Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Hyundai i40 zjednodušil nabídku. Koupíte ho už jen s novým dieselem

Vloženo: 30.11.2018

Ceník sedanu a kombi Hyundai i40 prošel zásadními změnami. Nově se auta nabízí už jen s motorem 1.6 CRDi, který nahradil starší pohonnou jednotku 1.7 CRDi. Výkonově jsou ale motory téměř stejné. V prodeji je auto také už jen se dvěma výbavami.

Hyundai i40 a i40 kombi přišel na podzim hned o tři motorizace. Už ho vůbec není možné koupit se zážehovým motorem 2.0 GDI. Z ceníku zmizel také starý známý turbodiesel 1,7 CRDi a to ve verzi s manuální šestistupňovou i automatickou dvouspojkovou převodovkou DCT se sedmi stupni. Zastaralou pohonnou jednotku nahradila v nabídce nová, o deci menší. Nově tak i40 i i40 kombi koupíte s motorem 1.6 CRDi a 1.6 CRDi AT. Novinka má skoro stejný výkon jako starý agregát, tedy rovných 100 kW, nebo 136 koní. Původní motor měl 104 kW.

Výhodou motoru má být nižší spotřeba, která je alespoň podle tabulky zhruba o dvě deci lepší než u staré jednotky 1.7 CRDi. Konkrétně ve verzi sedan s manuální převodovkou si má agregát říci o 4,9 litru nafty na 100 km a ve variantě s automatem DCT dokonce jen o 4,7 litru. Stejné hodnoty laboratoře naměřily i u varianty kombi. Auto s manuální převodovkou zrychluje z nuly na 100 km/h za 10,8 sekundy, s automatem o 7 desetin pomaleji. Maximální rychlost činí 197 km/h.

Všechny technické údaje a ceník i40 ve verzi sedan najdete zde. Pro stejná data k variantě kombi klikněte sem.

Ceník se zjednodušil také po stránce nabízených výbav. Hyundai i40 se už neprodává ve výbavě Experience, ani Premium. Tyto dvě prvním varianty nahradila výbava nazvaná Success, která má odpovídat dřívější výbavě Experience s příplatkovým paketem nesoucím stejné jméno, tedy Success. V základu jsou tak například 17“ kola z lehkých slitin, výškově nastavitelná sedadla vpředu včetně elektricky ovládaného sedadla řidiče, dvouzónová klimatizace či tempomat. Možností je připlatit si 10 tisíc korun za paket Winter, který obsahuje vyhřívání volantu a předních sedadel.

Tento paket je ale v ceně top výbavy Ultimate, která kromě něj zahrnuje i větší 18“ kola, plnohodnotnou rezervu, bi-xenonové světlomety, panoramatické střešní okno či metalízu. Samozřejmostí jsou také kožená sedadla nebo asistent pro jízdu v pruzích LKA. Zvláštností ale je, že ve výbavě Ultimate nelze koupit sedan, ale jen kombi s automatickou převodovkou. A to za cenu 1 059 990 korun. Sedan ve verzi Success začíná na částce 769 990 korun, s automatem pak přijde na 829 990 korun. Základní cena kombi ve verzi Success je 799 990 korun, s automatem 859 990 korun.

Z výše zmíněného vyplývá, že největší zájem je mezi klienty hlavně o Hyundai i40 ve verzi kombi. Proto jsme srovnali právě tu s hlavními konkurenty, tedy Škodou Superb Combi, Volkswagenem Passat Variant nebo Kia Optima SW, která se ještě stále nabízí se starším motorem 1.7 CRDi. Výsledek najdete pod tímto odkazem.

Pokud vážně uvažujete o kombi střední třídy, pak jsme pro vás připravili přehled vozů této kategorie s naftovými motory. Kromě už zmíněných soupeřů Hyundai i40 tam najdete například Opel Insignia Sports Tourer, Renault Talisman Grandtour nebo třeba Ford Mondeo kombi. Přehled najdete zde.

Související články

Nissan Qashqai přichází s novým motorem, zároveň plošně zdražil o 20 000 Kč.
Nissan Micra zlevňuje modernizované motory. Začíná na 249 000 Kč
Praktická Dacia Dokker dostala nový naftový motor
Renault Mégane zlevnil a dostal zpět automatickou převodovku
Opel Zafira přišel o řadu motorů. Láká ale na velké slevy
Toyota Auris zahodila malý motor. Sází hlavně na hybrid

blog comments powered by Disqus

Adaptivní tempomat už v základu? Suzuki Swift přidalo na výbavě
Už v základní výbavě dostanete k novému Suzuki Swift třeba adaptivní tempomat, full-LED světlomety nebo vyhřívaná zpětná zrcátka. Má to ale háček. Automobilka si za tuto výbavu účtuje nemalé peníze. Základní cena Swiftu tak vzrostla o 43 tisíc korun.
23.10.2020 | více
 

Přehled nejlevnějších elektromobilů v Česku. Do milionu se jich vejde 13
Elektrická auta rozhodně nepatří mezi nejdostupnější auta na trhu. Přesto už jich seženete 13 do částky jednoho milionu korun, jedno dokonce pod půl milionu. Své zástupce v našem výběru mají kromě Škody, třeba i Smart, Opel, Peugeot, Honda nebo Mazda.
21.10.2020 | více
 

Škoda Enyaq se už nabízí v základní verzi. Ujede 390 kilometrů
Mladoboleslavská automobilka začala na českém trhu nabízet svůj elektromobil Škoda Enyaq iV i se základním motorem, tedy s jednotkou o výkonu 132 kW a s kratším dojezdem. Máme podrobnosti.
19.10.2020 | více
 

Honda Civic výrazně zdražila. Potřebujete na ni aspoň půl milionu
Japonská automobilka zdražila cenu svého hatchbacku i sedanu Honda Civic. Většina verzí zvedla svou cenu o 50 tisíc korun, top verze o 40 tisíc. Sedan zdražoval jen málo, přidalo se 10 tisíc korun.
16.10.2020 | více
 

Jeep vybavil Renegade a Compass hybridy do zásuvky. Víme, kolik stojí
Americký výrobce SUV zařadil i do své české nabídky plug-in hybridní motory. Dostaly je modely Renegade a Compass. V první zmiňovaném je jednotka k dostání od 954 900 korun. Víme podrobnosti.
15.10.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál