Aktualizováno: 21.8.2020

Test Mitsubishi Space Star

 

 
Jeden z nejdostupnějších vozů na českém trhu Mitsubishi Space Star prošlo omlazující kůrou. Nový je nejen design exteriéru, ale též interiéru. Přibyly kvalitnější materiály a parkovací kamera. Pod kapotou zůstalo vše při starém.

Levný pětidveřový malý hatchback však s délkou 3,845 metrů patří mezi nejkratší auta v segmentu. Přesto ho neřadíme o kategorii níž, protože je výrazně delší než všechny minivozy. Měřeno škodovkami, jde o vůz s rozměry mezi Citigo a Fabií.

Mezi konkurenční výhody Mitsubishi Space Star v porovnání s ostatními vozy velikosti Škody Fabia patří kromě nízké ceny i pohodlný podvozek, který si poradí s většinou nerovností. Potěší i příplatkový dotykový displej multimediálního systému.

Největší slabinou vozu je bezpochyby lenost základního litrového motoru, nekultivovanost a hlučnost o něco silnější testované dvanáctistovky nebo velké náklony karoserie v zatáčkách.

Zákazníky si podle nás Space Star najde hlavně mezi staršími motoristy, nejčastěji páry. Jde totiž o vůz s velmi nekomplikovanou obsluhou.

Mitsubishi Space Star se v Česku prodává od druhé poloviny roku 2018, ale nejde o novinku. Auto se na různých trzích vyrábí od roku 2012, v roce 2016 pak absolvovalo první modernizaci a nyní v roce 2020 druhou. 

Krátce po posledním faceliftu se nám do redakce dostalo Mitsubishi Space Star ve stále ještě dostupné výbavě Invite, jenž startuje od 289 850 Kč s litrovým motůrkem a manuální převodovkou. Námi zkoušený exemplář byl osazen silnějším benzinovým agregátem o objemu 1,2 litru. 

Nutno ještě dodat, že koncem léta roku 2020 není k dispozici základní provedení Inform. Důvodem je dočasné vyprodaní. Na český trh by se nejlacinější verze měla vrátit koncem tohoto roku.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus