Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Astra Excite: nová výbava pro nejprodávanější opel

Vloženo: 22.8.2017

Srpnové změny v ceníku německého Opelu se dotkly také nejprodávanějšího modelu. Astra dostala novou výbavu Excite, která rozšiřuje nabídku o solidně vybavený modely za stále ještě rozumnou cenu.

Aktuální generace Opelu Astra existuje jako pětidveřový hatchback a kombi s názvem Sports Tourer. Praktičtější varianta se prodává v úplně stejných kombinacích motorů, převodovek a výbav jako hatchback, ale je o 25 tisíc korun dražší. Kdo by chtěl sedan, může stále ještě sáhnout po předchozí generaci, která se nyní prodává pod jménem Astra Classic s omezenou paletou pohonných jednotek.

Pro novou Astru je k dispozici pět zážehových motorů počínaje atmosféricky plněným čtyřválcem 1.4/74 kW přes přeplňovaný tříválec 1.0 Turbo/77 kW a čtyřválec 1.4 Turbo/92 a 110 kW až po čtyřválec 1.6 Turbo/147 kW, u kterého si za 30 tisíc korun můžete připlatit za šestistupňovou samočinnou převodovku. Čtveřice turbodieselů představuje výkonové verze čtyřválce o objemu 1,6 litru. První tři varianty 1.6 CDTI/70, 81 a 100 kW využívají pouze jedno turbodmychadlo, nejvýkonnější 1.6 CDTI BiTurbo/118 kW má dvě.

Základní výbava Astry se jmenuje Selection a má ve standardu klimatizaci, šest airbagů, audiosystém s bluetooth ale bez CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a sadu na opravu pneumatik. Kombi má navíc střešní ližiny. S výbavou Selection se pojí pouze čtyři nejslabší motory. Atmosféricky plněný čtyřválec 1.4/74 kW stojí 329 000 Kč a litrový tříválec 1.0 Turbo/77 kW přijde na 354 900 Kč (s převodovkou EasyTronic o 25 tisíc více). Za slabší turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW zaplatíte minimálně 402 900 Kč, za silnější 1.6 CDTI/81 kW pak 414 900 Kč. Nejdražší je verze 1.6 CDTI Ecotec, která přijde na 424 900 Kč.

Následuje o 22 tisíc korun dražší výbava Enjoy, která má již ve standardu například větší 16palcová kola, chromovanou přední masku, kůží potažený volant s ovládáním rádia, tempomat nebo elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu. Tuto výbavu lze mít ve všech dostupných motorizacích s výjimkou nejsilnějšího „benzínu“ 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI biTurbo/118 kW. Základní motorizace 1.4/74 kW stojí 351 900 Kč a nejlevnější turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW vyjde na 424 900 Kč. Zajímavou alternativou z hlediska úsporného provozu je verze 1.4 Turbo CNG/81 kW, která však stojí 536 900 Kč. To je přesně o 100 tisíc víc, než kolik dáte za stejně výkonný turbodiesel 1.6 CDTI/81 kW.

Na výbavu Enjoy navazuje nová výbava Excite, která je o 45 tisíc korun dražší, ale za to dostanete navíc parkovací senzory vpředu i vzadu, světlomety automatické, okna zatmavená v zadní části vozu, klimatizace automatická dvouzónová, dešťový senzor a kola z lehké slitiny. V nabídce jsou skoro stejné motorizace jako pro Enjoy s výjimkou verze 1.0 Turbo EasyTronic, nejslabšího turbodieselu 1.6 CDTI/70 kW a jeho silnější varianty 1.6 CDTI/100 kW se samočinnou převodovkou.

Porovnali jsme Astru 1.4 Turbo/92 kW Excite s modely Peugeot 308, Ford Focus a Toyota Auris. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Nová výbava Excite je srovnatelná s akční výbavou Smile, která je stále v nabídce, a dodává se ve stejných motorizacích jako Enjoy. Ve standardu má například dvouzónovou samočinnou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo světelný a dešťový senzor. Celkově je levnější oproti Excite o 41 tisíc korun.

Dvě nejvyšší výbavy Astry se jmenují Dynamic a Innovation a k dispozici jsou se všemi motorizacemi včetně nejsilnějšího zážehového motoru 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI bi-turbo/118 kW. Chybí jen základní čtyřválec 1.4/74 kW. Dynamic je levnější o tři tisíce a Innovation šest tisíc korun dražší než Excite.

Dynamic má ve standardu například 17palcová kola z lehkých slitin, lesklé černé B sloupky karoserie, chromované lemování bočních oken, přední mlhové světlomety, černě čalouněný strop, lepší audiosystém s 6 reproduktory, ambientní osvětlení interiéru, start/stop systém, sportovní přední sedadla, vnitřní zpětné zrcátko se samočinnou clonou, dešťový a světelný senzor nebo asistenční systémy v podobě varování před čelní kolizí, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání a zobrazování dopravních značek a autonomní brzdění. Innovation pak nabídne ještě elektrickou parkovací brzdu a dvouzónovou klimatizaci s výdechy i pod předními sedadly pro cestující vzadu.

Kompletní ceník, technická data, výbavy, motorizace a test nové Astry si prohlédněte zde, to samé pro kombi Sports Tourer najdete zde.

Související články

Omlazený Peugeot 308 je až o 30 tisíc korun dražší než předchůdce. Nový turbodiesel v nabídce zatím chybí
Hyundai i30 kombi: Zdražení atraktivní motorizace s přeplňovaným čtyřválcem o 20 tisíc korun
Víceúčelový Opel Meriva nahrazuje malé SUV Crossland X s francouzskou technikou
Ford Focus: v akci verze ST-Line Red&Black se zlevněním až 53 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Volvo spouští vlastní operativní leasing. Jako první pronajímá malé SUV XC40
Volvo XC40 si v březnu připsalo titul evropské Auto roku 2018, což ještě podpořilo zájem zákazníků. V květnu automobilka uvedla, že má na vůz již téměř 80 tisíc objednávek, které nestíhá tak rychle vyřizovat. A od července si malé SUV zapíše další primát – stane se prvním modelem značky, který si budou zákazníci moci pronajmout.
21.6.2018 | více
 

Volvo už vyrábí auta i v USA. Pionýrem je sedan S60, který skoncoval s naftovými motory
V Charlestonu v Jižní Karolíně otevřelo Volvo svou vůbec první továrnu v USA. Při jejím slavnostním otevření švédská automobilka navíc odhalila také podobu nové generace sedanu S60. Ta z designového ani technického hlediska není překvapením - v Ženevě mělo premiéru kombi V60 a již nějakou dobu se i v českých showroomech dá koupit dvojice S90 a V90. Překvapit však může informace, že z nabídky zcela vypadnou naftové motory.
21.6.2018 | více
 

Pozor na dálnice u Prahy, hrozí dlouhé kolony. Víme, kudy je při cestě na víkend objet
Opravy dálnic na samém kraji Prahy znamenají zdržení takřka každý den. Jakmile zhoustne doprava, hrozí i více než hodinové kolony. Problém je na dálnicích D1 a D5, kde se opravuje povrch v obou směrech. Víme, kudy problémové úseky objet.
21.6.2018 | více
 

Cena nafty i benzinu mírně klesla. Nejdráž tankují motoristé v Praze, litr naturalu za 34,2 koruny
Nejnižší ceny paliv jsou na jihu Čech. Průměrná cena litru benzinu v Jihočeském kraji je 33,02 koruny.
21.6.2018 | více
 

Dostupných kabrioletů na českém trhu není mnoho. Ten nejlevnější má jen dvě místa k sezení
Blíží se léto a s ním i nejpříhodnější doba pro koupi kabrioletu. Výběr na českém trhu zůstává relativně široký, zvlášť pokud je zákazník ochoten utratit částky vysoko přesahující milionovou hranici. Pokud se však chce dostat pod ni, nabídka se podstatně zúží. Samozřejmě existuje možnost koupě ojetiny, i za částky pod milion korun se dá koupit zachovalý kousek některé ze sportovních značek. Ne každý ale chce starší typ, proto se podívejte, jaké nové kabriolety s cenou do jednoho milionu korun aktuálně na českém trhu seženete.
21.6.2018 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál