Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Honda HR-V po faceliftu už jezdí v Česku. Co přinesl nového?

Vloženo: 21.12.2018

Aktuálně máme v redakci Hondu HR-V po faceliftu. Laik auto od předchozí verze pozná jen obtížně. Oba vozy jsme proto porovnali, abychom zjistili, co přinesly nového. Honda se musí snažit, v kategorii B-SUV je totiž poměrně silná konkurence.

Honda HR-V po faceliftu slibuje řadu změn, ale přijdou až postupně. Základní proměny vzhledu jsou jen minimální. Prodělala je například přední maska chladiče, která je poměrně lesklá a také nárazník, který má nové otvory. LED pro denní svícení je nyní v základní výbavě.

Zajímavostí je, že úpravou nárazníků došlo i k prodloužení vozu. HR-V je nyní dlouhé 4334 mm oproti předchozím 4294 mm. Jinak zůstávají všechny rozměry stejné, včetně rozvoru 2610 mm nebo základního objemu kufru 448 litrů. Zadní sedadla je možné podélně posouvat a kufr tak rozšířit až na 480 litrů. Vlastně ještě jedna změna tu je. Zvedla se světlá výška ze 170 na 185 mm.

Z hlediska motorizací není u faceliftované Hondy HR-V zatím příliš na výběr. Na vznětový čtyřválec 1.6 i-DTEC je nutné počkat ještě do jara příštího roku, stejně tak později přijde i dlouho očekávaná novinka v podobě přeplňovaného 1.5 VTEC Turbo. Jediný motor, který je ke konci roku 2018 k dispozici, je tedy 1.5 iVTEC s pohonem předních kol a s výběrem buď šestistupňové manuální nebo bezstupňové CVT převodovky. Jednotka má výkon 96 kW a slibuje s CVT spotřebu 5,3 litru benzinu na 100 km. S manuálem o půl litru vyšší.

Honda HR-V s příchodem faceliftu také výrazně zdražila. Zatímco dřív jste ji mohli koupit od 459 900 korun (s motorem 1.5 i-VTEC v základní výbavě Comfort), nyní je k dostání za 499 900 korun. Motorizace s automatickou převodovkou CVT pak stojí nejméně 604 900 korun – jde o výbavu Elegance. Dříve v této verzi Honda stála 544 900 korun. Kompletní ceník nové Hondy HR-V včetně technických dat a dalších důležitých údajů najdete pod tímto odkazem.

Jak už bylo řečeno, mezi B-SUV je konkurence poměrně široká. Proto jsme nemohli vynechat naše klasické srovnání. Tentokrát jsme do něj pozvali japonského konkurenta v podobě Mazdy CX-3, dalšího ostrovního nepřítele Suzuki S-Cross a eso v rukávu domácí automobilky, tedy Škodu Karoq. Jak souboj parametrů vypadá najdete přímo zde.

Jak to vypadá v kategorii kompaktních SUV celkově? Podívejte se do našeho výběru, který jsme pro vás připravili. Najdete v něm vozy od 400 do 800 tisíc korun. Stačí kliknout sem.

Hondu HR-V ale můžete porovnat s přímými konkurenty i na našem speciálním webu. Klikněte na Baby SUV a dozvíte se více.

Související články

Praktická Dacia Dokker dostala nový naftový motor
Renault Mégane zlevnil a dostal zpět automatickou převodovku
Renault Captur dostal novou výbavou. Měnily se i ceny.
Opel Mokka X mírně zdražil. Nově ale nabízí pětiletou záruku
Hyundai rozšiřuje nabídku o nový model i30 N Fastback. Došlo i ke zdražení.
Citroën představuje nový model C5 Aircross. Ceny začínají na 550 000 Kč.
Hyundai i30 Fastback má novou výbavu. Kombi lehce zdražilo

blog comments powered by Disqus

Nový Renault Mégane v Česku přidal na výbavě. Víme podrobnosti
Renault poslal na český trh novou verzi svého hathcbacku Mégane. Kromě toho, že mu v nabídce pro verzi Grand Tour přibyl plug-in hybridní pohon, pořádně rozšířil i svou výbavu. Té se budeme věnovat dnes.
6.8.2020 | více
 

Mitsubishi Outlander spadla cena. Prodává se až o 100 tisíc korun levněji
Japonské SUV snížilo na českém trhu svou cenu. Ve verzi PHEV je k mání se slevou 30 až 100 tisíc korun. Nejvíce se dá ušetřit na nejvyšší výbavě.
5.8.2020 | více
 

Zdražování pokračuje. Seat Ibiza přidal na ceně, ale i na výbavě
Většina automobilek během letních prázdniny zvýšila cenu svých modelů. To je i případ Seatu který chce nyní až o 30 tisíc korun víc za svůj malý hatchback Ibiza. Snaží se za to alespoň nabídnout více výbavy.
3.8.2020 | více
 

Záchrana před horkem? Toto jsou nejlevnější SUV s automatickou klimatizací v ceně
Venku panuje horko. Proto je velmi příjemné sednout si do auta, které nastaví přesnou teplotu v kabině. Automatická klimatizace ale není samozřejmostí. Ani u SUV.
30.7.2020 | více
 

Fiat Panda v Česku mírně zdražil. Cenu ale udržel pod čtvrt milionem
Italský mini hatchback Fiat Panda patří mezi nejlevnější auta na českém trhu. Svou nízkou cenu udržel i po zdražení. Nyní začíná na 224 900 korunách s benzinovým motorem 1.2. Máme podrobný ceník.
28.7.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál