Aktualizováno: 1.12.2018

Test Citroënu C3 Aircross

 

 
Citroën C3 Aircross je malé poloterénní auto módní kategorie SUV (přehled všech takzvaných Baby SUV najdete zde), které částečně nahradilo malé MPV C3 Picasso. Aby neztratil všechny jeho zákazníky, ponechal si některé prvky z jeho variabilního interiéru - například možnost posouvat zadní sedadla nebo nastavovat sklon jejich opěradel.

Jde o věci dostupné v nejvyšší výbavě, nebo za příplatek, přesto je to pro C3 Aircross v rámci malých SUV konkurenční výhoda.

Dále C3 Aircross potěší při porovnání s ostatními malými SUV zejména objemným zavazadlovým prostorem a úspornými motory. Příznivé jsou i ceny.

Za slabiny naopak považuji především jízdní vlastnosti na nerovném povrchu v zatáčkách a kostrbaté řazení. Rozhodně to není auto, které by oslovilo řidičské nadšence.

Velmi ale zaujme designem, kdo má rád originální interiéry a výrazný francouzský styl, bude se mu toto malé SUV líbit.
Problémem může být, že Citroën má v nabídce ještě C4 Cactus, který je C3 Aircross velmi blízko. A to i přesto, že se z něj značka po faceliftu rozhodla papírově udělat hatchback místo SUV.

Stejně jako drtivá většina ostatních malých SUV neslouží ani Citroën C3 Aircross k jízdě v terénu. Vždyť ani nemůže mít pohon všech kol, což je v této kategorii spíše standardem než výjimkou.

Kupovat si ho budou zejména jednotlivci a páry na začátku a konci řidičské kariéry, dobře však poslouží i menším rodinám.

Citroën C3 Aircross má společný technický základ s Opelem Crossland X. Na českém trhu se prodává od října 2017.

"SEat alhambr ".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus