Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Kdy a komu se vyplatí celoroční pneumatiky?

Komerční prezentace

Vloženo: 4.4.2018

Přemýšlíte o celoročních pneumatikách, protože vás už nebaví každoroční přezouvání nebo se domníváte, že vás vyjdou levněji? Přečtěte si, jaké jsou jejich výhody a zápory, a nakonec se rozhodněte, jestli jsou šťastným řešením zrovna pro vás.

Celoroční pneumatiky jsou kompromisem

Celoroční pneumatiky mají svá specifika a než se pro ně finálně rozhodnete, měli byste nákup důkladně promyslet. Řidičům, kteří dávají celoročním pneumatikám přednost, nejvíce vadí povinné přezouvání z letních gum na zimní. Je pravdou, že tohle s nákupem celoročních gum odpadne, ale musíte počítat s tím, že se jedná o určitý kompromis i v jízdě. Letní a zimní gumy mají v sobě specifickou směs. Ta zaručuje, že letní pneumatiky zvládnou rozpálenou vozovku nebo vydatný déšť. Zimní pneumatiky s hlubším dezénem se zase lépe vypořádají s námrazou nebo náledím. S celoročními gumami budete jezdit v mínusových teplotách i na rozpálené vozovce.

Řešení pro ty, kteří najezdí méně kilometrů

Z výše uvedeného logicky vyplývá, že univerzální celoroční pneumatiky jsou vhodnější pro řidiče, kteří toho zase tak moc nenajezdí a žijí v mírnějších podnebních podmínkách. Pokud například bydlíte ve městě, kde je sníh výjimečnou záležitostí, není jediný důvod, proč si celoroční pneumatiky nepořídit. Pakliže navíc jezdíte jen příležitostně, není co řešit. Vhodné jsou také pro ty, kteří vlastní dvě auta a z toho jedno používají spíš jako záložní. Pokud se chcete o výběru celoročních pneumatik poradit, podívejte se na stránky iPneu.cz, kde dostanete odpověď na všechny svoje otázky.

Cenově si zase tolik nepomůžete

Možná se ohradíte tím, že celoroční pneumatiky jsou levnější. Popravdě, není to tak jednoznačné. Kromě jednorázové ceny, kterou zaplatíte, musíte brát v potaz i dobu jejich opotřebení. Když přezouváte gumy, část roku je nepoužíváte. Tudíž se vám neopotřebují tak rychle. Možná ušetříte na začátku, ale ve výsledku se vám to zase tak výrazně nevyplatí. Celoroční pneumatiky opotřebujete kvůli častějšímu používání rychleji a s ojetým dezénem je stejně budete muset vyměnit za nové. Odpadnou vám ale starosti s jejich uskladněním.

blog comments powered by Disqus

Rodinná Dacia Dokker dostala nový motor 1.3 TCe. Víme, kolik stojí
Nejlevnější rodinné auto na českém trhu dostalo nový benzinový motor. Jde o jednotku 1.3 TCe, která je naladěna na dva výkony 75 a 96 kW. Máme podrobnosti.
8.8.2019 | více
 

Výhodné výbavy Tour a Touring Sport dostala i Škoda Octavia liftback
Mladoboleslavská automobilka rozšířila nabídku výbav pro svůj nejprodávanější model. Po Octavii Combi dostane varianty Tour a Touring Sport také liftback. Combi mění nabídku motorů.
6.8.2019 | více
 

Renault Kadjar výrazně zlevnil. V základní i v top verzi zaplatíte o 30 tisíc korun méně
Francouzská automobilka si uprostřed léta připravila velké snížení ceny pro své středně velké SUV. Kadjar zlevnil ve všech výbavových variantách, včetně základní i top verze. Více lze ušetřit i při využití financování.
31.7.2019 | více
 

Nejlevnější auta v Česku: Do čtvrt milionu se jich vejde 18 včetně fabie
Hledali jsme auta pro ty, kteří potřebují jen co nejlevnější vůz na cesty z bodu A do bodu B. Pod 200 tisíc korun jsou jen čtyři, do čtvrt milionu se jich ale vejde už 18. Včetně dvou škodovek.
28.7.2019 | více
 

Hyundai i20 má zpátky výbavu Style. Najdete v ní i automatickou klimatizaci
Korejská automobilka vrátila na český trh svůj model i20 s výbavou Style. Hlavní konkurent Škody Fabia se v této variantě prodává od 329 990 korun. Vylepšila se i výbavová verze Smart.
25.7.2019 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál