Aktualizováno: 27.6.2019

Test Hondy HR-V

 

 
Honda HR-V prodělala facelift, který slibuje ale až postupné změny. Vzhledově se měnily jen detaily. Nejprve jsme auto testovali s motorem 1.5 i-VTEC, který byl na podzim roku 2018 jedinou volbou. O rok později se ale přidal i turbomotor, který jsme také vyzkoušeli.

Honda na jednu stranu vsadila na bohaotu výbavu, která se dělí do tří verzí a za nic navíc se nepřiplácí. Jednak také na jednoduché ovládání a pohodlný pohyb po městě. HR-V je ideálním druhým autem do rodiny. Zatímco pro městský provoz bohatě stačí, při delším cestování nám nedělalo radost slabé odhlučněí vozu, ani samotný atmosférický motor.

Problémem Hondy HR-V je fakt, že se nachází v jedné z nejnáročnějších kategorií na konkurenci, tedy B-SUV. Tam se musí na domácím trhu utkat hlavně se Škodou Karoq nebo dalšími zajímavými modely od japonských automobilek. Namátkou třeba s Mazdou CX-3 nebo Suzuki S-Cross.

Zásadní nevýhodou třeba proti evropským modelů pak může u Hondy být vysoká cena a slabý výběr motorizací, který i po nástupu turbomotoru činí dvě. Turbo navíc dostanete jen v top výbavě Sport. Pohon všech kol není stejně jako před faceliftem vůbec k dispozici.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus