Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Hyundai už nedává slevy za řidičák. Rozšířil nabídku malého hatchbacku i20

Vloženo: 6.10.2018

Hyundai přestal nabízet slevy za počet let, kdy zájemce o nové auto vlastní řidičák a vůz značky. Nově také rozšířil nabídku inovovaného modelu i20 a snížil jeho první cenu na 284 990 korun.

Korejská značka Hyundai začátkem října opět zamíchala cenovou nabídkou na českém trhu. Podrobnosti budeme přinášet postupně. Nejdůležitější změnou je, že skončila akce se slevami za každý rok vlastnictví řidičského průkazu, nebo vozu Hyundai.

Dnes se zaměříme na konkurenta Škody Fabia, malý pětidveřový hatchback Hyundai i20. Ten se od srpna začal prodávat v inovované podobě a nyní v říjnu se dočkal výrazného rozšíření motorů i výbav. Až dosud jej Hyundai totiž nabízel pouze se základním motorem 1.25/55 kW v jediné výbavě Best of Family Club za cenu 304 990 korun s možností snížit ji o dvacet tisíc korun, pokud jste alespoň deset let vlastnili řidičák, nebo vůz značky Hyundai.

Nově je i20 k dostání již od 284 990 korun bez jakýchkoli podmínek, ale s tím, že nová základní výbava Family není zdaleka tak bohatá. Chybí jí klimatizace i rádio. I na poměry malých aut jde o chudě vybavené auto. A cena není příliš atraktivní, existuje řada mnohem levnějších malých pětidveřových hatchbacků. Přesvědčit se můžete v přehledu všech do 300 tisíc korun - zde

Ani druhý stupeň výbavy Family Plus nedosahuje standardu předchozí verze Best of Family Club. Nemá totiž rádio, ale disponuje alespoň klimatizací, elektricky ovládanými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, dálkovým ovládáním centrálního zamykání nebo volantem nastavitelným ve dvou směrech. Stojí 314 990 korun se základním motorem o výkonu 55 kW. O deset tisíc více stojí silnější verze dvanáctistovky s 62 kW a 354 990 korun se platí za turbomotor 1.0 T-GDI/74 kW. Ten je výrazně dynamičtější a úspornější než základní motor 1.25.

Porovnali jsme Hyundai i20 1.25/55 kW se stejně výkonnou Škodou Fabia a Renaultem Clio. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Teprve s nejvyšší výbavou Style se dá Hyundai i20 označit za dobře vybavený malý pětidveřový hatchback, ale ceny jsou na poměry této kategorie astronomické. Začínají na 384 990 korun za motor 1.25/62 kW. Třicet tisíc se připlácí za slabší turbomotor, a dokonce padesát tisíc za nejsilnější provedení 1.0 T-GDI/88 kW. Tuto pohonnou jednotku lze pořídit pouze s výbavou Style. Obě varianty turbomotoru lze mít i se sedmistupňovým automatem (připlácí se dalších čtyřicet tisíc).

Kompletní ceník modelu Hyundai i20 si prohlédněte zde. Modernizovanou i20 jsme již vyzkoušeli a test přineseme v nejbližších dnech.

Související články

Dacia Sandero drží ceny navzdory modernizaci motorů
Kombík u modernizované Škody Fabia je nyní o 14 tisíc korun dražší než hatchback. Dříve byl rozdíl 10 tisíc

blog comments powered by Disqus

Peugeot upravuje ceny. Zlevnil až o několik tisíc korun
Změny v cenících se týkají modelu 308 a oblíbeného Peugeotu Rifter. Prodloužená verze ale přišla zkrátka. Přinášíme podrobný přehled.
14.2.2020 | více
 

Na český trh míří první hybridní Opel. Stojí necelý milion korun
Německá automobilka pokračuje v elektrifikaci. Do modelu Grandland X namontovala novou hybridní pohonnou jednotku. K dostání je i ve verzi 4x4.
12.2.2020 | více
 

Po kombíku přichází liftback. Škoda začala prodávat další verzi Octavie
Na oficiální prezentaci si budeme muset ještě zhruba měsíc počkat, už nyní ale máme k dispozici ceník. Za kolik se elegantnější varianta prodává? Přinášíme přehled včetně porovnání s konkurencí.
11.2.2020 | více
 

Lednové prodeje meziročně klesly. Nejhůře dopadla Dacia!
V novém roce se zatím moc nedaří francouzským automobilkám. Korejci posílili a do hry se vrací BMW. Jaké značky nejvíce zabodovaly a jaké vozy patří do top desítky?
7.2.2020 | více
 

Další Peugeot do zásuvky! Nový model e-2008 startuje na 840 000 korunách
Nová generace modelu 2008 se na českém trhu sotva ohřála a už se objevilo její nové elektrifikované dvojče. V čem se od sebe liší a jak si stojí vedle konkurence?
6.2.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál