Aktualizováno: 29.12.2016

Test Audi Q7 2. generace

 

 
Jedno z největších, nejluxusnějších, nejdražších a nejvšestrannějších aut na českém trhu se v druhé generaci zbavilo několika přebytečných metráků. Z těžkopádného mastodonta se stal svalnatý atlet, se kterým je radost jezdit a to nejen po asfaltu, ale i na polních cestách.

První vydání Audi Q7 mi připadalo jako trochu nesmyslné honítko ega pro starší pány s malými pindíky, ale nástupce bych si klidně pořídil, kdybych na něj měl. Přísahám, že jsem se hodně snažil na novém Audi Q7 hledat chyby a až na cenu, která z něj dělá auto pouze pro hodně bohaté jednotlivce, páry i rodiny, jsem našel jen chybičky. 

Faktem je, že jsem zkoušel verzi, jejíž cena se po započítání příplatkové výbavy zvýšila z 1,7 na 2,88 milionu korun. Kolega Radek testoval jen o pár set tisíc lacinější provedení (na fotkách bílé auto), a později také vrcholné provedení SQ7. I to se mu hodně líbilo. Koncem roku 2016 jsem jezdil také s plug-in hybridem e-tron. Jde o auto, které funguje jako elektromobil (na elektřinu ujede podle výrobce až 56 km), ale zároveň může jezdit i na naftu.

Druhá generace velkého vozu kategorie SUV se na českém trhu začala prodávat na jaře roku 2015.

"špatný text".

Kompletní ceník, výbavy, technické údaje, další fotografie, barvy a možnost porovnání s konkurencí najdete zde.

blog comments powered by Disqus
  • BMW X7
  • Mercedes-Benz GLS