Aktualizováno: 2.12.2019

Test mini Hyundai i10 po faceliftu

 

 
Miniauto, které však patří ve své třídě k těm nejdelším, a proto může nabídnout v některých směrech víc než konurence - takový je Hyundai i10.

Největší výhody v porovnání s ostatními minivozy představují celkem slušný jízdní komfort a velikost zavazadlového prostoru. Hyundai i10 je druhé nejdelší miniauto po Opelu Adam. Naopak za slabiny se dá považovat podprůměrná šířka interiéru a charakteristika posilovače řízení.

Největší zájem o Hyundai i10 se dá v Česku čekat od starších párů, tradičních kupců nejmenších aut v naší zemi. Design karoserie se ale snaží působit trochu svěže, takže by mohl přilákat i ty, kteří si chtějí po absolvování řidičského průkazu pořídit své první auto, nebo by možná mohl oslovit některé mladé dámy.

Hyundai i10 se začal na českém trhu prodávat koncem roku 2013. V roce 2016 prodělal facelift, který se však projevil hlavně lehkou změnou detailů na karoserii a rozšířením bezpečnostní výbavy, umí varovat před překážkou nebo při nedobrovolném pouštění jízdního pruhu. Dostal také velký sedmipalcový displej a nově ho lze propojit s chytrým telefonem.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus