Aktualizováno: 21.7.2015

Test Renaultu Mégane R.S.

 

 
Jeden z nejzábavnějších a nejvíc ďábelských hatchbacků - to je Renault Mégane RS.

Pokud si připlatíte za sportovnější podvozek Cup se samosvorným diferenciálem, větší devatenáctipalcová kola a sportovní sedadla Recaro, dostanete rallyové auto v civilní podobě.

Auto typu Méganu RS si může pořídit pouze opravdový nadšenec do sportovní jízdy, který musí mít dost peněz na pořizovací cenu vyšší než u dobře vybaveného manažerského auta, a docela drahý provoz vozu.

Na rozdíl od ostatních modelů Mégane se nevyrábí ve Španělsku ani v Turecku, ale ve francouzském Dieppe, sídle divize Renault Sport a původní továrně sportovní značky Alpina.

Renault Mégane RS odvozený od třetí generace modelu Mégane se v Česku prodává od konce roku 2009, v roce 2012 prošel první modernizací a v roce 2014 druhou. Po té jsem ho ještě nezkoušel, a proto zatím nabízí odkaz na test z roku 2012.

"Test Renaultu Mégane RS".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus
  • Honda Civic Type R
  • Kia pro_cee´d GT
  • Opel GTC OPC
  • SEAT Leon SC Cupra
  • Volkswagen Golf 3dv. GTI/GTD FL