Aktualizováno: 6.12.2016

Test Subaru Levorg

 

 
Rodinný a manažerský kombík, se kterým je radost jezdit, i když se v Česku prodává pouze s automatickou převodovkou - to je Subaru Levorg.

Když rozklíčujeme jeho jméno - LEgacy reVOlution touRinG - zjistíme, že jde o ideového nástupce modelu Legacy. Od většího kombíku Outback se liší tím, že nijak nekoketuje s kategorií SUV a výhradní pohon všech kol využívá k lepším vlastnostem na běžných silnicích.

Velikostí se Subaru Levorg řadí přesně mezi kompaktní a střední třídu. Je jen o půl centimetru delší než třetí generace Škody Octavia Combi.

Zásadní výhodu při porovnání s konkurencí představují velmi přitažlivé jízdní vlastnosti - parádně naladěný podvozek, sportovní a informativní řízení nebo okamžitá reakce benzinového turbomotoru na sešlápnutí plynu.

Jako největší nevýhodu vidím i po aféře Dieselgate absenci naftového motoru a také manuální převodovky.

Cena se jeví jako vysoká při porovnání se základními variantami ostatních kombíků. Stejně vybavení a motorizovaní soupeři ale nestojí výrazně méně, spíš naopak.

Subaru Levorg je podle mne kombíkem pro dobře vydělávajícího tátu od rodiny, který se nechce vzdát radosti z řízení.

Model původně určený pouze pro zámořské trhy se v Česku prodává od podzimu 2015 a dováží se z Japonska.

"SEat alhambr ".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus
  • Mercedes-Benz CLA Shooting Brake