Aktualizováno: 8.9.2017

Test Volkswagenu Polo

 

 
Se 14 miliony prodaných kusů patří Volkswagen Polo mezi nejúspěšnější vozy z kategorie malých hatchbacků do města. Jenže slovo „malý“ by se už při popisování jeho nové generace možná používat nemělo. Auto se zvětšilo a poprvé délkou přesáhlo hranici čtyř metrů. Kromě toho přináší i bohatou výbavu. Problémem může být vyšší cena.

Nový Volkswagen Polo je podle výrobce uvnitř stejně velký jako Golf čtvrté generace, tedy vůz z přelomu tisíciletí. Růstu pomohl hlavně přechod na koncernovou platformu MQB A0, což Polu přineslo velkou konkurenční výhodu. S platformou se pojí dobré jízdní vlastnosti i možnost bohaté technologické výbavy. Polo tak není žádná plechovka, ale dospělý hatchback nejen na městské cestování.

V Česku bude samozřejmě jeho konkurentem hlavně domácí Škoda Fabia, ale kategorie malých hatchbacků nabízí obrovské množství voleb. Lidé mohou sáhnout třeba i pro levné Hyundai i20, vybavené Suzuki Swift,  nebo stylovém Citroënu C3.

Polo v Německu učarovalo hlavně důchodcům, nová strategie je ale jasná – přilákat mladé řidiče. A tak má vůz nápadné barvy, hezké dekory uvnitř a nabízí širokou konektivitu. To by mohlo opravdu pomoci mladším řidičům za volant. Problémem bude jen vysoká cena (září 2017). Za volantem Pola ale velmi často uvidíme také ženy, poslouží jako druhé auto do rodiny.

"SEat alhambr ".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus