Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Hyundai i20 Best of family přijde při leasingu na zajímavých 234 990 korun

Vloženo: 2.9.2017

Po srpnovém zdražení motorizací 1,4 T-GDI u modelu i30 se v cenících značky Hyundai na začátku prvního podzimního měsíce nijak zásadní změny neudály. Jen drobnosti se změnily u modelů i20, i30 a Tucson. Podívejme se podrobněji na nejmenšího z nich.

Zářijové změny v ceníku Hyundai jsou minimální. Nové kombi i30 přišlo v rámci výbavy Best of Czech o výkonnou motorizaci 1.4 T-GDI/, úspěšné SUV Tucson se pro změnu přestalo nabízet ve výbavě Best of Czech s motorem 1.6 GDI.

Výrazné změny nenajdete ani u v Turecku vyráběném i20. Zde je lákadlem provedení Best of family s motorem 1,2i/55 kW. Akční model nabízí stejnou výbavou jako verze Family+, která podle oficiálního ceníku přijde s tímto motorem na 284 990 korun.

Best of family však stojí 249 990 a při využití financování Hyundai Smart Finance se dokonce dostanete na částku 234 990 korun (při 70procentní akontaci je měsíční splátka 2937 Kč). Součástí této nabídky je však povinné roční havarijní pojištění v ceně 6984 korun. Cena tohoto modelu je jinak opravdu zajímavá, podívejte se ostatně zde na nabídku nových automobilů do 250 tisíc.

Jak už bylo řečeno, výbava Best of family se shoduje s výbavou Family+, která má ve standardu klimatizaci, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a dálkové centrální zamykání. Chybí rádio, nicméně to si lze objednat v rámci paketu Club za 10 tisíc korun. Jedná se však však pouze o základní radiopřijímač se dvěma reproduktory bez CD přehrávače, možnosti připojení přes bluetooth a chybí také ovládání na volantu. Součástí paketu Club je ještě kůží potažený volant a hlavice řadicí páky nebo dojezdová rezerva.

Nic moc nečekejte ani od pohonné jednotky. Atmosféricky plněný čtyřválec 1.2i/55 kW, který se kombinuje výhradně s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou, rozhodně nenabídne omračující dynamiku ani extra nízkou spotřebu. Z klidu na rychlost 100 km/h totiž tento hyundai zrychluje za nekonečných 13,6 s a v kombinovaném cyklu by si měl vystačit s 4,8 l/100 km.

Porovnali jsme Hyundai i20 1.2i/55 kW Best of Czech s modely Dacia Sandero, Škoda Fabia a Kia Rio. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Standardní nabídka řady Hyundai se nemění. Vychází ze tří stupňů výbav Family, Family+ a Comfort a čtyř motorizací. Kromě základního motoru 1.2i/55 kW je k dispozici ještě jeho silnější verze 1.2i/62 kW a dále větší atmosféricky plněný čtyřválec 1.4i/74 kW se čtyřstupňovým automatem nebo stejně výkonný moderní přeplňovaný tříválec s přímým vstřikováním paliva 1.0 T-GDI/74 kW s pětistupňovým manuálem.

Základní model Family nemá ve výbavě ani klimatizaci, ani dálkové centrální zamykání a dokonce ani výškově a podélně nastavitelný volant. S nejslabším motorem 1.2i/55 kW stojí 259 990 Kč. O lépe vybavené verzi Family+ jsme už psali. Oproti verzi Best of Family je však k dispozici se všemi dostupnými motorizacemi s výjimkou varianty 1.4i/74 kW.

Vrchol nabídky řady i20 představuje výbava Comfort dodávaná s motory 1.0 T-GDI/74 kW za 364 990 Kč a 1.4i/74 kW se čtyřstupňovou samočinnou převodovkou za 389 990 Kč. Ve výbavě Comfort najdete to „nej“, co modelová řada i20 nabízí. Ve standardu nechybí například přední mlhové světlomety, systém varování při opuštění jízdního pruhu, textilní čalounění sedadel (levnější verze mají kombinaci vinylu a látky), kůží potažený volant, elektricky ovládaná okna vzadu, tempomat, zadní parkovací senzory, audiosystém se 4 reproduktory a připojením bluetooth.

Pokud byste chtěli také kola z lehkých slitin, musíte si připlatit dalších 15 tisíc za paket Plus, když žádáte samočinnou klimatizaci, je třeba vydat dalších 35 tisíc korun za paket Style a pokud se neobejdete bez navigačního systému, musíte v rámci paketu Premium přihodit dalších 130 tisíc korun. Zde je samozřejmě třeba zmínit, že součástí tohoto paketu je mimo jiné také bezklíčový přístup a startování tlačítkem nebo kožené čalounění.

Kompletní aktuální ceník modelu i20 si prohlédněte zde

Související články

Nový Hyundai i30 kombi je levnější než Octavia, ale dražší než předchůdce. Prodává se od 385 tisíc korun
Hyundai i30 kombi: Zdražení atraktivní motorizace s přeplňovaným čtyřválcem o 20 tisíc korun
Ford rozšířil ceník nové Fiesty. Přidal dva nové motory a výbavové stupně
Opel Corsa: Benzinové verze zlevněny, naftové výrazně zdraženy
Pětidveřová Toyota Yaris Active s paketem City: bohatá výbava za 289 900 Kč

blog comments powered by Disqus

Kia Venga: plošné zlevnění o deset tisíc, základní model stojí pod 300 tisíc korun
Kompaktní MPV vyráběné ve slovenské Žilině zlevnili o deset tisíc korun, nově tak základní model pořídíte za cenu nižší než 300 tisíc korun. Stejně, mimochodem, stojí i nejlevnější model řady cee´d.
22.1.2018 | více
 

Nový Volkswagen Tiguan Maraton Edition přijde minimálně na 672 900 korun
Volkswagen vydal nový ceník Tiguanu. Druhá generace nejprodávanějšího evropského SUV přišla o základní výbavu Trendline, nabídku však rozšiřuje akční verze Maraton Edition. Základní provedení 1.4 TSI Comfortline nyní pořídíte za 643 900 korun.
19.1.2018 | více
 

Pouze základní Toyota Auris s nejslabším motorem 1.33 Dual VVT-i stojí pod 400 tisíc
Toyota loni prožila úspěšný rok. I díky prosincovému finiši, kdy se stala sedmou nejprodávanější značkou na trhu, nakonec skončila v prestižním „topten“. Od nového roku však dovozce začal kouzlit s cenami směrem nahoru. Podívejme se, jak se to projevilo na řadě Auris.
17.1.2018 | více
 

Omlazená Honda Jazz přichází s novým motorem a výbavou. Cena základního modelu klesla na 340 tisíc korun
Honda Jazz nepatří v Česku mezi nejprodávanější malé vozy, jistou osobitost jí však upřít nelze. Aby Japonci zaujali o něco více zákazníků, podrobili konkurenta Škody Fabia nebo Hyundaie i20 modernizaci. Ta přinesla nový motor, výbavový stupeň a ceny od 340 tisíc korun.
16.1.2018 | více
 

Dacia: Nejlevnější automobily na trhu podražily o dva tisíce
Loni velmi úspěšná Dacia hodlá i nadále nabízet automobily, u nichž hlavní roli hraje poměr nabízené hodnoty a ceny. Nijak to neovlivní ani decentní zdražení, se kterým dovozce přichází začátkem letošního roku.
15.1.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál