Aktualizováno: 16.11.2017

Test Subaru Impreza

 

 
Subaru Impreza působí v nižší střední třídě jako zjevení. Nabízí jen dva benzinové motory, ale vždy s pohonem všech kol a automatem. K tomu špičkový podvozek. Nejde tak o vůz pro masy, jako spíš pro příznivce značky a japonských aut. K tomu všemu ještě přidává navrch bohatou bezpečnostní výbavu, která je standardem.

Subaru Impreza stojí na nové platformě, velikostně se ale měnilo jen v rámci několika centimetrů. Nové stavba vozu ale slibuje tužší šasi a skvělé chování na silnici. Trochu nezvyklá je jednoduchá nabídka motorů, která zahrnuje jen benzinovou jedna-šestku a dvoulitr. První zmiňovaný je navíc oproti konkurenci slabý.

Za volantem Subaru Impreza zřejmě nejčastěji uvidíme starší páry nebo jen muže, kteří byli věrní japonské automobilce už delší dobu. Bytelnost vozu a bezpečnostní systém EyeSight v základu ocení ale i rodiny s jedním potomkem, pro které by mohla být tato velikost vozu ideální.

Se Subaru Impreza jsme jezdili na mezinárodní prezentaci na Mallorce, kde jsme vyzkoušeli oba jeho motory. Ceník v době psaní tohoto testu (14. listopad 2017) nebyl ještě zveřejněný.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus