Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Mazda 6: Nová výbava Revolution Plus pro verze se samočinnou převodovkou

Vloženo: 18.7.2017

Současná generace Mazdy 6 se nabízí hned v šesti výbavách, jednotlivých specifikací je tak k dispozici bezmála třicet. Nyní se v ceníku objevil nový sloupek s druhou nejvyšší výbavou Revolution Plus. Všechny takto vybavené modely mají samočinnou převodovku.

Mazda to na evropském trhu nemá lehké, i když vrásky na čele kvůli slabším prodejům způsobuje cenová politika. Jinak je současná nabídka japonské automobilky docela atraktivní. Nechybí v ni malý vůz (Mazda 2) ani kompaktní hatchback a sedan (Mazda 3), dvě atraktivní SUV (Mazda CX-3 a CX-5) a také kultovní roadster (Mazda MX-5). Nejstarším členem současného portfolia je však sedan a kombi střední třídy Mazda 6. Třetí generace je na trhu od roku 2013 a od té doby prodělala několik modernizací. Jejího vzhledu se dotkly jen minimálně stejně jako motorového programu.

V nabídce je aktuálně pět motorů. Tři zážehové se zdvihovým objemem 2,0 (107 a 121 kW) a 2,5 litru (141 kW) a dva turbodiesly se zdvihovým objeme 2,2 litru (110 a 129 kW). Motory 2.0 Skyactiv-G a 2.2 Skyactiv-D lze kombinovat s ručně řazenou šestistupňovou převodovkou nebo šestistupňovým automatem, diesely se navíc nabízejí s pohonem všech kol. Ten slabší 2.2 Skyactiv-D/110 kW s manuální a silnější 2.2 Skyactiv-D/129 kW se samočinnou převodovkou. Nejsilnější motor 2.5 Skyactiv-G/141 kW se dodává pouze s automatickou převodovkou a pohonem předních kol.

Základem nabídky je výbava Emotion, která je k mání pouze s karoserií sedan a motorem 2.0 Skyactiv-G/107 kW za 577 900 korun. To je aktuálně jedna z nejnižších vstupních cen mezi nabídkou modelů střední třídy. Podívejte se zde. Ve standardní výbavě přitom najdete mimo jiné klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, 17palcová kola z lehkých slitin, audiosystém a systém G-Vectoring, který vylepšuje průjezd zatáčkou.

O stupeň výše je výbava Challenge, která je však dražší o 93 tisíc korun a k dispozici je jak s karoserií sedan, tak kombi s názvem Wagon (na snímku). U Mazdy 6 se na rozdíl od konkurence za větší a praktičtější verzi Wagon nepřiplácí ani koruna. Kromě základního motoru 2.0 Skyactiv-G/107 kW (670 900 Kč) je výbava Challenge k dispozici také s turbodieselem 2.2 Skyactiv –D/110 kW (720 900 Kč). Oba modely jsou k dispozici výhradně s manuální převodovkou.

Verze Challenge má ve standardu oproti Emotion navíc třeba samočinnou klimatizaci, sedmipalcový displej s rozhraním bluetooth, tempomat, multifunkční kůží potažený volant, přední mlhové světlomety, dešťový a světelný senzor a systém SCBS pro prevenci čelního nárazu.

Třetí výbavový stupeň se jmenuje Attraction a stojí o 40 tisíc korun více než Challenge. Za tyto peníze dostanete navíc mimo jiné například diodové přední a mlhové světlomety, vyhřívaná přední sedadla, parkovací senzory vpředu i vzadu, systém pro sledování mrtvého úhlu vnějších zpětných zrcátek, která jsou navíc sklopná a digitální rádio DAB.

Výbava Attraction je k dispozici s benzinovými motory 2.0 Skyactiv-G/107 kW (710 900 Kč) a 121 kW (767 900 Kč). Slabší „benzín“ je k mání jen s manuálem, silnější pouze se samočinnou převodovkou. Alternativu představuje slabší turbodiesel, který dostanete jak s manuální (760 900 Kč) tak se samočinnou převodovkou (810 900 Kč). Kombi s motorem 2.2 Skyactiv-D/110 kW je pak v této výbavě k dispozici také s manuální převodovkou a pohonem všech kol za 815 900 Kč.

A dostáváme se k nejvyšší výbavě Revolution. Ta je v základu k mání pouze s motory 2.0 Skyactiv-G/121 kW (754 400 Kč) a 2.2 Skyactiv-D/110 kW (797 400 Kč) s manuální převodovkou, přičemž turbodiesel v této výbavě nedostanete jako sedan. Výbava Revolution rozšiřuje výbavu Attraction mimo jiné o 19palcová kola, audiosystém Bose s 11 reproduktory, zadní parkovací kameru, bezklíčový přístup a startování tlačítkem, systém samočinného přepínání dálkových světlometů, barevný head-up displej, vyhřívaný volant, alarm a také o asistenční systémy hlídající jízdu v pruhu, únavu řidiče nebo systém SCBS pro prevenci zadního nárazu.

Výbava Revolution má však navíc ještě dvě odnože: Revolution TOP a nově Revolution PLUS. V prvním případě se rozšiřuje o adaptivní tempomat a brzdový asistent, ve druhém o kožené čalounění, elektrické ovládání předních sedadel s pamětí a vyhřívaná zadní sedadla.

Výbava Revolution PLUS je přitom levnější o 11 tisíc korun, ale nenabízí se s ručně řazenou převodovkou v případě silnějšího turbodieselu. Obě výbavy jsou ale k mání s nejsilnějším benzinovým motorem 2.5 Skyactiv-G/141 kW (844 400 a 855 400 Kč) a v případě silnějšího turbodieselu Skyactiv-D/129 kW také s pohonem všech kol a samočinnou převodovkou (948 400 a 959 400 Kč). Tato varianta se však dodává pouze jako kombi Wagon.

Porovnali jsme Mazdu 6 Skyactiv-D/129 kW 4WD Wagon s modely Škoda Superb Combi, Volkswagen Passat Variant a Ford Mondeo kombi. Podívejte se zde. Parametry srovnání si můžete měnit podle svých potřeb, lze si do něj nastavit i jiné motory, výbavy nebo dokonce celé modely.

Kompletní ceník sedanu Mazda 6 najdete zde, stejné údaje pro kombi si můžete nastudovat zde.

Související články

Čtvrté zdražení Škody Superb posunuje ceny o 10 až 13 tisíc korun, nejlevnější stojí 640 900 Kč
Nová Mazda CX-5 dostala více výbavy a místa na nohy, mírně zdražila a má vyšší spotřebu
Volkswagen rozšiřuje nabídku modelu Arteon. Jeho cena nakonec klesne pod 900 tisíc
Deset aktuálně nejlevnějších aut střední třídy

blog comments powered by Disqus

Zdražování pokračuje. Seat Ibiza přidal na ceně, ale i na výbavě
Většina automobilek během letních prázdniny zvýšila cenu svých modelů. To je i případ Seatu který chce nyní až o 30 tisíc korun víc za svůj malý hatchback Ibiza. Snaží se za to alespoň nabídnout více výbavy.
3.8.2020 | více
 

Záchrana před horkem? Toto jsou nejlevnější SUV s automatickou klimatizací v ceně
Venku panuje horko. Proto je velmi příjemné sednout si do auta, které nastaví přesnou teplotu v kabině. Automatická klimatizace ale není samozřejmostí. Ani u SUV.
30.7.2020 | více
 

Fiat Panda v Česku mírně zdražil. Cenu ale udržel pod čtvrt milionem
Italský mini hatchback Fiat Panda patří mezi nejlevnější auta na českém trhu. Svou nízkou cenu udržel i po zdražení. Nyní začíná na 224 900 korunách s benzinovým motorem 1.2. Máme podrobný ceník.
28.7.2020 | více
 

Toyota C-HR zvedá cenu. Zdražení se týká všech výbav
Japonská automobilka zvedla cenu svého crossoveru Toyota C-HR. Auto je ve všech výbavách o 15 tisíc korun dražší. Nekoupíte ji tak pod půl milionu korun.
25.7.2020 | více
 

Seat Arona dostal více výbavy, ale také zdražil
Španělská automobilka proměnila ceník oblíbeného malého SUV Seat Arona. Auto je nyní s některými motory dražší, nabízí ale lepší výbavu. Víme víc.
22.7.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál