Aktualizováno: 1.3.2017

Modernizovaná Dacia Logan MCV

 

 
Jednoznačně nejlevnější kombík na českém trhu - to je druhá generace Dacie Logan MCV.

Na rozdíl od předchůdce stejného označení, který se proporcemi nebo kvůli křídlovým zadním dveřím řadil spíš mezi osobní verze dodávek, je nový Logan MCV čistokrevným kombíkem. Délkou karoserie patří na spodní okraj nižší střední třídy. Z hlediska šířky bychom ho poslali spíš mezi malá auta, zato objem kufru 573 l vyniká i v rámci kompaktů.

Kromě ceny a objemu kufru láká nová Dacia Logan MCV i na komfort podvozku, který bez úhony zvládne i hodně rozbité polní cesty, nebo na nízkou spotřebu benzinového turbomotoru 0.9 TCe a turbodieselu 1.5 dCi. Spořínkové na druhou mají možnost pořídit si Logan MCV i na plyn LPG.

Proti prvnímu provedení Loganu MCV z mé strany ubylo stížností na do nebe volající lacinost některých částí auta, hlučnost nebo mimořádně chudou výbavu. Přesto jde o vlastnosti, které stále patří k výrazným slabinám levného kombíku od Dacie stejně jako lenost většiny pohonných jednotek nebo vlastnosti auta v zatáčkách a při rychlé jízdě po dálnici.

Druhá generace Dacie Logan MCV se na českém trhu prodává od podzimu 2013. Koncem roku 2016 došlo k modernizaci spojené s koncem základního benzinového motoru 1.2, který vystřídal litrový tříválec. Zatím jsme ale modernizovaný Logan MCV nezkoušeli, takže pod článkem najdete odkaz alespoň na recenzi verze před faceliftem. Zde se můžete podívat na test modernizované Dacie Sandero, která je s Loganem technicky spřízněná.

"Test nové Dacie Logan MCV".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus