Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Fiat 500 výrazně zlevnil, novinkou je dobře vybavená verze Cool za necelých 290 tisíc

Vloženo: 7.2.2018

Úspěšný retromodel v nabídce italské automobilky přichází v lednu s výraznějšími slevami u některých specifikací. Slevy se pohybují v rozpětí dva až 44 tisíc korun, novinkou je varianta Cool dodávaná pouze se čtyřválcem 1,2 litru o výkonu 51 kW.

Stylový Fiat 500 je na trhu již jedenáctým rokem s jediným výraznějším faceliftem. A stále jde dobře na odbyt, i když v Česku se příliš velkými prodeji pyšnit nemůže. Důvodem je nejen malá popularita miniautomobilů u Čechů ale také jeho vyšší cena ve srovnání s konkurenty. Loni se v České republice pro malý fiat rozhodlo 298 nových zákazníků, což jej řadí ve své kategorii na čtvrté místo hned za Škodu Citigo, Hyundai i10 a Volkswagen up!.

Nabídka motorizací čítá čtyři položky, tři pohonné jednotky spalují benzín, jedna naftu. Základem nabídky je atmosféricky plněný čtyřválec 1.2/51 kW, alternativu představují dvě výkonové verze přeplňovaného tříválce 0.9 TwinAir Turbo/62,5 a 77 kW nebo turbodiesel 1.2 Multijet/70 kW. S výjimkou silnější tříválce, který má šestirychlostní převodovky se ostatní motory dodávají ve spojení s pětistupňovou ručně řazenou převodovkou.

Základní ceník Fiatu 500 obsahuje tři výbavové stupně. Nejlevnější Pop je dostupný jen jako hatchback s dvanáctistovkou motorem 1.2/51 kW za 267 900 korun. V této ceně dostanete například kolenní airbag řidiče, elektrický ovládaná přední okna, audiosystém s ovládáním na volantu a 14palcová ocelová kola. Za klimatizaci je třeba připlatit 16 tisíc korun, takže vás normálně vybavená „pětistovka“ přijde na 283 900 korun.

Druhý stupeň výbavy Lounge můžete mít buď ve standardní karoserii s pevnou střechou nebo jako verzi 500C se stahovací plátěnou střechou, což stojí o 80 tisíc korun více. K dispozici jsou pro tuto výbavu všechny motorizace s výjimkou silnějšího přeplňovaného tříválce. Oproti verzi Pop jsou ve výbavě navíc zadní parkovací senzory (pro 500C), tempomat, klimatizace, audiosystém s pětipalcovou dotykovou obrazovkou, kůží potažený volant a 15palcová kola z lehkých slitin. Základní model stojí 299 900 korun, za tříválec se připlácí 50 tisíc a za turbodiesel 100 tisíc korun.

Nejvyšší výbava Sport je dostupná pouze pro variantu s pevnou střechou a motory 1.2/51 kW a 0.9 TwinAir/77 kW. Oproti modelu Lounge má Sport navíc rádio se sedmipalcovým displejem a šesti reproduktory, TFT displej místo kontrolních přístrojů, vyhřívaná vnější zrcátka, přední mlhové světlomety a jiný design 15palcových kol. Se čtyřválcem 1.2 přijde nově na 329 900 korun, s nejsilnějším zážehovým motorem 0.9 TwinAir/77 kW a šestistupňovou převodovkou pak stojí 369 900 korun.

Novinkou v nabídce je akční verze Cool, která se dodává pouze s motorem 1.2/51 kW za 289 900 korun. Ve standardní výbavě najdete mimo jiné diodová světla pro denní svícení, klimatizaciá, 15palcová kola z lehkých slitin, chromovaná vnější zpětná zrcátka, chromované kliky dveří, audiosystém s pětipalcovým displejem, bluetooth a ovládáním na volantu nebo zadní parkovací senzory. Nechybí ani dojezdové rezervní kolo.

Porovnali jsme Fiat 500 Cool s modely Volkswagen up!, Opel Adam a Toyota Aygo. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých potřeb, měnit můžete nejen výbavy ale i motory nebo dokonce celé modely.

Kompletní ceník Fiatu 500 a 500C najdete zde.

Související články

Škoda Citigo po faceliftu: Minimální změny a decentní zdražení vybavenějších verzí
Dacia: Nejlevnější automobily na trhu podražily o dva tisíce
Volkswagen up! GTI dá stovku z klidu pod 9 s, stojí však bezmála 370 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Do Plzně se sjely benzinové skvosty. Komornější Legendy přilákaly LaFerrari i auto Lídy Baarové
Do bývalého depa plzeňských dopravních podniků se již podruhé sjely veterány, youngtimery i současná auta. Akce s názvem Skvosty s vůní benzinu letos přilákala více automobilů (a také motorek) než loni. K vidění byla řada unikátních vozidel, které se nepředstavily ani na nedávných Legendách v pražských Holešovicích. Právě k této akci by se ta plzeňská dala, i když v menším měřítku, přirovnat. Do galerie se podívejte, co všechno bylo v areálu DEPO2015 k vidění.
22.7.2018 | více
 

Chytrý Putinův tah proti Trumpovi? Prezidenti si na summitu poměřili limuzíny, ruská je delší
Na summitu v Helsinkách se prezidenti dvou nejmocnějších zemí světa vozili ve svých limuzínách. Svět se teď baví tím, že ta Putinova je téměř o metr delší než Trumpova.
21.7.2018 | více
 

Test: Ford nafoukl Fiestu a zdražil o desítky tisíc. V čem je Active lepší než obyčejný model?
Nabídka Fordu Fiesta poslední generace se rozrůstá o další modely. Kromě sporťáku ST přichází také verze Active, která kompaktní pětidveřový hatchback posunuje mezi crossovery. Její benefity spočívají v atraktivním designu a větší světlé výšce, která minimálně zamezí poškození nárazníků a prahů o vyšší obrubníky při parkování a umožní průjezd po hodně hrbolaté polní cestě. S pohonem všech kol se u takto koncipovaného modelu nepočítá. Oproti podobně vybavené standardní Fiestě si musíte připlatit 44 tisíc korun. Základní model s tříválcem 1.0 Ecoboost/74 kW přijde na 377 990 korun, za silnější motor 1.0 EcoBoost/92 kW přihodíte dalších 29 000 korun.
20.7.2018 | více
 

Je vám horko v autě? Vybrali jsme 20 nejlevnějších vozů s chlazenými sedadly
Odvětrávané sedačky už nejsou záležitostí jen luxusních značek. Dopřát si studený vánek na záda nebo hýždě vám dnes umožní vozy Škody, Opelu, Hyundai nebo Kia. Je ale fakt, že v řadě případů si za tuto komfortní výbavu budete muset trochu připlatit. Nejdražší vůz z našeho přehledu stojí přes 900 tisíc, nejlevnější naopak 340. Prohlédněte si galerii.
20.7.2018 | více
 

Je to nejlepší auto, které jsme kdy vyrobili, říká Ford o novém Focusu. Už jsme ho řídili
Jedna z nejdůležitějších novinek letošního roku už přijíždí na český trh. Ford totálně předělal svůj evropský bestseller Focus a ve stejné podobě ho nabídne i na jiných kontinentech. Stojí proto před těžkým úkolem – zalíbit se všem. Jak se mu to povedlo, jsme zjišťovali během prvních jízd.
19.7.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál