Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Astra Excite: nová výbava pro nejprodávanější opel

Vloženo: 22.8.2017

Srpnové změny v ceníku německého Opelu se dotkly také nejprodávanějšího modelu. Astra dostala novou výbavu Excite, která rozšiřuje nabídku o solidně vybavený modely za stále ještě rozumnou cenu.

Aktuální generace Opelu Astra existuje jako pětidveřový hatchback a kombi s názvem Sports Tourer. Praktičtější varianta se prodává v úplně stejných kombinacích motorů, převodovek a výbav jako hatchback, ale je o 25 tisíc korun dražší. Kdo by chtěl sedan, může stále ještě sáhnout po předchozí generaci, která se nyní prodává pod jménem Astra Classic s omezenou paletou pohonných jednotek.

Pro novou Astru je k dispozici pět zážehových motorů počínaje atmosféricky plněným čtyřválcem 1.4/74 kW přes přeplňovaný tříválec 1.0 Turbo/77 kW a čtyřválec 1.4 Turbo/92 a 110 kW až po čtyřválec 1.6 Turbo/147 kW, u kterého si za 30 tisíc korun můžete připlatit za šestistupňovou samočinnou převodovku. Čtveřice turbodieselů představuje výkonové verze čtyřválce o objemu 1,6 litru. První tři varianty 1.6 CDTI/70, 81 a 100 kW využívají pouze jedno turbodmychadlo, nejvýkonnější 1.6 CDTI BiTurbo/118 kW má dvě.

Základní výbava Astry se jmenuje Selection a má ve standardu klimatizaci, šest airbagů, audiosystém s bluetooth ale bez CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a sadu na opravu pneumatik. Kombi má navíc střešní ližiny. S výbavou Selection se pojí pouze čtyři nejslabší motory. Atmosféricky plněný čtyřválec 1.4/74 kW stojí 329 000 Kč a litrový tříválec 1.0 Turbo/77 kW přijde na 354 900 Kč (s převodovkou EasyTronic o 25 tisíc více). Za slabší turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW zaplatíte minimálně 402 900 Kč, za silnější 1.6 CDTI/81 kW pak 414 900 Kč. Nejdražší je verze 1.6 CDTI Ecotec, která přijde na 424 900 Kč.

Následuje o 22 tisíc korun dražší výbava Enjoy, která má již ve standardu například větší 16palcová kola, chromovanou přední masku, kůží potažený volant s ovládáním rádia, tempomat nebo elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu. Tuto výbavu lze mít ve všech dostupných motorizacích s výjimkou nejsilnějšího „benzínu“ 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI biTurbo/118 kW. Základní motorizace 1.4/74 kW stojí 351 900 Kč a nejlevnější turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW vyjde na 424 900 Kč. Zajímavou alternativou z hlediska úsporného provozu je verze 1.4 Turbo CNG/81 kW, která však stojí 536 900 Kč. To je přesně o 100 tisíc víc, než kolik dáte za stejně výkonný turbodiesel 1.6 CDTI/81 kW.

Na výbavu Enjoy navazuje nová výbava Excite, která je o 45 tisíc korun dražší, ale za to dostanete navíc parkovací senzory vpředu i vzadu, světlomety automatické, okna zatmavená v zadní části vozu, klimatizace automatická dvouzónová, dešťový senzor a kola z lehké slitiny. V nabídce jsou skoro stejné motorizace jako pro Enjoy s výjimkou verze 1.0 Turbo EasyTronic, nejslabšího turbodieselu 1.6 CDTI/70 kW a jeho silnější varianty 1.6 CDTI/100 kW se samočinnou převodovkou.

Porovnali jsme Astru 1.4 Turbo/92 kW Excite s modely Peugeot 308, Ford Focus a Toyota Auris. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Nová výbava Excite je srovnatelná s akční výbavou Smile, která je stále v nabídce, a dodává se ve stejných motorizacích jako Enjoy. Ve standardu má například dvouzónovou samočinnou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo světelný a dešťový senzor. Celkově je levnější oproti Excite o 41 tisíc korun.

Dvě nejvyšší výbavy Astry se jmenují Dynamic a Innovation a k dispozici jsou se všemi motorizacemi včetně nejsilnějšího zážehového motoru 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI bi-turbo/118 kW. Chybí jen základní čtyřválec 1.4/74 kW. Dynamic je levnější o tři tisíce a Innovation šest tisíc korun dražší než Excite.

Dynamic má ve standardu například 17palcová kola z lehkých slitin, lesklé černé B sloupky karoserie, chromované lemování bočních oken, přední mlhové světlomety, černě čalouněný strop, lepší audiosystém s 6 reproduktory, ambientní osvětlení interiéru, start/stop systém, sportovní přední sedadla, vnitřní zpětné zrcátko se samočinnou clonou, dešťový a světelný senzor nebo asistenční systémy v podobě varování před čelní kolizí, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání a zobrazování dopravních značek a autonomní brzdění. Innovation pak nabídne ještě elektrickou parkovací brzdu a dvouzónovou klimatizaci s výdechy i pod předními sedadly pro cestující vzadu.

Kompletní ceník, technická data, výbavy, motorizace a test nové Astry si prohlédněte zde, to samé pro kombi Sports Tourer najdete zde.

Související články

Omlazený Peugeot 308 je až o 30 tisíc korun dražší než předchůdce. Nový turbodiesel v nabídce zatím chybí
Hyundai i30 kombi: Zdražení atraktivní motorizace s přeplňovaným čtyřválcem o 20 tisíc korun
Víceúčelový Opel Meriva nahrazuje malé SUV Crossland X s francouzskou technikou
Ford Focus: v akci verze ST-Line Red&Black se zlevněním až 53 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Subaru výrazně zdražilo svá auta. Připlatíte si 50 až 90 tisíc korun
Japonská automobilka pořádně přitvrdila ve svých cenících. Od začátku roku 2020 je většina jejich modelů zdražena o 50 tisíc korun. Najde se ale i vůz, za který se nově platí 90 tisíc korun navíc. Máme podrobnosti.
24.1.2020 | více
 

Honda se připravuje na příchod nového modelu. Jazz zlevnila o 10 tisíc
Už letos na silnice vyjede nová generace malého hatchbacku Honda Jazz. Odcházející model proto zlevňuje. Aktuálně ušetříte 10 tisíc korun. Máme přehled výbavu po výbavě.
22.1.2020 | více
 

Nový motor pro Dacie: Logan MCV a Sandero dostaly litrový tříválec
Pohonná jednotka je už v ceníku a je jí tedy možné objednat. Na silnice ale vyjede až v následujících měsících. Parametry slibují svižnější svezení.
17.1.2020 | více
 

Kia přišla s novou výbavou. Ve verzi Top koupíte Rio, Stonic i Ceed
Jak název výbavové varianty napovídá, jde o nejvyšší úroveň. Vychází přitom z Exclusive, ale přináší další prvky. K dispozici je i pro kombi verzi Ceed SW, ale pro ProCeed nikoliv.
14.1.2020 | více
 

Nový Peugeot 2008 je v Česku. Jak se zlepšil proti předchůdci? Máme srovnání
Srovnali jsme nový Peugeot 2008 s jeho předchozí generací. Auto nejen prodělalo radikální změnu designu, ale je i větší a má bohatší výbavu. Přinášíme také kompletní ceník.
12.1.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál