Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

Ford Focus: Zdražení turbodieselů a nová výbava Trend Plus

Vloženo: 27.1.2017

Lednový zásah do ceníků českého dovozce fordů je bohužel hlavně o zdražování. Nejvíce se to dotklo sporťáku Mustang, kde se ceny navýšily o bezmála 50 tisíc, my se ale podíváme, jak se to projevilo u Focusu.

Základní provedení Trend se dočkalo zdražení u turbodieselů. V případě motoru 1.5 TDCI/88 kW s ručně řazenou převodovkou o 19 000 na 442 990 Kč a u stejného motoru s automatem PowerShift o 23 000 korun na 492 990 Kč. Ze zážehových motorů zdražil pouze tříválec 1.0 Ecoboost/92 kW v kombinaci se samočinnou šestistupňovou převodovkou PowerShift o 27 tisíc korun na 436 990 Kč.

Jinak je v ceníku i nadále nejlevnější verzí 1.6 Ti-VCT/77 kW za 319 990 Kč, což Focus stále řadí mezi nejlevnější modely nižší střední třídy. Základní výbavu Focusu si pak můžete pořídit také s motory 1.0 Ecoboost/74 kW a 92 kW za 339 990 respektive 359 990 Kč. Na přehled všech pětidveřových hatchbacků nabízených na českém trhu s cenou do 360 tisíc korun se podívejte zde.

Trend přitom rozhodně nemá nějak spartánskou výbavu. Ve standardu nechybí třeba klimatizace, audiosystém s ovládáním na volantu, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač, tříramenný kůží potažený kůží, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie, asistent pro rozjezd ve svahu a 16palcová ocelová kola.

Zajímavou nabídkou je nová akční výbava Trend Plus, která v podstatě střídá vyřazenou výbavu Trend Sport. Rozdíl mezi nimi je minimální. Trend Plus má navíc audiosystém s bluetooth a hlasovým ovládáním a zadní parkovací senzory, ale chybí mu dvouzónová samočinná klimatizace. Verze Trend Plus je k mání s motory 1.0 Ecoboost/92 kW za 389 990 Kč a 1.5 TDCi/88 kW za 484 990 Kč. Jinak ve standardu nechybí například přední mlhové světlomety, barevný osmipalcový dotykový displej na středovém panelu, loketní opěrka mezi předními sedadly, chromované lišty u spodní linie bočních oken a 16" kola z lehkých slitin.

Porovnali jsme Focus 1.5 EcoBoost/110 kW Trend Plus s modely Opel Astra a Seat Leon. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete libovolně měnit stejně jako celé modely, motorizace či výbavy.

Vrcholem luxusu u Focusu je tradičně výbava Titanium. Ta byla zdražena o 17 až 60 tisíc korun, ale nově ji obohatil dotykový displej na středovém panelu a diodové světlomety pro denní svícení. S motorem 1.0 Ecoboost/92 kW přijde verze Titanium na 421 990 korun, s motorem 1.5 Ecoboost/110 kW stojí 446 990 Kč. Jinak v této výbavě nechybí například 16palcová kola z lehkých slitin, audiosystém s bluetooth a hlasovým ovládáním tempomat, elektricky ovládaná zadní okna, startovací tlačítko nebo zadní středová loketní opěrka s úložným prostorem a držáky na nápoje či sedadlo řidiče s nastavitelnou bederní opěrkou.

Alternativu k luxusnímu modelu Titanium představuje sportovně se tvářící provedení ST-Line, které se od ostatních Focusů liší černou mřížkou chladiče se vzorem včelí plástve, lakovanými bočními nástavci, spodním spojlerem předního nárazníku v barvě karoserie, zadním sportovním nárazníkem s integrovaným difuzorem a logem ST-Line na bocích vozu. V základní výbavě jsou dále 17palcová kola z lehkých slitin, kožený tříramenný sportovní volant, diodové světlomety pro denní svícení, hliníkové pedály a ozdobné lišty prahů předních dveří s nápisem ST-Line. Nechybí ani audiosystém s bluetooth a hlasovým ovládáním.

Nyní byla tato výbava zdražena o devět a 41 tisíc korun, nejlevnější je s motorem 1.5 Ecoboost/110 kW za 438 990 Kč.

Pokud si připlatíte pouze 10 tisíc korun navíc, můžete mít variantu ST-Line Red&Black, která má navíc elektricky ovládaná okna vzadu, startování tlačítkem a speciální červený nebo černý lak karoserie se střechou a zpětnými zrcátky v kontrastní barvě, volant a řadicí páku s červeným prošíváním kůže, kožené madlo ruční brzdy s červeným prošíváním, zadní zatmavená skla a 18palcová kola z lehkých slitin. Platí to ovšem pouze pro verzi s turbodieselem 1.5 TDCI/88 kW, která přijde na 520 990 Kč. U modelu 1.5 EcoBoost/110 kW je navýšení 50 tisíc, což se samozřejmě nevyplatí.

K podobnému zlevnění došlo také u karosářské varianty kombi, jejíž nabídka přesně kopíruje pětidveřový hatchback s tím rozdílem, že verze se zážehovými motory jsou dražší o 20 tisíc a verze se vznětovými o 40 tisíc korun.

Porovnali jsme Focus Combi 1.5 TDCi/88 kW Titanium s konkurenčními modely Renault Mégane Grandtour a Volkswagen Golf Variant. Podívejte se zde.

Kompletní ceník Fordu Focus najdete zde, to samé k verzi Focus Combi pak zde.

Související články

Renault Mégane Grandtour: nová generace rodinného kombi startuje na 369 900 Kč
Za novou Octavii s dělenými světlomety dáte minimálně 407 900 Kč
Ford Edge Vignale TOP Edition: Vyčerpávající prémiová výbava za necelých 1,3 milionu korun
Toyota Auris: Redukce motorového programu a akční výbava Sprint za 384 900 Kč

blog comments powered by Disqus

Auta do zásuvky zdražila. Víc dáte za Peugeot e-208 i Opel Corsa-e
Elektromobily skupiny PSA na českém trhu přidaly na ceně. Částku 10 až 30 tisíc korun si tak musíte připravit na modely Peugeot e-208, e-2008, ale i Opel Corsa-e.
5.6.2020 | více
 

Citroën Berlingo jde proti proudu. Zlevňuje a dostal delší záruky
Na koupi rodinného kompaktu lze ušetřit až 25 tisíc korun. Kromě toho nabízí Citroën i flexibilní záruku a to až na 200 tisíc kilometrů. Máme podrobnosti.
3.6.2020 | více
 

Hyundai zdražil své nejmenší hatchbacky. Za i10 a i20 zaplatíte víc
V červnu se zvedají ceny u korejské automobilky. Zdražení se týká Hyundai i10 a i20 a to ve všech výbavách. Navíc se platí 10 tisíc korun.
1.6.2020 | více
 

Nejlevnějším mild-hybridům kraluje Suzuki. Tři koupíte do 300 tisíc korun
Nabídka vozů s mild-hybridními motory se na českém trhu rozšiřuje. Hledali jsme nejlevnější modely, celkem našli 10 do částky 700 tisíc korun. Tři z nich se ale dokonce vejdou pod 300 tisíc.
27.5.2020 | více
 

Toyota Yaris je v Česku od 335 tisíc korun. Máme podrobný ceník
Japonská automobilka už na českém trhu prodává novou generaci Toyoty Yaris. Malý městský hatchback se prodává se třemi benzinovými motory a v pěti výbavách. Podívejte se na podrobnosti.
25.5.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál