Auta v porovnavači: žádné :: v poptávkovém formuláři: žádné
Vybermiauto.czAutodata › Novinky

U Peugeotu optimalizovali ceníky a odstranili bonus při výkupu starého vozu

Vloženo: 9.1.2017

S příchodem nového roku má Peugeot nové ceníky. Zmizel bonus při výkupu starého vozu, některé modely byly zlevněny, jiné zdraženy nebo se nabídka redukovala. Za zmínku stojí výrazné slevy řady 508 až o 19 tisíc korun.

U nejmenšího modelu 108 byl odstraněn bonus 10 tisíc korun při výkupu vozu a všechny výbavy podražily plošně o 2000 korun. Konkrétně se jedná o třívdeřový model ve výbavách Active a Allure a pětidveřový model ve výbavách Active, Allure a Allure TOP. Nejlevnější třídveřový Peugeot 108 Active 1.0 VTI/51 kW tak přijde na 240 tisíc korun, nejdražší pětidveřový Allure TOP 1.2 Puretech/60 kW na rovných 300 tisíc korun. S těmito cenami se malý peugeot rozhodně nepodbízí. Podívejte se zde, jaké další automobily u nás pořídite za čtvrt milionu korun a méně.

Také u modelové řady 208 byl odstraněn bonus 20 tisíc korun při výkupu vozu. Samotný ceník se upravoval oběma směry. U pětidveřového modelu došlo ke zdražení motoru 1.2 Puretech/81 kW, který se nabízí pouze v nejvyšší výbavě Allure, o 5000 korun na 365 tisíc korun (+30 tisíc za samočinnou převodovku EAT6). U této motorizace Peugeot zároveň upravil technické údaje. Konkrétně hodnoty spotřeby, které se po novém měření lehce zvýšily: ve městě o 0,7 litru na 5,9 l/100 km, mimo město o 0,2 na 3,9 l/100 km a kombinovaná o 0,3 litru na 4,6 l/100 km. Jinak byly plošně zlevněny všechny turbodiesely 1.6 BlueHDI/55, 73 a 99 kW o 5000 korun. S nejslabším motorem 1.6 BlueHDI/55 kW ve výbavě Active tak pětidveřový Peugeot 208 přijde na 325 tisíc korun.

Porovnali jsme jej s konkurencí v podobě Fordu Fiesta a Škody Fabia. Podívejte se zde. Parametry srovnání můžete měnit podle svých potřeb, měnit můžete i motorizace, výbavy nebo celé modely.

Bonus při výkupu 10 tisíc korun byl zrušen i u crossoveru 2008. Také zde došlo k novému měření oficiáloní spotřeby u motoru 1.2 Puretech/81 kW. Snížila se nejvyšší rychlost na 188 km/h a kombinovaná spotřeba zvýšila o 0,6 litru na 5,0 l/100 km. Sleva o 5000 korun u turbodieselů se zde týká pouze nejlevnější varianty 1.6 BlueHDI/55 kW prodávané výhardně ve výbavě Active. Tento model nyní přijde na 385 tisíc korun.

U inovovaného modelu 301 došlo k decentnímu zdražení o 1000 korun, takže nejlevěnjší model 1.2 Puretech/60 kW ve výbavě Active nyní pořídíte za 170 tisíc korun, vyšší výbava Allure je dražší o 15 tisíc korun.

Zájemci o mnohem oblíbenější řadu 308 přišli rovněž bonus 20 tisíc korun při výkupu vozu a musí se připravit i na celkové zdražení o pět tisíc korun s výjimkou základního modelu 1.2 Puretech/60 kW Access. Ten přijde i nadále na 340 tisíc korun. Stejná motorizace ve výbavě Active je však nyní dražší o 40 tisíc korun, základní model s motorem 1.2 Puretech/81 kW v nejvyšší výbavě Allure pak stojí již 450 tisíc korun.

Nabídka jednotlivých variant u zástupce francouzského lva ve střední třídě modelu 508 byla zlevněna a zredukována na tři modely. „Pětsetosmička“ se již nenabízí v základní výbavě Active a z motorového programu zmizel agregát 1.6 BlueHDI. Sedan 508 2.0 BlueHDI/110 kW ve výbavě Allure byl zlevněn o 11 tisíc na 665 000 Kč, silnější varianta 2.0 BlueHDI/133 kW se samočinnou převodovkou EAT6 o 19 tisíc korun na 725 000 Kč a top model GT s motorem 2.0 BlueHDI/133 kW EAT6 o devět tisíc korun na 825 000 Kč. To samé platí také pro kombi 508 SW, které je o 40 tisíc korun dražší.

Porovnali jsme nejlevnější Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI/110 kW Allure s modely Ford Mondeo kombi a Renault Talisman Grandtour. Podívejte se zde.

Zdražení se naopak dočkala pseudoterénní verze 508 RXH. Model s hybridním pohonným ústrojím 2.0 HDI Hybrid4 a pohonem všech kol byl zdražen o 8900 korun na 955 000 Korun, varianta s pohonem předních kol poháněná turbodieselem 2.0 BlueHDI/133 kW EAT6 ve výbavě Allure dokonce o 17 tisíc korun na 850 tisíc korun.

Na kompletní aktuální nabídku Peugeotu se podívejte zde.

Související články

Dvacet nejoblíbenějších značek na evropském trhu v červnu 2016
Deset nejlevnějších naftových aut
Nový Peugeot 3008: větší, úspornější, vybavenější, ale také dražší
Peugeot 208 přišel o nejslabší motor, nabídka nyní začíná na 265 tisících korunách

blog comments powered by Disqus

Auta do zásuvky zdražila. Víc dáte za Peugeot e-208 i Opel Corsa-e
Elektromobily skupiny PSA na českém trhu přidaly na ceně. Částku 10 až 30 tisíc korun si tak musíte připravit na modely Peugeot e-208, e-2008, ale i Opel Corsa-e.
5.6.2020 | více
 

Citroën Berlingo jde proti proudu. Zlevňuje a dostal delší záruky
Na koupi rodinného kompaktu lze ušetřit až 25 tisíc korun. Kromě toho nabízí Citroën i flexibilní záruku a to až na 200 tisíc kilometrů. Máme podrobnosti.
3.6.2020 | více
 

Hyundai zdražil své nejmenší hatchbacky. Za i10 a i20 zaplatíte víc
V červnu se zvedají ceny u korejské automobilky. Zdražení se týká Hyundai i10 a i20 a to ve všech výbavách. Navíc se platí 10 tisíc korun.
1.6.2020 | více
 

Nejlevnějším mild-hybridům kraluje Suzuki. Tři koupíte do 300 tisíc korun
Nabídka vozů s mild-hybridními motory se na českém trhu rozšiřuje. Hledali jsme nejlevnější modely, celkem našli 10 do částky 700 tisíc korun. Tři z nich se ale dokonce vejdou pod 300 tisíc.
27.5.2020 | více
 

Toyota Yaris je v Česku od 335 tisíc korun. Máme podrobný ceník
Japonská automobilka už na českém trhu prodává novou generaci Toyoty Yaris. Malý městský hatchback se prodává se třemi benzinovými motory a v pěti výbavách. Podívejte se na podrobnosti.
25.5.2020 | více
 

Všechny články | Odebírat RSS kanál