Aktualizováno: 26.5.2017

Test modernizovaného Renaultu Captur

  • Sexy faktor: 5
  • Rodinný faktor: 2
  • Byznys faktor: 2
  • Fun faktor: 1
  • Offroad faktor: 1
  • Ženský faktor: 4

 
Kříženec hatchbacku, víceúčelového vozu MPV a auta do terénu se dostal do poloviny svého životního cyklu. To znamená facelift. Ten přinesl hlavně hodně nové výbavy, luxusní verzi Initiale Paris a také lehkou úpravu vzhledu, která ho víc posunula k většímu SUV Kadjar.

Renault Captur je univerzální auto pro každodenní jezdění za prací i zábavou, po městě nebo venkově. Hodí se i na delší cesty a tak se bude líbit hlavně mladým rodinám bez dětí nebo s jedním potomkem. Velký potenciál má i u žen. Naopak se nehodí pro ty, kteří to myslí s jízdou v terénu vážně. Jeho vzhled po faceliftu je ještě více „do SUV“, ale to neznamená, že u něj najdete pohon všech kol nebo jakoukoliv výbavu pro off-road. Není to ani žádný rychlích.

Facelift přinesl drobné změny, nové barevné kombinace v kabině i exteriéru. Celkově auto působí svěžeji. Novinkou je luxusní verze Initiale Paris, kterou mají právě větší sourozenci Capturu. Tu jsme během prvních jízd testovali a můžete se o ní dočíst víc v sekci věnované designu.

Faceliftovaný model se na českém trhu prodává od jara roku 2017.

Design

Renault Captur - pohled ¾ zepředu dopravaRenault Captur - pohled bok dopravaRenault Captur - pohled záď čistáRenault Captur - pohled ¾ zezadu dolevaRenault Captur - pohled příď čistá

 

Facelift jako obvykle přinesl drobné změny designu, které jsou patrné na autě snad na první pohled.

Test modernizovaného Renaultu CapturNejnápadnější je maska chladiče navazující přímo na světlomety. Design mřížky se mění podle verze, varianta Initiale Paris má chromové plošky, které ji dozdobují.

Test modernizovaného Renaultu CapturNově je možné pořídit si světlomety s kompletní LED technologií, což nejen zlepšuje osvětlení vozovky před autem, ale mění i vzhled samotných svítilen.

Test modernizovaného Renaultu CapturPřibyly také diody pro denní svícení, které nově obkružují mlhovky na předním nárazníku. Auto tak víc připomíná velký Renault Kadjar nebo nejnovější model Koleos.

Test modernizovaného Renaultu CapturČirá brzdová světla mají jasnou strukturu a jsou pěkná na pohled. Samozřejmě také využívají diodovou techniku.

Test modernizovaného Renaultu CapturPokud sáhnete hluboko do peněženky a připlatíte si za top výbavu Initiale Paris, bude auto o tomto kroku patřičně informovat vaše okolí. Nápisy se nachází na několika místech karoserie.

Test modernizovaného Renaultu CapturA dokonce i na lesklém prahu dveří.

Captur po faceliftu přichází s novými barevnými možnostmi. Novinkou jsou oranžová Atacama, modrá Ocean a černá Améthyste (právě pro verzi Initiale Paris). Nový je také odstín střechy šedá Platine. Celkem je k dispozici 30 různých kombinací.

Velmi povedený je také interiér, který nabízí nové potahy sedadel.

Test modernizovaného Renaultu CapturVe variantě Initiale Paris samozřejmě najdete kůži. V testovaném voze ladila pěkně s odstíny karoserie.

Test modernizovaného Renaultu CapturRozhodně bychom se ale nestyděli ani za látkové provedení u levnějších verzí, které je velmi příjemné na pohled i dotek.

Test modernizovaného Renaultu CapturNové designy přináší také kola.

Francouzi jsou pyšní na design a myslím, že Captur se poměrně povedl. Rozhodně nevypadá jen jako Clio na zvýšeném podvozku.

Pokračování článku Řidičova zóna

 
 

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus