Aktualizováno: 15.4.2019

Test modernizovaného Renaultu Kadjar

 

 
Univerzální auto do města i do přírody, pro rodiny i aktivní páry a jednotlivce obou pohlaví - to je nový Renault Kadjar.

Renault byl poslední velkou značkou, které chyběl model v čím dál populárnější kategorii SUV nižší střední třídy a nový Kadjar to napravil.

Znalci kompaktních poloterénních vozů označovaných také jako crossovery (kříženci různých typů aut) namítnou, že se v Česku nepříliš úspěšně prodával Koleos, což byl ale o něco větší vůz, navíc vyráběný v Koreji v továrně značky Samsung. Kadjar se montuje ve španělské Palencii.

Pokud vám Kadjar připomíná Nissan Qashqai, máte dobrý postřeh. Díky alianční spolupráci Nissan-Renault sdílejí obě auta spoustu technických řešení. Společné mají i velmi cizokrajně znějící jméno.

Renault Kadjar se nabízí s pohonem přední nápravy i všech kol. Jeho největší předností v porovnání s konkurenty je podle mne i po modernizaci koncem roku 2018 design. Potěší také zavazadlový prostor.

Jako největší problém vidím na vůz značky Renault relativně vysokou cenu, zvláště tu startovací, což ale nahrazuje bohatá standardní výbava. Podprůměrné je odhlučnění kabiny.

Většinou vlastností se Renault Kadjar řadí při porovnání s ostatními rodinnými SUV k průměru. Příliš nevyčnívá v dobrém ani ve zlém.

Renault Kadjar se v Česku prodává od června 2015. Koncem roku 2018 prošel faceliftem.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus