Aktualizováno: 19.7.2017

Test osmé generace Fordu Fiesta

 

 
Osmou generací hatchbacku Fiesta překročil Ford v mnoha ohledech mantinely kategorie malých aut. Dospělost jízdního projevu testovaných verzí dosahovala úrovně nižší střední třídy a v roce 2017 velmi připomínala model Focus.

Potěšily také parametry a vlastnosti nejsilnějšího benzinového motoru 1.0 EcoBoost/103 kW.

Zároveň však z mantinelů malých aut vybočily i ceny na českém trhu a právě jejich výše je podle mě největší nevýhodou auta při porovnání s konkurenty.

Ford Fiesta osmé generace se vydal cestou několika různých aut pod křídlem jednoho modelu. Kromě tradiční výroby třídveřové a pětidveřové kategorie se designem odlišují i některé stupně výbavy. Jde například o sportovně laděnou linii ST-Line nebo luxusní Vignale. V roce 2018 doplní nabídku na českém trhu i poloterénní Active a ryze sportovní ST.

Ford Fiesta sice stále primárně zůstává městským autem pro jednotlivce a páry, ale velmi dobře si zejména u testovaných pětidveřových verzí s vyššími výbavami umím představit i jeho využití coby vozu pro menší rodiny.

Osmá generace Fordu Fiesta se na českém trhu začala prodávat v polovině roku 2017.

"SEat alhambr ".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus