosti s emisní aférou vyšetřován, a to mimo jiné kvůli podezření z podvodu.
19.6.2018 | více
 

Z chorvatského Dubrovníku do Čech za den obrazem. Čemu se vyhnout a jaká je cesta mimo dálnice
Podívejte se, jak vypadá cesta z chorvatského Dubrovníku do Prahy. Zatímco v opačném směru jsme vyzkoušeli dálniční síť, cestu zpátky jsme naplánovali tak, abychom v zahraničí jeli pouze po neplacených úsecích. Pomocí navigace jsme proto zvolili jednu z nejrychlejších a nejkratších cest. Znovu jsme navíc porovnali ceny pohonných hmot napříč zeměmi. Vyplatí se tedy vůbec jet téměř 1300 km mimo dálniční úseky? Podívejte se, jak na začátku června vypadá silniční doprava mimo hlavní dálniční tahy.
19.6.2018 | více
 

BMW řady 8 se vrací. Designem provokuje, dvanáctiválec nahradilo turbo
Velké kupé do nabídky BMW historicky patří a i po konci řady 6 tak tento typ vozu nezmizí. Už jej však nenajdete pod stávajícím názvem. Mnichovská automobilka již před nějakým časem rozhodla o změně nomenklatury, z řady 6 se tak stala řada 8. Ani tato číslice přitom není v nabídce BMW nová - v devadesátých letech ji nosilo jiné velké kupé, které si časem získalo kultovní status. Jak na něj naváže "osmička" nové generace se můžete podívat do galerie.
18.6.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál