Aktualizováno: 19.12.2019

Test druhé generace kombíku Opel Insignia Sports Tourer

 

 
Druhá generace Opelu Insignia Sports Tourer se proti té první ještě natáhla, takže na délku měří téměř pět metrů a je ve střední třídě skutečným gigantem. Naštěstí ale mezigeneračně výrazně zhubla, a to jak vizuálně tak reálně - v některých verzích až o 200 kg.

Díky tomu se s ní velmi lehce, ale přitom stále komfortně jezdí. Zkrátka k ní už mnohem lépe sedí označení Sports Tourer. V interiéru je více místa než u předchozí Insignie ST a to jak do šířky, tak zejména na nohy. Do kabiny si teď pohodlně sednou i čtyři basketbalisté.

Konkurenční výhodou jsou i příznivé ceny.

Naopak jako slabinu stále vidím parametry motorů, i když i zde došlo k mezigeneračnímu pokroku. 

Zavazadlový prostor potěší délkou, ale zamrzí jeho mělkost.

K dispozici jsou verze s pohonem přední nápravy i všech kol.

Opel Insignia Sports Tourer se řadí k typickým manažerským kombíkům. Pořizovat si ho budou zejména dobře placení muži, většinou tátové od rodin, kteří z nějakého důvodu nechtějí, nebo v práci nesmějí jezdit SUV a chtějí něco jiného než obligátní dvojici Superb-Passat.

Druhá generace Opelu Insignia Sports Tourer se na českém trhu prodává od poloviny roku 2018.

V roce 2019 jsme v týdenním testu vyzkoušeli nejostřejší verzi s označením GSi.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus