Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Honda CR-V zlevnila až o 15 tisíc, novinkou je akční verze Lifestyle Plus

Vloženo: 12.9.2017

Možná že japonské SUV už trochu přesluhuje, přesto stále představuje jednu z nejvýhodnějších nabídek ve své kategorii. Nyní u Hondy svůj úspěšný model před příchodem nové generace zlevnili a nabídku doplnili atraktivní akční verzí Lifestyle Plus.

Starý kontinent je v očích představitelů Hondy přes výrobní závod v britském Swindonu trochu okrajovou záležitostí. Svědčí o tom omezená nabídka modelů i nepříliš agresivní cenová politika. Na českém trhu je cenově konkurence schopná pouze modelová řada CR-V. Přitom modely Jazz, Civic i HR-V patří ve svých segmentech minimálně mezi lepší průměr a v některých kritériích i na špičku.

SUV střední třídy s označením CR-V se aktuálně prodává ve své čtvrté generaci a stále patří mezi nejvyhledávanější modely svého segmentu, i když se dnes musí často sklonit před evropskou i korejskou konkurencí. Během prvních osmi měsíců letošního roku odjelo ze showroomů Hondy celkem 639 nových majitelů modelu CR-V a ve svém segmentu D-SUV mu patří třetí místo hned za Škodou Kodiaq a Toyotou RAV4.

Zákazníkům se na Hondě CR-V líbí hlavně prostorný a současně velmi variabilní vnitřní prostor s rovnou podlahou a posuvnou druhou řadou sedadel stejně jako kultivované a úsporné motorizace. Kritika pak míří na nepříliš účinný pohon všech kol, který však u některých verzí není k dispozici vůbec.

Český zákazník může kombinovat pět výbav (S, Comfort, Elegance Plus, Lifestyle, Lifestyle Plus a Executive) a tři pohonná ústrojí. Jedno pracuje na benzín a jedná se o klasický atmosféricky plněný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 114 kW kombinovaný s ručně řazenou šestistupňovou převodovkou nebo pětistupňovým manuálem a pohonem předních (pouze manuál) nebo všech kol. Naftu pak konzumuje čtyřválec 1,6 litru s jedním (88 kW) nebo dvěma (118 kW) turbodmychadly.

Slabší varianta je k mání výhradně s pohonem předních kol a šestistupňovou ručně řazenou převodovkou, silnější se pak dodává pouze jako čtyřkolka s šestistupňovou ručně řazenou nebo devítistupňovou samočinnou převodovkou ZF.

Základní stupeň výbavy S je k dispozici pouze u variant se zážehovým motorem 2.0 i-VTEC/114 kW a nově byl zlevněn o 15 tisíc korun, takže nejlevnější provedení s manuálem a pohonem předních kol přijde na 526 900 korun. Za čtyřkolku si připlatíte 56 tisíc korun, za pětistupňový automat dalších 40 tisíc korun. I tak je však Honda CR-V suverénně nejlevnějším SUV střední třídy s pohonem všech kol na českém trhu. Podívejte se zde.

Varianta S navíc není chudá. Automobil je mimo jiné vybaven 17palcovými koly z lehkých slitin, centrálnám zamykáním s dálkovým ovládáním, audiosystémem s ovládáním na volantu nebo tempomatem. Bohužel chybí klimatizace, která není k dispozici ani v příplatkové výbavě. Pokud se bez ní neobejdete, musíte jít o výbavu výše.

Pro výbavu Comfort je totiž dvouzónová samočinná klimatizace standardem a k tomu navíc dostanete i vyhřívání předních sedadel nebo audiosystém s bluetooth. Za výbavu Comfort v základní motorizaci 2.0 i-VTEC s pohonem předních kol zaplatíte minimálně 571 900 Kč, k mání je již s turbodieselem 1.6 i-DTEC/88 kW a pohonem předních kol za 582 900 Kč.

Za další rozšíření komfortních prvků si musíte připlatit již 65 tisíc korun. O tolik je totiž dražší výbava Elegance Plus, která má ve standardu například parkovací systém s předními i zadními senzory a zadní kamerou, světelný a dešťový senzor nebo přední mlhové světlomety. Výbava Elegance Plus je k mání se všemi pohonnými ústrojími včetně silnějšího turbodieselu 1.6 i-DTEC/118 kW, který vás s manuální převodovkou vyjde na 738 900 Kč. Za devítistupňový automat si připlatíte 55 tisíc korun.

Těsně pod vrcholem nabídky této modelové je výbava Lifestyle. Zde je cenový nárůst oproti výbavě Elegance Plus již 81 tisíc korun. Vyvážit by to měl navigační systém, xenonové světlomety, střešní ližiny, částečně kožené čalounění kombinované s Alcantarou a 18palcová kola z lehkých slitin.

Kdo si chce své CR-V trochu více individualizovat, může si nyní nově pořídit verzi Lifestyle Plus, která podle ceníku nabízí zdarma výbavu za 70 tisíc korun. Je do ní zahrnuto kožené čalounění sedadel, sportovně tvarované nárazníky Aero, zadní spojler nad víkem zavazadlového prostoru a stříbrná metalíza. Výbava Lifestyle Plus stojí o 14 tisíc korun více než výbava Lifestyle a nabízí se ve stejných motorizacích.

Porovnali jsme Hondu CR-V Lifestyle Plus 1.6 i-DTEC/118 kW 4x4 s ručně řazenou převodovkou s modely Škoda Kodiaq, Mazda CX-5 a Subaru Forester. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Vrcholem nabídky této hondy je výbava Executive, která má k výbavě Lifestyle ve standardu ještě bezklíčový přístup a startování tlačítkem, kožené čalounění, elektricky nastavitelné sedadlo řidiče a panoramatickou střechu. Executive se prodává pouze ve verzích s pohonem všech kol. Vůbec nejdražší kombinace s turbodieselem 1.6 i-DTEC/118 kW a devítistupňovým automatem stojí nyní 944 900 Kč.

Kompletní ceník Hondy CR-V najdete zde, podrobný test zážehové i vznětové verze si přečtěte zde.

Související články

Nová Mazda CX-5 dostala více výbavy a místa na nohy, mírně zdražila a má vyšší spotřebu
Nový Renault Koleos je převlečeným Nissanem X-Trail. Konkuruje Škodě Kodiaq
Alfa Romeo uvedla na český trh své první SUV Stelvio. Pod milion korun se nedostane
Nissan X-Trail má po faceliftu nižší základní cenu, startuje na 522 tisících

blog comments powered by Disqus

Nabídka Karoqu se rozšířila na šestnáct variant, základní výbava Active mezi nimi není
Škoda spustila v červenci předprodej nástupce modelu Yeti. Stále platí, že automobil se na trh dostane až 18. října, ale již nyní se nabídka rozšiřuje o další motorizace. Jde zejména o nový motor 1.5 TSI a alternativní verze se slabšími motory 1.0 TSI a 1.6 TDI se samočinnými převodovkami DSG.
20.9.2017 | více
 

Nový Opel Grandland X je levnější sourozenec Peugeotu 3008. Stojí od 479 900 korun
Opel zveřejnil ceník svého nového kompaktního SUV Grandland X. Prodává se od 479 900 korun. Pikantní je, že technicky shodný Peugeot 3008, který už na trhu působí několik měsíců, stojí minimálně 560 tisíc korun.
19.9.2017 | více
 

Toyota RAV4 podražila. Pod 600 tisíc korun už ji nekoupíte
Čtvrtá generace japonského SUV zdražila o 10 tisíc korun. To znamená, že základní model ve výbavě Live s turbodieselem 2.0 D-4D a pohonem předních kol již stojí 609 900 korun. Nejlevnější čtyřkolka je o 90 tisíc korun dražší.
18.9.2017 | více
 

Deset nejlevnějších malých pětidveřových hatchbacků, aut velikosti Škody Fabia
Dacia Sandero se dá pořídit už od 174 900 korun. Následuje obrovská mezera zvoucí 55 tisíc, a teprve poté druhý nejlevnější pětidveřový malý hatchback - Citroën C3. Deset nejlevnějších aut se vejde do necelých 270 tisíc korun.
17.9.2017 | více
 

Renault Clio: zlevnění přeplňovaných benzinových motorů a zimní gumy zdarma
Clio patří mezi nejpopulárnější malé vozy a spolu s Hyundai i20 od Dacií Sandero stíhá v prodejích suverénní mladoboleslavské duo Fabia-Rapid. Nyní u Renaultu přicházejí se slevou 10 tisíc korun na motory TCe a nabízejí při využití financování zimní pneumatiky zdarma.
16.9.2017 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál