Aktualizováno: 25.2.2020

Test Toyoty RAV4

 

 
Nová generace Toyoty RAV4 přináší více prostoru, lepší výbavu a pohodlnější svezení. Sází hlavně na hybrid nebo benzinové motory, diesel u ní nenajdete. Díky nápadnému designu si ji na silnici určitě nespletete s žádným jiným SUV.

Toyota RAV4 vyjela na silnice už v roce 1994 a je právem považovaná za jednoho ze zakladatelů kategorie SUV. Tehdy měla ještě rezervu na zadních dveřích, ale postupem času se proměnila v moderně vyhlížející vůz. To bezvýhradně platí pro její už pátou generaci.

Auto stojí na platformě Toyoty s označením TNGA, kterou největší světová automobilka používá pro drtivou většinu vozů ze svého portfolia. Toyotě se už nevyplatilo vyvíjet diesel pro Evropu a tak  pod kapotu tohoto vozu nasadila hybridy, na které klade velký důraz. Za pozornost ale stojí i verze s benzinovým motorem.

Auto bychom doporučili rodinám, které jej budou používat při cestách na výlety nebo dovolenou, ale očekávají spíš menší nájezd okolo 25 tisíc kilometrů za rok. Jinak by už bylo vhodnější podívat se spíš po naftové konkurenci. RAV4 má solidně prostorný interiér i kufr a tak může pohodlně sloužit jako jediný vůz pro rodinu.

V únoru 2020 jsme testovali Toyoty RAV4 s benzinovým dvoulitrem, automatickou převodovkou a pohonem všech kol. Je zajímavé, že ve výbavě Comfort jde o relativně dostupné SUV, které ovšem nabízí poměrně vysoký uživatelský komfort.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus