Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Astra Excite: nová výbava pro nejprodávanější opel

Vloženo: 22.8.2017

Srpnové změny v ceníku německého Opelu se dotkly také nejprodávanějšího modelu. Astra dostala novou výbavu Excite, která rozšiřuje nabídku o solidně vybavený modely za stále ještě rozumnou cenu.

Aktuální generace Opelu Astra existuje jako pětidveřový hatchback a kombi s názvem Sports Tourer. Praktičtější varianta se prodává v úplně stejných kombinacích motorů, převodovek a výbav jako hatchback, ale je o 25 tisíc korun dražší. Kdo by chtěl sedan, může stále ještě sáhnout po předchozí generaci, která se nyní prodává pod jménem Astra Classic s omezenou paletou pohonných jednotek.

Pro novou Astru je k dispozici pět zážehových motorů počínaje atmosféricky plněným čtyřválcem 1.4/74 kW přes přeplňovaný tříválec 1.0 Turbo/77 kW a čtyřválec 1.4 Turbo/92 a 110 kW až po čtyřválec 1.6 Turbo/147 kW, u kterého si za 30 tisíc korun můžete připlatit za šestistupňovou samočinnou převodovku. Čtveřice turbodieselů představuje výkonové verze čtyřválce o objemu 1,6 litru. První tři varianty 1.6 CDTI/70, 81 a 100 kW využívají pouze jedno turbodmychadlo, nejvýkonnější 1.6 CDTI BiTurbo/118 kW má dvě.

Základní výbava Astry se jmenuje Selection a má ve standardu klimatizaci, šest airbagů, audiosystém s bluetooth ale bez CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a sadu na opravu pneumatik. Kombi má navíc střešní ližiny. S výbavou Selection se pojí pouze čtyři nejslabší motory. Atmosféricky plněný čtyřválec 1.4/74 kW stojí 329 000 Kč a litrový tříválec 1.0 Turbo/77 kW přijde na 354 900 Kč (s převodovkou EasyTronic o 25 tisíc více). Za slabší turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW zaplatíte minimálně 402 900 Kč, za silnější 1.6 CDTI/81 kW pak 414 900 Kč. Nejdražší je verze 1.6 CDTI Ecotec, která přijde na 424 900 Kč.

Následuje o 22 tisíc korun dražší výbava Enjoy, která má již ve standardu například větší 16palcová kola, chromovanou přední masku, kůží potažený volant s ovládáním rádia, tempomat nebo elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu. Tuto výbavu lze mít ve všech dostupných motorizacích s výjimkou nejsilnějšího „benzínu“ 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI biTurbo/118 kW. Základní motorizace 1.4/74 kW stojí 351 900 Kč a nejlevnější turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW vyjde na 424 900 Kč. Zajímavou alternativou z hlediska úsporného provozu je verze 1.4 Turbo CNG/81 kW, která však stojí 536 900 Kč. To je přesně o 100 tisíc víc, než kolik dáte za stejně výkonný turbodiesel 1.6 CDTI/81 kW.

Na výbavu Enjoy navazuje nová výbava Excite, která je o 45 tisíc korun dražší, ale za to dostanete navíc parkovací senzory vpředu i vzadu, světlomety automatické, okna zatmavená v zadní části vozu, klimatizace automatická dvouzónová, dešťový senzor a kola z lehké slitiny. V nabídce jsou skoro stejné motorizace jako pro Enjoy s výjimkou verze 1.0 Turbo EasyTronic, nejslabšího turbodieselu 1.6 CDTI/70 kW a jeho silnější varianty 1.6 CDTI/100 kW se samočinnou převodovkou.

Porovnali jsme Astru 1.4 Turbo/92 kW Excite s modely Peugeot 308, Ford Focus a Toyota Auris. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Nová výbava Excite je srovnatelná s akční výbavou Smile, která je stále v nabídce, a dodává se ve stejných motorizacích jako Enjoy. Ve standardu má například dvouzónovou samočinnou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo světelný a dešťový senzor. Celkově je levnější oproti Excite o 41 tisíc korun.

Dvě nejvyšší výbavy Astry se jmenují Dynamic a Innovation a k dispozici jsou se všemi motorizacemi včetně nejsilnějšího zážehového motoru 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI bi-turbo/118 kW. Chybí jen základní čtyřválec 1.4/74 kW. Dynamic je levnější o tři tisíce a Innovation šest tisíc korun dražší než Excite.

Dynamic má ve standardu například 17palcová kola z lehkých slitin, lesklé černé B sloupky karoserie, chromované lemování bočních oken, přední mlhové světlomety, černě čalouněný strop, lepší audiosystém s 6 reproduktory, ambientní osvětlení interiéru, start/stop systém, sportovní přední sedadla, vnitřní zpětné zrcátko se samočinnou clonou, dešťový a světelný senzor nebo asistenční systémy v podobě varování před čelní kolizí, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání a zobrazování dopravních značek a autonomní brzdění. Innovation pak nabídne ještě elektrickou parkovací brzdu a dvouzónovou klimatizaci s výdechy i pod předními sedadly pro cestující vzadu.

Kompletní ceník, technická data, výbavy, motorizace a test nové Astry si prohlédněte zde, to samé pro kombi Sports Tourer najdete zde.

Související články

Omlazený Peugeot 308 je až o 30 tisíc korun dražší než předchůdce. Nový turbodiesel v nabídce zatím chybí
Hyundai i30 kombi: Zdražení atraktivní motorizace s přeplňovaným čtyřválcem o 20 tisíc korun
Víceúčelový Opel Meriva nahrazuje malé SUV Crossland X s francouzskou technikou
Ford Focus: v akci verze ST-Line Red&Black se zlevněním až 53 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Citroën nahradil malé MPV terénní C3 Aircross. Dá se pořídit za 310 tisíc korun
Citroën ukončil v Trnavě výrobu malého MPV C3 Picasso. To v rámci aktuálních trendů nahradil podobně velkým SUV C3 Aircross, které je sourozencem Opelu Crossland X. Základní cena 310 tisíc korun je pro obě auta stejná.
23.9.2017 | více
 

Nabídka Karoqu se rozšířila na šestnáct variant, základní výbava Active mezi nimi není
Škoda spustila v červenci předprodej nástupce modelu Yeti. Stále platí, že automobil se na trh dostane až 18. října, ale již nyní se nabídka rozšiřuje o další motorizace. Jde zejména o nový motor 1.5 TSI a alternativní verze se slabšími motory 1.0 TSI a 1.6 TDI se samočinnými převodovkami DSG.
20.9.2017 | více
 

Nový Opel Grandland X je levnější sourozenec Peugeotu 3008. Stojí od 479 900 korun
Opel zveřejnil ceník svého nového kompaktního SUV Grandland X. Prodává se od 479 900 korun. Pikantní je, že technicky shodný Peugeot 3008, který už na trhu působí několik měsíců, stojí minimálně 560 tisíc korun.
19.9.2017 | více
 

Toyota RAV4 podražila. Pod 600 tisíc korun už ji nekoupíte
Čtvrtá generace japonského SUV zdražila o 10 tisíc korun. To znamená, že základní model ve výbavě Live s turbodieselem 2.0 D-4D a pohonem předních kol již stojí 609 900 korun. Nejlevnější čtyřkolka je o 90 tisíc korun dražší.
18.9.2017 | více
 

Deset nejlevnějších malých pětidveřových hatchbacků, aut velikosti Škody Fabia
Dacia Sandero se dá pořídit už od 174 900 korun. Následuje obrovská mezera zvoucí 55 tisíc, a teprve poté druhý nejlevnější pětidveřový malý hatchback - Citroën C3. Deset nejlevnějších aut se vejde do necelých 270 tisíc korun.
17.9.2017 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál