Aktualizováno: 13.12.2017

Test VW Golf Variant

 

 
Jeden z nejlépe jezdících kombíků nižší střední třídy - to je nový Volkswagen Golf Variant. V řadě parametrů také patří mezi nejprostornější. Nabízí nejen pohon přední nápravy, ale i všech kol označovaný 4Motion.

Ze druhé misky vah, která obsahuje negativa, musím zmínit hlavně vyšší cenu než u většiny konkurentů, kterou ale částečně vyvažuje bohatá výbava. Na zadní sedadla se bezpečně posadí pouze dva dospělí, prostřední místo lze využít jen pro děti. Výkonově slabší verze Volkswagen vybavil stejně jako u hatchbacku jednodušší a levnější zadní nápravou, která z technického hlediska znamená proti předchůdci krok zpět.

Sofistikovanější víceprvková zadní náprava, díky níž Golf Variant naopak v obloucích nad soupeři vyniká, zůstala variantám nad 90 kW včetně (po modernizaci v roce 2015 od 92 kW) a všem provedením s pohonem všech kol.

Kombík Variant odvozený od sedmé generace Volkswagenu Golf se vyrábí v německém závodě Zwickau nebo nizozemském Emdenu a na českém trhu se prodává od začátku léta 2013. V roce 2017 proběhla modernizace, která se mírně podepsala na vnějším designu a docela zásadně na přístrojové desce.

Výrobce nabízí i speciální varianty, které vedeme jako samostatné modely - například sportovní R Variant nebo terénní Golf Alltrack.

"SEat alhambr ".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus