Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Ford rozšířil ceník nové Fiesty. Přidal dva nové motory a výbavové stupně

Vloženo: 25.7.2017

Český importér zařadil do nabídky osmé generace malého hatchbacku Fiesta dva nové stupně výbavy a dva nové motory. Zároveň došlo ke snížení ceny u výbavy Titanium.

Hlavní novinkou v nabídce je dvojice litrových tříválců EcoBoost s turbodmychadlem. Jestliže doposud bylo možné objednávat jen verzi s výkonem 74 kW, nově je možné sáhnout i po výkonu 92 nebo dokonce 103 kW. To z motoru činí, až do příchodu sportovní verze ST, nejsilnější volbu v nabídce Fordu Fiesta.

Oba motory standardně spolupracují se šestistupňovou manuální převodovkou a jsou nejdynamičtějšími v nabídce. Verze s 92 kW zrychluje z 0 na 100 km/h za 9,9 sekundy a má maximální rychlost 195 km/h, verze se 103 kW zrychluje z 0 na 100 km/h za rovných 9 sekund a jako jediný motor v nabídce dovolí Fiestě jet přes 200 km/h – konkrétně 202 km/h. V rámci třídy jde o mírně nadprůměrné hodnoty, na druhou stranu v akceleraci jsou lepší i mnohem slabší jednotky. Průměrná spotřeba je 4,3, respektive 4,5 l/100 km, což je v případě obou jednotek třídně nadprůměrně dobrá hodnota. Na porovnání s ostatními benzinovými malými hatchbacky se podívejte sem

Vedle dvou nových verzí přeplňovaného litrového tříválce EcoBoost zůstává v nabídce i nejslabší varianta s výkonem 74 kW, u níž může šestistupňovou manuální převodovku nahradit šestistupňový automat. Základem nabídky je atmosférický zážehový motor o objemu 1.1 litru s výkonem 52 nebo 63 kW a pětistupňovým ručním řazením. K dispozici je také turbodiesel 1.5 TDCi s výkonem 63 kW a manuální šestistupňovou převodovkou.

Základní Fiesta Trend s nejslabším motorem o výkonu 52 kW přijde ve třídveřové variantě na 304 990 korun a s pětidveřovou karosérií na 321 990 korun. Za tyto částky jsou ve výbavě varování před opuštěním jízdního pruhu, automatické navrácení do jízdního pruhu, manuální klimatizace, rádio s barevným displejem, Bluetooth a šesti reproduktory, držák na telefon nebo navigaci, multifunkční volant, manuálně stavitelné sedadlo řidiče nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Vedle nejslabší jedenáctistovky nabízí Ford také její silnější verzi, nejslabší EcoBoost i s automatem a naftový čtyřválec.

Na přehled všech pětidveřových malých hatchbacků s cenou do 330 tisíc korun a klimatizací se podívejte zde.

Druhá výbava Titanium díky aktuální zaváděcí akci (do 30. září) zlevnila o 20 tisíc korun, s jedenáctistovkou o výkonu 63 kW tak nově stojí od 333 990 korun za třídveřový model a 348 990 korun za pětidveřový model. Ve výbavě se navíc objevují infotainment Sync 3 se 6,5palcovým displejem a rozhraním Apple CarPlay a Android Auto, kožený volant, diodové osvětlení interiéru, manuálně stavitelné sedadlo spolujezdce, vnější chromované prvky, mlhovky, LED pro denní svícení a částečně zadní světla nebo 16palcová litá kola. K dispozici jsou dále nejslabší EcoBoost a naftový čtyřválec.

Prvním novým stupněm výbavy je sportovně laděná ST-Line (na snímku), vycházející z linie Trend. Navíc má ve výbavě infotainment Sync 3 se 6,5palcovým displejem a rozhraním Apple CarPlay a Android Auto, startování tlačítkem, mlhovky s přisvěcováním do zatáček, sportovní kožený volant, anatomická sedadla, exteriérový optický paket, sportovní podvozek nebo 17palcová litá kola. K dispozici jsou dvě slabší verze motoru 1.0 EcoBoost (74 a 92 kW), základní s výkonem 74 kW se tak s bonusem 20 tisíc korun dostane na částku 379 990 korun. To je příplatek 75 tisíc korun oproti základnímu modelu. Pět dveří pak přijde na dalších 15 tisíc korun a silnější motor na 25 tisíc korun. Jak si Fiesta ST-Line s pěti dveřmi stojí proti Kie Rio 1.0 T-GDI, Mazdě 2 1.5 Skyactiv-G a Opelu Corsa 1.0 Turbo se podívejte zde.

Do sféry prémiových malých automobilů míří Fiesta Vignale, druhý nový výbavový stupeň. Oproti provedení Titanium má navíc rozpoznávání dopravních značek omezujících rychlost, sledování bdělosti řidiče, automatické přepínání dálkových světel, dešťový senzor, tempomat, zadní parkovací senzory, automatickou klimatizaci, zadní elektrická okna, systém Sync 3 s osmipalcovou obrazovkou a sedmi reproduktory, bezklíčkové startování a odemykání, polokožená sedadla, sklopná zrcátka s osvětlením nástupního prostoru nebo 17palcová litá kola. K dispozici jsou všechny tři verze motoru 1.0 EcoBoost, přičemž verze se 74 kW má standardně samočinné řazení. Nejlevnější je tak auto s výkonem 92 kW za 443 990 korun. Pět dveří je za příplatek 15 tisíc korun, silnější motor nebo slabší s automatem znamenají shodně 15 tisíc korun navíc. Porovnali jsme Fiestu Vignale s Audi A1 Sportback a pětidveřovým Mini Cooperem. Podívejte se sem.

V rámci zaváděcí akce je na všechny modely poskytována záruka na sedm let nebo 200 tisíc ujetých kilometrů. Kompletní ceník Fordu Fiesta naleznete zde.  

Související články

Nový Seat Ibiza přijíždí do Česka. Má chudou paletu motorů a sebevědomé ceny
Škoda Fabia dostala nové motory a podražila
Nové Suzuki Swift s bohatou výbavou začíná na 260 tisících. Opět nabídne i pohon všech kol
Nový Nissan Micra sází na hravost a naftový motor, v základní výbavě stojí 259 tisíc

blog comments powered by Disqus

Auta do zásuvky zdražila. Víc dáte za Peugeot e-208 i Opel Corsa-e
Elektromobily skupiny PSA na českém trhu přidaly na ceně. Částku 10 až 30 tisíc korun si tak musíte připravit na modely Peugeot e-208, e-2008, ale i Opel Corsa-e.
5.6.2020 | více
 

Citroën Berlingo jde proti proudu. Zlevňuje a dostal delší záruky
Na koupi rodinného kompaktu lze ušetřit až 25 tisíc korun. Kromě toho nabízí Citroën i flexibilní záruku a to až na 200 tisíc kilometrů. Máme podrobnosti.
3.6.2020 | více
 

Hyundai zdražil své nejmenší hatchbacky. Za i10 a i20 zaplatíte víc
V červnu se zvedají ceny u korejské automobilky. Zdražení se týká Hyundai i10 a i20 a to ve všech výbavách. Navíc se platí 10 tisíc korun.
1.6.2020 | více
 

Nejlevnějším mild-hybridům kraluje Suzuki. Tři koupíte do 300 tisíc korun
Nabídka vozů s mild-hybridními motory se na českém trhu rozšiřuje. Hledali jsme nejlevnější modely, celkem našli 10 do částky 700 tisíc korun. Tři z nich se ale dokonce vejdou pod 300 tisíc.
27.5.2020 | více
 

Toyota Yaris je v Česku od 335 tisíc korun. Máme podrobný ceník
Japonská automobilka už na českém trhu prodává novou generaci Toyoty Yaris. Malý městský hatchback se prodává se třemi benzinovými motory a v pěti výbavách. Podívejte se na podrobnosti.
25.5.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál