Aktualizováno: 15.5.2017

Test Suzuki Ignis

 

 
Suzuki oživilo jméno Ignis. Tak se jmenovalo malé SUV, jehož prodej byl ukončen v roce 2008. Teď se vrací na scénu. Nový Ignis je křížencem hatchbacku a SUV podobně jako původní Ignis.

Pětidveřové Suzuki Ignis měří na délku 3,7 metru, takže patří do nejmenší kategorie miniaut a jeho jediným přímým konkurentem byl při uvedení na trh na jaře roku 2017 Fiat Panda. Stejně jako on dokáže i Suzuki Ignis nabídnout kromě základního pohonu přední nápravy i znak 4x4. Na jaře roku 2017 šlo o nejdostupnější nové auto s pohonem všech kol na českém trhu.

Jako největší výhody nového Suzuki Ignis v porovnání s konkurencí vidím kromě možnosti pohonu všech kol nízkou spotřebu a hbitý jízdní projev zejména ve městě. Potěší i vynikající podélná prostornost v kabině nebo možnost posouvání zadních sedadel a polohování jejich opěradel od druhé výbavy. S tímto prvkem se ale Ignis stává z pětimístného auta čtyřmístným.

Nejvíce nám vadil velmi tvrdý podvozek, který hlavně cestujícím na zadních sedadlech dává na nerovnostech pořádně zabrat.

Suzuki Ignis se na českém trhu podává od března 2017. Vyrábí se v Japonsku.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus