Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Astra Excite: nová výbava pro nejprodávanější opel

Vloženo: 22.8.2017

Srpnové změny v ceníku německého Opelu se dotkly také nejprodávanějšího modelu. Astra dostala novou výbavu Excite, která rozšiřuje nabídku o solidně vybavený modely za stále ještě rozumnou cenu.

Aktuální generace Opelu Astra existuje jako pětidveřový hatchback a kombi s názvem Sports Tourer. Praktičtější varianta se prodává v úplně stejných kombinacích motorů, převodovek a výbav jako hatchback, ale je o 25 tisíc korun dražší. Kdo by chtěl sedan, může stále ještě sáhnout po předchozí generaci, která se nyní prodává pod jménem Astra Classic s omezenou paletou pohonných jednotek.

Pro novou Astru je k dispozici pět zážehových motorů počínaje atmosféricky plněným čtyřválcem 1.4/74 kW přes přeplňovaný tříválec 1.0 Turbo/77 kW a čtyřválec 1.4 Turbo/92 a 110 kW až po čtyřválec 1.6 Turbo/147 kW, u kterého si za 30 tisíc korun můžete připlatit za šestistupňovou samočinnou převodovku. Čtveřice turbodieselů představuje výkonové verze čtyřválce o objemu 1,6 litru. První tři varianty 1.6 CDTI/70, 81 a 100 kW využívají pouze jedno turbodmychadlo, nejvýkonnější 1.6 CDTI BiTurbo/118 kW má dvě.

Základní výbava Astry se jmenuje Selection a má ve standardu klimatizaci, šest airbagů, audiosystém s bluetooth ale bez CD, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a sadu na opravu pneumatik. Kombi má navíc střešní ližiny. S výbavou Selection se pojí pouze čtyři nejslabší motory. Atmosféricky plněný čtyřválec 1.4/74 kW stojí 329 000 Kč a litrový tříválec 1.0 Turbo/77 kW přijde na 354 900 Kč (s převodovkou EasyTronic o 25 tisíc více). Za slabší turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW zaplatíte minimálně 402 900 Kč, za silnější 1.6 CDTI/81 kW pak 414 900 Kč. Nejdražší je verze 1.6 CDTI Ecotec, která přijde na 424 900 Kč.

Následuje o 22 tisíc korun dražší výbava Enjoy, která má již ve standardu například větší 16palcová kola, chromovanou přední masku, kůží potažený volant s ovládáním rádia, tempomat nebo elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu. Tuto výbavu lze mít ve všech dostupných motorizacích s výjimkou nejsilnějšího „benzínu“ 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI biTurbo/118 kW. Základní motorizace 1.4/74 kW stojí 351 900 Kč a nejlevnější turbodiesel 1.6 CDTI/70 kW vyjde na 424 900 Kč. Zajímavou alternativou z hlediska úsporného provozu je verze 1.4 Turbo CNG/81 kW, která však stojí 536 900 Kč. To je přesně o 100 tisíc víc, než kolik dáte za stejně výkonný turbodiesel 1.6 CDTI/81 kW.

Na výbavu Enjoy navazuje nová výbava Excite, která je o 45 tisíc korun dražší, ale za to dostanete navíc parkovací senzory vpředu i vzadu, světlomety automatické, okna zatmavená v zadní části vozu, klimatizace automatická dvouzónová, dešťový senzor a kola z lehké slitiny. V nabídce jsou skoro stejné motorizace jako pro Enjoy s výjimkou verze 1.0 Turbo EasyTronic, nejslabšího turbodieselu 1.6 CDTI/70 kW a jeho silnější varianty 1.6 CDTI/100 kW se samočinnou převodovkou.

Porovnali jsme Astru 1.4 Turbo/92 kW Excite s modely Peugeot 308, Ford Focus a Toyota Auris. Podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Nová výbava Excite je srovnatelná s akční výbavou Smile, která je stále v nabídce, a dodává se ve stejných motorizacích jako Enjoy. Ve standardu má například dvouzónovou samočinnou klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo světelný a dešťový senzor. Celkově je levnější oproti Excite o 41 tisíc korun.

Dvě nejvyšší výbavy Astry se jmenují Dynamic a Innovation a k dispozici jsou se všemi motorizacemi včetně nejsilnějšího zážehového motoru 1.6 Turbo/147 kW a turbodieselu 1.6 CDTI bi-turbo/118 kW. Chybí jen základní čtyřválec 1.4/74 kW. Dynamic je levnější o tři tisíce a Innovation šest tisíc korun dražší než Excite.

Dynamic má ve standardu například 17palcová kola z lehkých slitin, lesklé černé B sloupky karoserie, chromované lemování bočních oken, přední mlhové světlomety, černě čalouněný strop, lepší audiosystém s 6 reproduktory, ambientní osvětlení interiéru, start/stop systém, sportovní přední sedadla, vnitřní zpětné zrcátko se samočinnou clonou, dešťový a světelný senzor nebo asistenční systémy v podobě varování před čelní kolizí, upozornění na vybočení z jízdního pruhu, rozpoznávání a zobrazování dopravních značek a autonomní brzdění. Innovation pak nabídne ještě elektrickou parkovací brzdu a dvouzónovou klimatizaci s výdechy i pod předními sedadly pro cestující vzadu.

Kompletní ceník, technická data, výbavy, motorizace a test nové Astry si prohlédněte zde, to samé pro kombi Sports Tourer najdete zde.

Související články

Omlazený Peugeot 308 je až o 30 tisíc korun dražší než předchůdce. Nový turbodiesel v nabídce zatím chybí
Hyundai i30 kombi: Zdražení atraktivní motorizace s přeplňovaným čtyřválcem o 20 tisíc korun
Víceúčelový Opel Meriva nahrazuje malé SUV Crossland X s francouzskou technikou
Ford Focus: v akci verze ST-Line Red&Black se zlevněním až 53 tisíc korun

blog comments powered by Disqus

Volvo zveřejnilo ceny kompaktního SUV XC40. Pod milion korun se zatím nedostanou
Volvo rozšiřuje nabídku svých SUV směrem dolů. Po velké XC90 a středně velké XC60 přichází kompaktní XC40. To jako první vůz značky stojí na modulární platformě CMA a míří proti BMW X1 nebo Audi Q3. Nabídka verzí je ale na českém trhu zatím omezená.
19.11.2017 | více
 

S Vánočným od Hyundaie můžete získat slevu u některých modelů až 30 tisíc
U Hyundaie v rámci své podzimní kampaně připravili zajímavé cenové zvýhodnění některých modelů, které nazvali jako Vánočné. Nabídka se týká řad i10, i20, ix20, i30 a Tucson ve výbavách Best of family a Best of Czech a pohybuje se od 10 do 30 tisíc korun.
18.11.2017 | více
 

Kia Picanto X-Line: nový turbomotor a outdoorová výbava X-Line
Nová Kia Picanto se už na českém trhu etablovala a importér postupně rozšiřuje nabídku. Podzimní novinky představují přeplňovaný litrový tříválec 1.0 T-GDI/74 kW a výbava X-Line. Ta stojí stejně jako špičková GT-Line, ale cílí na trochu jiné zákazníky.
18.11.2017 | více
 

Volkswagen Tiguan: diesely zdraženy o devět tisíc, od výbavy Comfortline standardně adaptivní tempomat
Říjnové zdražování u Volkswagenu postihlo i Tiguan. Oblíbené SUV je nyní dražší o devět tisíc, pokud má pod kapotou turbodiesel. Ceny zážehových verzí se nemění, základní model stojí 582 900 korun. Od výbavy Comfortline je nově ve standardu adaptivní tempomat.
15.11.2017 | více
 

Ford S-Max ST-Line: nová výbava láká na sportovní podvozek a atraktivní designové doplňky
Koncem října rozšířil importér Fordu nabídku rodinného MPV o novou atraktivní výbavu ST-Line s 18palcovými koly a designovým paketem. Stojí o 72 tisíc korun více než výbava Titanium a s motorem 1.5 Ecoboost ji můžete mít již za 855 990 korun.
13.11.2017 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál