Aktualizováno: 15.1.2019

Test Peugeotu Rifter

 

 
Peugeot Rifter je sice v automobilovém světě nové jméno, ale jde již o třetí generaci osobní verze malé dodávky, která se dosud prodávala pod označením Partner Tepee a vždy byla sourozencem v Česku úspěšnějšího Citroënu Berlingo.

Vybavením interiéru i jízdními vlastnostmi se Peugeot Rifter blíží čistě osobním MPV, která pomalu vymírají a nahrazují je vozy kategorie SUV. Stále však občas nezapře, že se prodává i jako čistě užitkové dodávkové auto, které se jmenuje stále Partner.

V porovnání s čistě osobními MPV nabídne Rifter lepší poměr ceny a výbavy nebo víc prostoru v kabině i kufru. Zároveň však majitel dostane liknavější základní naftový motor a o něco neohrabanější jízdní vlastnosti.

Rifter se ze tří sourozenců (kromě Berlinga se nově vyrábí na jedné lince i Opel Combo Tour) nejvíce nechal inspirovat poloterénními vozy SUV, takže jeho design vypadá robustně a odolně.

Při porovnání s přímými konkurenty potěší objemný a široký zavazadlový prostor i úspornost pohonných jednotek.

Kromě pětimístného existuje za příplatek i sedmimístné provedení. Jako samostatný model vedeme prodloužený Rifter Long.

Peugeot Rifter si budou pořizovat zejména živnostníci, rodiny a aktivní páry z menších měst a vesnic.

Vyrábí se svými sourozenci Citroënem Berlingo a Opelem Combo Life ve španělském Vigu a portugalském Mangualde. 

Na českém trhu se Peugeot Rifter prodává od srpna 2018.

"SEat alhambr ".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus