Aktualizováno: 14.7.2017

Test Hyundai i30 kombi třetí generace

 

 
Stejně jako hatchback obměnil Hyundai generačně již po pěti letech kombi variantu modelu i30 vyráběného v Nošovicích.

Jde o důkaz toho, že korejská značka pozici tohoto modelu v Evropě stále teprve buduje a byla si vědomá, že je co vylepšovat.

Už minulá generace se odpoutala od image laciného vozu a snažila se bodovat i moderní technikou, dobrou kvalitou a zajímavým designem. Právě ten se ale kvůli své složitosti docela rychle okoukal, a tak Hyundai přišel s korekcí v podobě zjednodušení křivek.

Novinka vylepšila největší slabinu předchozí generace - krátký a málo objemný zavazadlový prostor. Část z výrobcem udávaných 602 litrů se ale nachází pod podlahou kufru.

Velkou mezigenerační změnu představuje premiérové použití tříválcového motoru, což ale po testu benzinové pohonné jednotky 1.0 T-GDI u hatchbacku nepovažuji ve všech směrech za pokrok. Naopak uvnitř kombíku testovaná čtrnáctistovka s turbem se čtyřmi válci působí velmi kultivovaně.

Jízdní vlastnosti se opět vylepšily a představují mezi rodinnými kombíky vysoký nadstandard. Téměř ideální mi připadalo řešení přístrojové desky, u akčních verzí potěší i velmi zajímavý poměr ceny a výbavy.

Zákaznická skupina se nemění - Hyundai i30 kombi velmi hlasitě oslovuje české rodiny i firmy.

Třetí generace vozu Hyundai i30 kombi se začala prodávat uprostřed roku 2017. 

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus