Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Ford Kuga: pětiletá záruka a nová výbava Trend TOP Edition za necelých 550 tisíc

Vloženo: 9.2.2018

Ford přichází s novými ceníky a zvýhodněnými výbavami TOP Edition. Týká se to modelů EcoSport, Edge, S-Max a také Kuga. Na ní respektive na její nový ceník se podíváme trochu podrobněji.

Druhá generace Fordu Kuga má již po mezigeneračním faceliftu, ale stále se jedná o docela atraktivní nabídku. Zájemci o slušně vybavené SUV střední třídy to vědí. V lednu si tento model vybralo celkem 145 nových zákazníků a v absolutním pořadí nejprodávanějších modelů mu patři 33. místo.

Pod kapotou najdeme celkem šest motorů. Benzinové reprezentují tři výkonové verze přeplňovaného čtyřválce 1.5 EcoBoost/88, 110 a 133 kW, naftové menší čtyřválec 1.5 TDCi/88 kW a větší 2.0 TDCi/110 a 132 kW. Všechny modely mají ve standardu šestistupňovou ručně řazenou převodovku, jen nejvýkoněnjší verze 1.5 EcoBoost/133 kW a 2.0 TDCi/132 kW se dodávají s šestistupňovou automatickou respektive šestistupňovou dvouspojkovou PowerShift. V nabídce jsou jak vozy s pohonem pouze přední nápravy tak čtyřkolky.

Když opomineme speciální model Vignale, který se liší nejen výbavou a prémiovějšími materiály, ale i individuálním přístupem k zákazníkovi, je Ford Kuga k mání v základních třech výbavách: Trend, Titanium a ST-Line. Novinkou je prodloužená záruka na 5 let neboo do ujetí 120 000 km.

Základem nabídky stále zůstává Kuga 1.5 EcoBoost/88 kW s pohonem předních kol a šestistupňovou ručně řazenou převodovkou ve výbavě Trend za 499 900 korun. V kategorii SUV střední třídy se jedná o ojedinělou nabídku, nejblíže je faceliftovaný Nissan X-Trail za 522 900 Kč. Na všechna SUV se základní cenou do 600 tisíc korun se podívejte zde.

Výbava Trend přitom není úplně spartánská, ve standardu najdete například klimatizaci, audiosystém s čtyřpalcovým barevným displejem a bluetooth připojením, mlhové světlomety, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, startovací tlačítko, tempomat popřípadě kolenní airbag pro řidiče. Nedůstojné takového modelu jsou pouze 17palcová ocelová kola. Za „litá“ si musíte připlatit bezmála 20 tisíc korun, když si však přidáte 22 300 korun, získáte paket Style Plus, který kromě kol z lehkých slitin obsahuje ještě střešní ližiny s hliníkovou povrchovou úpravou a zatmavená skla v zadní části vozu.

Ještě zajímavější je však nová výbava Trend TOP Edition, která je sice o 50 tisíc korun dražší, ale nabízí navíc lepším multimediálním systémem, vyhřívané přední sklo, přední sedadla a volant, parkovací senzory vzadu, diody pro denní svícení, elektricky sklopná vnější zrcátka, střešní ližiny, zatmavená okna vzadu, dešťový a světelný senzor a samočinnou dvouzónovou klimatizaci. Speciální cena se týká pouze benzinového motoru 1.5 Ecoboost/88 kW, alternativní úsporná verze se vznětovým motorem 1.5 TDCi/88 kW již přijde ve standardní výbavě Trend na 645 990 Kč. Výhodný není ani motor 1.5 EcoBoost/110 kW, který stojí 636 990 Kč.

Porovnali jsme Kugu Trend TOP Edition 1.5 EcoBoost/88 kW s modely Volkswagen Tiguan, Opel Grandland X a Mitsubishi Eclipse Cross. Podívejte se zde. Parametry srovnání si můžete upravit podle svých potřeb, měnit můžete i výbavy, motorizace nebo dokonce celé modely.

Pokud chcete SUV s pohonem všech kol, musíte jít minimálně do výbavy Titanium respektive Titanium TOP Edition. Ta je levnější než standardní Trend a nabízí turbodiesel 1.5 TDCi/88 kW za 599 900 korun. Za stejnou částku dostanete i motor 1.5 EcoBoost/110 kW. Pokud chcete čtyřkolku, musíte sáhnout po motoru 2.0 TDCi/110 kW. Tato varianta ale stojí již 709 900 korun.

Standardní výbava Titanium, která podražila plošně o 21 tisíc korun, je oproti výbavě Trend dražší o 87 tisíc korun. Navíc však najdete ve standardu například 17palcová kola z lehkých slitin, samočinnou dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém SYNC 3 s hlasovým ovládáním v češtině a 8palcovým dotykovým displejem, světlomety s diodami pro denní svícení, dešťový a světelný senzor, bezklíčový přístup, vnitřní zpětné zrcátko se samočinným stmíváním, ambientní osvětlení interiéru a čalounění v kombinaci kůže látka. Výbavu nově rozšiřuje výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.

Zvýhodněná výbava Titanium TOP Edition navíc dostala ještě navigační systém, vyhřívané čelní sklo včetně trysek ostřikovačů, vyhřívaná přední sedadla a volant, zadní parkovací senzory, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka nebo metalický lak (pouze v odstínech stříbrná, šedá, černá, modrá).

Sportovně laděná výbavě ST-Line rovněž podražila o 21 tisíc korun a zároveň je o 50 tisíc korun dražší než Titanium. Na první pohled se liší lakovanými prahy a spodní částí nárazníků, černou maskou, černými střešními ližinami a černostříbrnými 18palcovými koly. Součástí standardní výbavy je pak navíc parkovací asistent a senzory v předním i zadním nárazníku, čalounění kůže/velur a hliníkové pedály. Naopak obejít se budete muset bez ambientního osvětlení interiéru a bezklíčového přístupu do vozu.

Standardní ST-Line je k dispozici se stejnou paletou motorů jako Titanium, nejlevnější je motor 1.5 EcoBoost/110 kW za 783 990 Kč. I v tomto případě existuje akční provedení ST-Line TOP Edition, za které dáte s motorem 1.5 EcoBoost/110 kW celkem 649 900 Kč, čtyřkolka s motorem 2.0 TDCi/132 kW a dvouspojkovou převodovkou PowerShift pak přijde na 819 900 Kč.

Oproti standardní verzi ST-Line je zde opět navíc navigační systém, vyhřívané čelní sklo včetně trysek ostřikovačů, přední sedadla a volant, zatmavená skla v zadní části vozu, elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka, prodloužená záruka a metalický lak.

Vrcholem nabídky modelové řady Kuga je nejsilnější vznětová motorizace ve výbavě Vignale, která byla nyní zdražena o 21 tisíc korun. Turbodiesel 2.0 TDCi/132 kW AWD s ručně řazenou převodovkou přijde na 1 057 990 Kč, s automatem je pak ještě o 50 tisíc korun dražší.

Oproti výbavě Titanium má verze Vignale lišící se mimo jiné speciálním designem přední masky a spodní částí v barvě karoserie ve standardu například 18palcová kola z lehkých slitin, metalický lak navigační systém, adaptivní bixenonové světlomety, diodová zadní sdružená světla, reflexní čelní sklo s akustickou folií, bezdotykově ovládané víko zavazadlového prostoru, parkovací asistent s předními a zadními senzory, zadní parkovací kameru, kožené čalounění, vyhřívání předních sedadel a elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí.

Kompletní ceník Fordu Kuga najdete zde.

Související články

Škoda Karoq dostává konkurenci od Mitsubishi. Eclipse Cross začíná na 550 tisících korunách
Kompaktní MPV Ford C-Max je dražší, nejlevnější verze však stále stojí pod 400 tisíc
Praktický van Ford Tourneo Connect zdražil o bezmála 17 tisíc korun, nejlevnější stojí nyní 462 825 korun
Nový Volkswagen Tiguan Maraton Edition přijde minimálně na 672 900 korun

blog comments powered by Disqus

Do Plzně se sjely benzinové skvosty. Komornější Legendy přilákaly LaFerrari i auto Lídy Baarové
Do bývalého depa plzeňských dopravních podniků se již podruhé sjely veterány, youngtimery i současná auta. Akce s názvem Skvosty s vůní benzinu letos přilákala více automobilů (a také motorek) než loni. K vidění byla řada unikátních vozidel, které se nepředstavily ani na nedávných Legendách v pražských Holešovicích. Právě k této akci by se ta plzeňská dala, i když v menším měřítku, přirovnat. Do galerie se podívejte, co všechno bylo v areálu DEPO2015 k vidění.
22.7.2018 | více
 

Chytrý Putinův tah proti Trumpovi? Prezidenti si na summitu poměřili limuzíny, ruská je delší
Na summitu v Helsinkách se prezidenti dvou nejmocnějších zemí světa vozili ve svých limuzínách. Svět se teď baví tím, že ta Putinova je téměř o metr delší než Trumpova.
21.7.2018 | více
 

Test: Ford nafoukl Fiestu a zdražil o desítky tisíc. V čem je Active lepší než obyčejný model?
Nabídka Fordu Fiesta poslední generace se rozrůstá o další modely. Kromě sporťáku ST přichází také verze Active, která kompaktní pětidveřový hatchback posunuje mezi crossovery. Její benefity spočívají v atraktivním designu a větší světlé výšce, která minimálně zamezí poškození nárazníků a prahů o vyšší obrubníky při parkování a umožní průjezd po hodně hrbolaté polní cestě. S pohonem všech kol se u takto koncipovaného modelu nepočítá. Oproti podobně vybavené standardní Fiestě si musíte připlatit 44 tisíc korun. Základní model s tříválcem 1.0 Ecoboost/74 kW přijde na 377 990 korun, za silnější motor 1.0 EcoBoost/92 kW přihodíte dalších 29 000 korun.
20.7.2018 | více
 

Je vám horko v autě? Vybrali jsme 20 nejlevnějších vozů s chlazenými sedadly
Odvětrávané sedačky už nejsou záležitostí jen luxusních značek. Dopřát si studený vánek na záda nebo hýždě vám dnes umožní vozy Škody, Opelu, Hyundai nebo Kia. Je ale fakt, že v řadě případů si za tuto komfortní výbavu budete muset trochu připlatit. Nejdražší vůz z našeho přehledu stojí přes 900 tisíc, nejlevnější naopak 340. Prohlédněte si galerii.
20.7.2018 | více
 

Je to nejlepší auto, které jsme kdy vyrobili, říká Ford o novém Focusu. Už jsme ho řídili
Jedna z nejdůležitějších novinek letošního roku už přijíždí na český trh. Ford totálně předělal svůj evropský bestseller Focus a ve stejné podobě ho nabídne i na jiných kontinentech. Stojí proto před těžkým úkolem – zalíbit se všem. Jak se mu to povedlo, jsme zjišťovali během prvních jízd.
19.7.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál