Aktualizováno: 25.10.2017

Test Jaguaru XF Sportbrake

 

 
Kombi varianta modelu druhé generace Jaguaru XF přichází skoro tři roky po sedanu. Důvodem je údajně fakt, že se v Jaguaru museli zaměřit především na vývoj SUV, o která je mezi zákazníky větší zájem. Ale kombík spadající do kategorie manažerských vozů zase může oslovit ty, kteří rádi řídí a líbí se jim auto klasické koncepce, nikoli zvýšený vůz. A tak má XF i v době všudypřítomných SUV své místo.

Jde o konkurenta pro Audi A6 Avant, BMW 5 Touring nebo Mercedes-Benz E Kombi. Případně také velký kombík od Volva, tedy model V90.

Proč by si zájemce měl vybrat právě Jaguar? Důvodů je více, jedním z nich je výrazný a velmi elegantní design, se kterým se od německé konkurence odlišuje. Jde o auto pro někoho, kdo se cítí být trochu individualistou, kdo má rád tuto britskou značku a její image.

A zároveň si velmi cení toho, že jde o vůz, který vyzdvihuje jízdní vlastnosti a snahu řidiče vtáhnout do děje nad jiné priority. Jaguar XF Sportbrake se totiž skvěle řídí. Ale o tom se rozepíšeme v dalších kapitolách.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus