Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Fiat 500 Anniversario: Výroční edice zlevnila, stojí nejméně 360 tisíc korun

Vloženo: 11.11.2017

Fiat v letošním roce oslavuje šedesát let modelu 500. Proto si pro retro model připravil speciální výbavu Anniversario. Ta je obsáhlá, ale na miniauto poměrně drahá. Proto se Italové rozhodli tuto verzi zlevnit o nejméně 49 tisíc korun.

Do retro kabátku oblečený Fiat 500 se vyrábí od roku 2007 s výjimkou jedné designové modernizace v prakticky nezměněné podobě. Italská automobilka ví, že k velkým zásahům do vzhledu není důvod. Pětistovka se stále dobře prodává, jen v Čechách se pro ni za prvních deset měsíců letošního roku rozhodlo 252 lidí, téměř o polovinu více než v případě levnější Pandy.

Protože městský Fiat letos slaví šedesáté narozeniny, připravila si automobilka pro zákazníky řadu zajímavých verzí. Jednou z nich je výbava Anniversario, která vstoupila do prodeje o prázdninách – výročí vůz oslavil 4. července v den představení původního modelu Nuova 500 z roku 1957. K dispozici je s touto výbavou klasický hatchback i kabriolet C, pyšnící se plátěným středním dílem střechy. Z motorů jsou na výběr pouze základní dvanáctistovka o výkonu 51 kW nebo přeplňovaný dvouválec 0.9 TwinAir o výkonu 77 kW. Pro oba motory se standardně dodává manuální převodovka, atmosférický motor má pět stupňů a přeplňovaný šest. Dvanáctistovka může mít za 32 tisíc korun i robotizované ústrojí Dualogic.

Ve výbavě výroční série nechybí kolenní airbag pro řidiče, zadní parkovací senzory (pouze pro kabriolet), tempomat, manuální klimatizace, rádio Uconnect s pětipalcovou obrazovkou, multifunkční volant, chromované doplňky karosérie nebo 16palcová litá kola v retro designu. Základní cena této verze je 359 900 korun, to je o 49 100 korun méně než o prázdninách. Přeplňovaný motor stojí 402 900 korun, o 56 100 korun méně než o prázdninách. Nejlevnější kabriolet přijde na 420 900 korun (o 58 100 korun méně), s přeplňovaným motorem se cena vyšplhá na 464 900 korun (o 64 100 korun méně).

Porovnali jsme takto vybavený Fiat 500 s Opelem Adam a Mini One. Podívejte se sem. Parametry srovnání můžete měnit podle vlastních preferencí.

Motorová paleta Fiatu 500 obsahuje ještě kromě zmíněné dvojice benzinových motorů také slabší dvouválec 0.9 TwinAir o výkonu 62 kW, který má na výběr mezi pětistupňovým ručním řazením či robotizovaným ústrojím Dualogic. K dispozici je dále naftová třináctistovka MultiJet o výkonu 70 kW s pětistupňovou manuální převodovkou.

Základní ceník Fiatu 500 obsahuje tři výbavové stupně. Nejlevnější Pop je dostupný jen jako hatchback s dvanáctistovkou a cenou od 267 900 korun. Za ni nabízí kolenní airbag řidiče, elektrická přední okna, omezovač rychlosti, rádio se čtyřmi reproduktory, multifunkční volant nebo 14palcová ocelová kola. Za manuální klimatizaci se připlácí nemalých 16 tisíc korun.

Základní cena je v rámci segmentu těch nejmenších automobilů vysoká. Podívejte se zde, jaké jiné stejně velké modely s třídveřovou karosérií jsou na trhu s cenou do 270 tisíc korun.

Druhý stupeň Lounge je dostupný jako hatchback nebo kabriolet, kromě nejsilnějšího dvouválce jsou pak k dispozici všechny motorizace. Oproti verzi Pop jsou ve výbavě navíc zadní parkovací senzory (jen pro kabriolet), tempomat, manuální klimatizace, rádio Uconnect s pětipalcovou dotykovou obrazovkou a čtyřmi reproduktory, kožený volant nebo 15palcová litá kola. Hatchback startuje na 343 900 korunách, za silnější benzinový motor se připlácí 26 tisíc a za turbodiesel 58 tisíc korun. Kabriolet je podle motorizace dražší o 56 až 62 tisíc korun dražší.

Výbava Sport je dostupná jen pro hatchback, a to v kombinaci s benzinovou 1.2 nebo silnějším přeplňovaným dvouválcem. Oproti modelu Lounge má Sport navíc rádio Uconnect se sedmipalcovým displejem a šesti reproduktory, sedmipalcový TFT displej v přístrojovém panelu, vyhřívaná zrcátka, mlhovky či 15palcová litá kola ve sportovním designu. Nejnižší cena za tuto verzi je 350 900 korun, silnější jednotka znamená příplatek 44 tisíc korun.

Nabídka akčních verzí pak kromě již zmíněné výbavy Anniversario zahrnuje ještě další dva modely. Mirror pro hatchback i kabriolet má pouze základní benzinový motor a stojí 282 900, respektive 337 900 korun. Ve výbavě jsou oproti základnímu stupni Pop navíc rádio Uconnect se sedmipalcovou obrazovkou a šesti reproduktory, vyhřívaná zrcátka nebo kožený volant. Za manuální klimatizaci se ale i tady připlácí 16 tisíc korun.

Pouze jako kabriolet se prodává model 500C Anniversary, jehož výbava obsahuje dvoubarevné lakování karosérie ve slonovinovém odstínu v kombinaci se šedou střechou, chromovanými prvky, specifickými logy, 16palcovými litými koly a koženým čalouněním ve slonovinovém odstínu. Z komfortní a bezpečnostní výbavy nechybí kolenní airbag řidiče, tempomat, automatická klimatizace, rádio a navigace Uconnect se sedmipalcovým displejem a šesti reproduktory nebo sedmipalcový TFT displej v kapličce přístrojů. Z motorů dostupných pro běžnou 500 schází jen nejsilnější dvouválec, ceny luxusní verze začínají na 494 900 korunách. Za robotizovanou převodovkou pro dvanáctistovku se připlácí 26 tisíc korun, slabší TwinAir stojí o 27 tisíc korun více a turbodiesel o 53 tisíc korun více.

Kompletní ceník Fiatu 500 a 500C najdete zde.

Související články

Nissan Micra sází na individualitu. Přichází akční modely Bose Personal
Peugeot 208 zlevnil o dva tisíce, základní verze nyní přijde na 273 tisíc korun
Když si Renault Clio zaregistrujete do konce roku, dostane bonus 15 tisíc korun
Citroën C3 s ekologickým bonusem patří k nejlevnějším malým autům. Stojí od 220 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Fiat Chrysler kvůli tempomatu svolá ke kontrole 4,8 milionu aut vyrobených v posledních 4 letech
Koncern Fiat Chrysler svolá ke kontrole 4,8 milionu aut, mohou mít vadný tempomat. Týká se to údajně vozů vyrobených v USA.
25.5.2018 | více
 

Mladoboleslavská Škoda navazuje intenzivní spolupráci s Izraelci
Automobilka Škoda Auto bude více spolupracovat s izraelskými start-upy. Chce vymýšlet nové technologie jak pro sebe, tak i pro celý koncern Volkswagenu.
25.5.2018 | více
 

Toyota má větší zisk, ale Volkswagen byl ve čtvrtletí největší automobilkou podle odbytu i tržeb
Po zhodnocení prvního čtvrtletí letošního roku z hlediska odbytu i tržeb je největším automobilovým koncernem světa Volkswagen, jehož součástí je i Škoda Auto. Toyota je ovšem ziskovější.
25.5.2018 | více
 

Lada Niva na tisíc způsobů. Věděli jste, že se legendární off-road prodává v tolika verzích?
Lada Niva vzniká v ruském AvtoVAZ již od roku 1977. A i když prodělala několik menších či větších modernizací a oficiálně se už ani nejmenuje Niva, ale Lada 4x4, pořád je to v jádru ten stejný off-road se samonosnou kompaktní karoserií. V posledních letech se čím dál častěji spekuluje o nástupci vozu, který by měl dostat techniku Dacie Duster. Jeho příchod je nicméně stále v nedohlednu (hovoří se o roce 2020 či později) a zájem zákazníků o Nivu zatím neupadá. Do České republiky umí off-road dovézt několik firem, společnost AMC Plant však nabízí i širokou škálu odvozených variant. A o mnohých jste možná nikdy neslyšeli.
25.5.2018 | více
 

Přehled: Tříválce lákají na nízkou spotřebu. Má je už i 20 SUV na trhu. Víte, která?
Se třemi válci nemusí jezdit jen malá auta do města. Na českém trhu jsme našli 20 SUV, která jsou tímto motorem poháněná. Nepřekvapí hlavně u Francouzů, ale s tříválcem jezdí i česká Škoda Karoq a také luxusní modely od BMW a Volva. Prohlédněte si následující přehled.
25.5.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál