Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Jeep rozšířil nabídku kompaktního SUV Compass. Začíná na 600 tisících

Vloženo: 16.8.2017

Začátkem června uvedl Jeep na český trh pokračovatele kompaktního SUV Compass. Zpočátku americká značka nabídla jen drahou verzi Opening Edition. Teď nabídku doplnily tři klasické výbavové stupně a s nimi i levnější verze s pohonem přední nápravy. Ceny začínají na 600 tisících.

Nový Compass sdílí technický základ s modelem Renegade nebo Fiatem 500X. Proti oběma je ale větší. Na délku má 4394 mm, mezi nápravami je 2636 mm. Mezigenerační porovnání ukáže, že nový Compass je o 54 mm kratší a 19 mm nižší než předchůdce. Zároveň má ale téměř stejnou šířku a rozvor náprav. Mezi současnou konkurencí v nižší střední třídě, tedy mezi rodinnými SUV, patří Jeep k delším automobilům, má ale také jeden z kratších rozvorů náprav. Do nadprůměru se řadí šířkou i výškou. Porovnat všechna auta můžete v přehledných tabulkách zde.

Základní benzinovou jednotkou je přeplňovaná čtrnáctistovka MultiAir o výkonu 103 kW, která přes šestistupňovou manuální převodovku pohání přední kola. Silnější varianta přeplňované 1.4 MultiAir nabízí 125 kW, devítistupňová automatická převodovka pak posílá sílu na všechna kola. Naftová paleta začíná u 1.6 MultiJet s výkonem 88 kW, která ruční řazení kombinuje s pohonem přední nápravy. Silnější dvoulitr MultiJet o výkonu 103 kW má vždy pohon všech kol, zvolit lze ale jak manuální, tak automatickou převodovku. Vrcholem celé nabídky je dvoulitrový turbodiesel s výkonem 125 kW v kombinaci s automatem a čtyřkolkou.

Dynamicky je silnější zážehová jednotka v lepším průměru, naopak slabší MultiAir je lehce podprůměrný. Příliš nepotěší ani spotřeba, kterou se verze se 103 kW řadí k průměru třídy a se 125 kW k podprůměru mezi podobně velkými auty. Nejsilnější turbodiesel je zrychlením jen v lepším průměru, prostřední motor je s oběma převodovkami v průměru a základní 1.6 MultiJet je se zrychlením z klidu na 100 km/h za 11 sekund podprůměrná. Tato jednotka tak alespoň boduje nadprůměrně nízkou kombinovanou spotřebou ve výši 4,4 l/100 km. U dalších tří naftových variant však spotřeba padá do průměru, u verzí s automatickou převodovkou až podprůměru. Kompletní data najdete v tabulkách zde.

Vstupní výbava Sport nabízí varování před čelním nárazem, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, asistent pro jízdu s přívěsem, tempomat, manuální klimatizaci, rádio Uconnect s pětipalcovým displejem, šesti reproduktory, USB a příjmem digitálního signálu, Bluetooth, kožený volant nebo 16palcová ocelová kola. S tímto stupněm jsou spojeny jen základní zážehový i vznětový motor, ceny začínají na 599 990 korunách. 

Druhá linie Longitude přidává asistent pro sjezd z kopce, mlhovky, opěradlo spolujezdce sklopné do roviny nebo podle motoru 16- či 17palcová litá kola. Vedle dvou základních motorů je s touto verzí možné zkombinovat také dvoulitrový MultiJet o výkonu 103 kW, ceny začínají na 659 990 korunách.

Jeep Compass Longitude s naftovým čtyřválcem a manuální převodovkou jsme porovnali se Škodou Karoq, Hyundaiem Tucson a Nissanem Qashqai. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit, je možné také přidávat další modely. Všechna kompaktní SUV s cenou do 700 tisíc korun najdete pod tímto odkazem.

Stupeň Limited (na snímku) má navíc sledování mrtvého úhlu, detekci aut při couvání, parkovací asistent pro podélné i kolmé parkování, couvací kameru, přední a zadní parkovací senzory, dešťový senzor, dvouzónovou automatickou klimatizaci, systém Uconnect se sedmipalcovou obrazovkou, sedmipalcový barevný TFT displej mezi budíky, bezklíčkový vstup i startování nebo 18palcová litá kola. K dispozici jsou všechny motorizace, ceny začínají na 743 990 korunách. Jak si stojí vrcholná verze proti Audi Q3, BMW X1 a Jaguaru E-Pace najdete tady.

Provedení Opening Edition má oproti Compassu Limited navíc audiosystém Beats a navigační systém Uconnect s 8,4palcovou obrazovkou. Naopak mu chybí sledování mrtvého úhlu, detekce aut při couvání, parkovací asistent pro podélné i kolmé parkování, couvací kamera nebo přední parkovací senzory. Z motorů je možné volit jen nejsilnější benzinovou jednotku nebo turbodiesel 2.0 MultiJet/103 kW s automatem, cena je nejméně 896 690 korun za 1.4 MultiAir a 915 690 korun za 2.0 MultiJet. Mimochodem, když Jeep uváděl před časem Compass na český trh, stála totožná výbava 825 tisíc s benzinovým a 842 tisíc s naftovým motorem.

Kompletní ceník nového Jeepu Compass najdete zde.

Související články

Renault Kadjar je dražší, ale dostal novou výbavu Adventure a motor 1.6 TCe
Škoda spustila předprodej Karoqu. Zatím startuje na 530 tisících, základní model bude až na podzim
Dacia Duster: Nejlevnější SUV zdraženo o tři až deset tisíc korun
Kia Sportage: nová bohatá akční výbava Cool za necelých půl milionu

blog comments powered by Disqus

Auta do zásuvky zdražila. Víc dáte za Peugeot e-208 i Opel Corsa-e
Elektromobily skupiny PSA na českém trhu přidaly na ceně. Částku 10 až 30 tisíc korun si tak musíte připravit na modely Peugeot e-208, e-2008, ale i Opel Corsa-e.
5.6.2020 | více
 

Citroën Berlingo jde proti proudu. Zlevňuje a dostal delší záruky
Na koupi rodinného kompaktu lze ušetřit až 25 tisíc korun. Kromě toho nabízí Citroën i flexibilní záruku a to až na 200 tisíc kilometrů. Máme podrobnosti.
3.6.2020 | více
 

Hyundai zdražil své nejmenší hatchbacky. Za i10 a i20 zaplatíte víc
V červnu se zvedají ceny u korejské automobilky. Zdražení se týká Hyundai i10 a i20 a to ve všech výbavách. Navíc se platí 10 tisíc korun.
1.6.2020 | více
 

Nejlevnějším mild-hybridům kraluje Suzuki. Tři koupíte do 300 tisíc korun
Nabídka vozů s mild-hybridními motory se na českém trhu rozšiřuje. Hledali jsme nejlevnější modely, celkem našli 10 do částky 700 tisíc korun. Tři z nich se ale dokonce vejdou pod 300 tisíc.
27.5.2020 | více
 

Toyota Yaris je v Česku od 335 tisíc korun. Máme podrobný ceník
Japonská automobilka už na českém trhu prodává novou generaci Toyoty Yaris. Malý městský hatchback se prodává se třemi benzinovými motory a v pěti výbavách. Podívejte se na podrobnosti.
25.5.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál