Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Astra Excite: nová výbava pro nejprodávanější opel

Vloženo: 22.8.2017

Srpnové změny v ceníku německého Opelu se dotkly také nejprodávanějšího modelu. Astra dostala novou výbavu Excite, která rozšiřuje nabídku o solidně vybavený modely za stále ještě rozumnou cenu.

Aktuální generace Opelu Astra existuje jako pětidveřový hatchback a kombi s názvem Sports Tourer. Praktičtější varianta se prodává v úplně stejných kombinacích motorů, převodovek a výbav jako hatchback, ale je o 25 tisíc korun dražší. Kdo by chtěl sedan, může stále ještě sáhnout po předchozí generaci, která se nyní prodává pod jménem Astra Classic s omezenou paletou pohonných jednotek.

Pro novou Astru je k dispozici pět zážehových motorů počínaje atmosféricky plněným čtyřválcem 1.4/74 kW přes přeplňovaný tříválec 1.0 Turbo/77 kW a čtyřválec 1.4 Turbo/92 a 110 kW až po čtyřválec 1.6 Turbo/147 kW, u kterého si za 30 tisíc korun můžete připlatit za šestistupňovou samočinnou převodovku. Čtveřice turbodieselů představuje výkonové verze čtyřválce o objemu 1,6 litru. První tři varianty 1.6 CDTI/70, 81 a 100 kW využívají pouze jedno turbodmychadlo, nejvýkonnější 1.6 CDTI BiTurbo/118 kW má dvě.

Základní výbava Astry se jmenuje Selection a má ve standardu klimatizaci, šest airbagů, audiosystém s bluetooth ale bez CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a sadu na opravu pneumatik. Kombi má navíc střešní ližiny. S výbavou Selection se pojí pouze čtyři nejslabší motory. Atmosféricky plněný čtyřválec 1.4/74 kW stojí 329 000 Kč a litrový tříválec 1.0 Turbo/77 kW přijde na 354 900 Kč (s převodovkou EasyTronic o 25 tisíc více). Za slabší turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW zaplatíte minimálně 402 900 Kč, za silnější 1.6 CDTI/81 kW pak 414 900 Kč. Nejdražší je verze 1.6 CDTI Ecotec, která přijde na 424 900 Kč.

Následuje o 22 tisíc korun dražší výbava Enjoy, která má již ve standardu například větší 16palcová kola, chromovanou přední masku, kůží potažený volant s ovládáním rádia, tempomat nebo elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu. Tuto výbavu lze mít ve všech dostupných motorizacích s výjimkou nejsilnějšího „benzínu“ 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI biTurbo/118 kW. Základní motorizace 1.4/74 kW stojí 351 900 Kč a nejlevnější turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW vyjde na 424 900 Kč. Zajímavou alternativou z hlediska úsporného provozu je verze 1.4 Turbo CNG/81 kW, která však stojí 536 900 Kč. To je přesně o 100 tisíc víc, než kolik dáte za stejně výkonný turbodiesel 1.6 CDTI/81 kW.

Na výbavu Enjoy navazuje nová výbava Excite, která je o 45 tisíc korun dražší, ale za to dostanete navíc parkovací senzory vpředu i vzadu, světlomety automatické, okna zatmavená v zadní části vozu, klimatizace automatická dvouzónová, dešťový senzor a kola z lehké slitiny. V nabídce jsou skoro stejné motorizace jako pro Enjoy s výjimkou verze 1.0 Turbo EasyTronic, nejslabšího turbodieselu 1.6 CDTI/70 kW a jeho silnější varianty 1.6 CDTI/100 kW se samočinnou převodovkou.

Porovnali jsme Astru 1.4 Turbo/92 kW Excite s modely Peugeot 308, Ford Focus a Toyota Auris. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Nová výbava Excite je srovnatelná s akční výbavou Smile, která je stále v nabídce, a dodává se ve stejných motorizacích jako Enjoy. Ve standardu má například dvouzónovou samočinnou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo světelný a dešťový senzor. Celkově je levnější oproti Excite o 41 tisíc korun.

Dvě nejvyšší výbavy Astry se jmenují Dynamic a Innovation a k dispozici jsou se všemi motorizacemi včetně nejsilnějšího zážehového motoru 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI bi-turbo/118 kW. Chybí jen základní čtyřválec 1.4/74 kW. Dynamic je levnější o tři tisíce a Innovation šest tisíc korun dražší než Excite.

Dynamic má ve standardu například 17palcová kola z lehkých slitin, lesklé černé B sloupky karoserie, chromované lemování bočních oken, přední mlhové světlomety, černě čalouněný strop, lepší audiosystém s 6 reproduktory, ambientní osvětlení interiéru, start/stop systém, sportovní přední sedadla, vnitřní zpětné zrcátko se samočinnou clonou, dešťový a světelný senzor nebo asistenční systémy v podobě varování před čelní kolizí, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání a zobrazování dopravních značek a autonomní brzdění. Innovation pak nabídne ještě elektrickou parkovací brzdu a dvouzónovou klimatizaci s výdechy i pod předními sedadly pro cestující vzadu.

Kompletní ceník, technická data, výbavy, motorizace a test nové Astry si prohlédněte zde, to samé pro kombi Sports Tourer najdete zde.

Související články

Omlazený Peugeot 308 je až o 30 tisíc korun dražší než předchůdce. Nový turbodiesel v nabídce zatím chybí
Hyundai i30 kombi: Zdražení atraktivní motorizace s přeplňovaným čtyřválcem o 20 tisíc korun
Víceúčelový Opel Meriva nahrazuje malé SUV Crossland X s francouzskou technikou
Ford Focus: v akci verze ST-Line Red&Black se zlevněním až 53 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Ford S-Max: Zdražení až o 37 tisíc, nově se zárukou na pět let
Ford začátkem února zdražoval a nevyhnula se tomu ani modelová řada S-Max. Ceny se posunuly vzhůru poměrně razantně, o 30 až 37 tisíc korun. Malou útěchou může být zavedení standardní pětileté záruky. Novinkou je zvýhodněná výbava ST-Line TOP Edition.
22.2.2018 | více
 

Mitsubishi ASX s turbodieselem je zpět. V jediné výbavě stojí skoro 700 tisíc
S příchodem modelového roku 2018 české zastoupení Mitsubishi výrazně upravilo ceník populárního kompaktního SUV ASX. Především z něj vyřadilo všechny turbodiesely a jedinou možností tak zůstal benzinový čtyřválec 1.6 MIVEC. Teď se jeden z naftových agregátů vrací do nabídky.
20.2.2018 | více
 

Akční výbavy Hyundai i30 Best of Czech zdražily o 20 tisíc korun, novinkou je tzv. Startovné
Hyundai zavádí další akční pobídku. Jmenuje je „Startovné“ a jedná se v podstatě o bonus 30 tisíc za vykoupení staršího vozu. Pokud se ale podíváte na nové akční ceníky, zjistíte, že některé modely podražily. Například i30 kombi a Fastback o 20 tisíc korun.
19.2.2018 | více
 

Seat proti dieselům: Naftové verze Leonu zdraženy o šest tisíc korun, některé dokonce končí
Nejprodávanější model španělské automobilky je na trhu šestým rokem, vloni prošel mezigeneračním faceliftem a nyní se dočkal po dlouhé době nového ceníku, která nepotěší příznivce turbodieselů. Některé varianty naftových motorů končí, ostatní byly zdraženy o šest tisíc korun.
16.2.2018 | více
 

Upsizing od Renaultu. Nová generace benzinových motorů pro Scénic a Grand Scénic
Stejně jako Peugeot obnovuje svůj motorový program také další francouzská automobilka, Renault nasazuje novou generaci přeplňovaného čtyřválce 1,3 litru jako první do rodinných MPV Scénic a Grand Scénic.
14.2.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál