Aktualizováno: 26.5.2017

Test modernizovaného Renaultu Captur

 

 
Kříženec hatchbacku, víceúčelového vozu MPV a auta do terénu se dostal do poloviny svého životního cyklu. To znamená facelift. Ten přinesl hlavně hodně nové výbavy, luxusní verzi Initiale Paris a také lehkou úpravu vzhledu, která ho víc posunula k většímu SUV Kadjar.

Renault Captur je univerzální auto pro každodenní jezdění za prací i zábavou, po městě nebo venkově. Hodí se i na delší cesty a tak se bude líbit hlavně mladým rodinám bez dětí nebo s jedním potomkem. Velký potenciál má i u žen. Naopak se nehodí pro ty, kteří to myslí s jízdou v terénu vážně. Jeho vzhled po faceliftu je ještě více „do SUV“, ale to neznamená, že u něj najdete pohon všech kol nebo jakoukoliv výbavu pro off-road. Není to ani žádný rychlích.

Facelift přinesl drobné změny, nové barevné kombinace v kabině i exteriéru. Celkově auto působí svěžeji. Novinkou je luxusní verze Initiale Paris, kterou mají právě větší sourozenci Capturu. Tu jsme během prvních jízd testovali a můžete se o ní dočíst víc v sekci věnované designu.

Faceliftovaný model se na českém trhu prodává od jara roku 2017.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus