Aktualizováno: 19.12.2020

Test Opelu Insignia Grand Sport

 

 
Opel zmodernizoval svůj manažerský model Insignia. Doslova revoluce se odehrála pod kapotou. Menších kosmetických změn se pak dočkal exteriér vozu, v kabině přibyly vyspělejší a propracovanější technologie. Opravdovou lahůdkou jsou nové světlomety IntelliLux LED Pixel.

Druhá generace Opelu Insignia se chlubí výrazně lepšími jízdními vlastnostmi, zajímavým designem i novými motory. Pořádně také narostla. Německá automobilka se díky ní znovu zapojila do lítého boje o místo zejména ve firemních flotilách.

V roce 2009 vybojoval Opel Insignia titul auto roku, velmi rychle ale zestárl a většina konkurentů ho zásadně předběhla. Těžký sedan a liftback ale na začátku roku 2017 nahradila nová generace. Nyní se už Insignia prodává jen jako praktičtější liftback (navíc dostala nové jméno Grand Sport), anebo jako kombi (Sports Tourer).

Auto se proměnilo snad ve všech směrech. Je vidět, že si v Rüsselsheimu dali opravdu záležet. Nový Opel Insignia je o poznání delší, širší, ale i nižší. Výrazně zhubl, dostal parádní moderní design a nové motory. Do boje se tak postaví hlavně proti konkurentům, kteří usilují o firemní klientelu. Úhlavními nepřáteli jsou Volkswagen Passat, Škoda Superb nebo Ford Mondeo.

Líbit by se také mohl podnikatelům, kteří potřebují přes týden solidní reprezentaci, ale o víkendu si chtějí vyrazit s rodinou na výlet. Díky praktickému řešení pátých dveří typu liftback je i poměrně praktický. Větší rodiny ale zřejmě zvolí kombi.  

V prosinci roku 2020 jsme mezi prvními v České republice měli možnost vyzkoušet Opel Insignia v modernějším balení a rovnou v té nejvyšší sportovně laděné specifikaci GSi. Pod pokličkou už nečekejte žádný "přeturbený" diesel, nově se zde totiž usadil výkonný benzinový dvoulitr s výkonem 230 koní!

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus